Ανεση - Εργονομία

Στο κομμάτι της πληροφόρησης, από τις μικρές διπλές οθόνες του προκατόχου περνάμε σε μια TFT 7 ιντσών με τρία διαφορετικά μοτίβα απεικόνισης και θύρα USB-C στο κάτω μέρος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευ
4 Φωτογραφίες »

Στο κομμάτι της πληροφόρησης, από τις μικρές διπλές οθόνες του προκατόχου περνάμε σε μια TFT 7 ιντσών με τρία διαφορετικά μοτίβα απεικόνισης και θύρα USB-C στο κάτω μέρος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών.

Η Yamaha προχώρησε σε ορισμένες αλλαγές που βελτιώνουν την άνεση και την ευχρηστία του νέου μοντέλου. Χάρη στο μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά υποπλαίσιο, δημιουργήθηκε επιπλέον χώρος για οδηγό και συνεπιβάτη. Η σέλα διαθέτει πλέον μεγαλύτερα τμήματα και περισσότερο αφρώδες και για τους δύο, όμως συνεχίζει να απαιτεί διαλλείματα μετά από 1-1,5 ώρα χρήσης. Το ύψος της αυξήθηκε στα 845 χιλιοστά -μπορεί να ρυθμιστεί και στα 860- αλλά είναι πιο λεπτή στο εμπρός μέρος ώστε να μην επηρεαστεί η πρόσβαση στο έδαφος. Η γωνία του τιμονιού έχει αναθεωρηθεί με αποτέλεσμα ο αναβάτης να κάθεται σε πιο ξεκούραστη θέση, ενώ ο μειωμένος κύκλος στροφής από 3,1 σε 2,9 μέτρα χαρίζει μεγαλύτερη ευκολία στους επιτόπιους χειρισμούς με μικρές ταχύτητες. Φτιαγμένος για τουρισμό, ο νέος μεγάλος ανεμοθώρακας ρυθμίζεται χειροκίνητα σε 10 προεπιλεγμένες θέσεις με εύρος 50 χιλιοστών, με την αεροδυναμική σχεδίαση του να ενισχύει τα επίπεδα ανεμοκάλυψης ακόμα και σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Στο κομμάτι της πληροφόρησης, από τις μικρές διπλές οθόνες του προκατόχου περνάμε σε μια TFT 7 ιντσών με τρία διαφορετικά μοτίβα απεικόνισης και θύρα USB-C στο κάτω μέρος για φόρτιση ηλεκτρικών συσκευών. Για την πρόσβαση στο μενού επιλογών, οι διακόπτες έχουν επανασχεδιαστεί με το joystick 4 κατευθύνσεων να απλοποιεί απίστευτα τη διαδικασία πλοήγησης στις ρυθμίσεις. Βέβαια, η νέα διάταξη έχει «κρύψει» την κόρνα και τα αλάρμ στο κάτω μέρος και το πιο πιθανό είναι να ανάψεις ταυτόχρονα και φλας αν προσπαθήσεις να χρησιμοποιήσεις κάτι από τα δύο. Παράλληλα, τα φλας έχουν αυτόματη ακύρωση ενώ σε απότομο φρενάρισμα, η λειτουργία Emergency Stop Signal ενεργοποιεί τα αλάρμ για να προειδοποιήσει τους άλλους οδηγούς. Σημαντική η προσθήκη  του cruise control στον εργοστασιακό εξοπλισμό -τουριστικό γαρ- το οποίο μπορεί να ρυθμιστεί σε βήματα του 1 ή των 10χλμ./ώρα, ενώ με τη λειτουργία Variable Speed Limiter μπορείς να ορίσεις μόνος σου το ανώτατο όριο ταχύτητας που θα κινηθείς. 


Η σέλα διαθέτει πλέον μεγαλύτερα τμήματα και περισσότερο αφρώδες για οδηγό και συνεπιβάτη. Το ύψος της αυξήθηκε στα 845 χιλιοστά -μπορεί να ρυθμιστεί και στα 860- αλλά είναι πιο λεπτή στο εμπρός μέρος ώστε να μην επηρεαστεί η πρόσβαση στο έδαφος.

Η σέλα διαθέτει πλέον μεγαλύτερα τμήματα και περισσότερο αφρώδες για οδηγό και συνεπιβάτη. Το ύψος της αυξήθηκε στα 845 χιλιοστά -μπορεί να ρυθμιστεί και στα 860- αλλά είναι πιο λεπτή στο εμπρός μέρος ώστε να μην επηρεαστεί η πρόσβαση στο έδαφος.

Σελίδα 1Yamaha Tracer 9 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
MOTOTREND
BEST BUY