net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το RS 1.0 με το αρθρωτό πίσω τμήμα του ανοιχτό, έτοιμο να φορεθεί.

Αν δεν γνωρίζεις την ιδιαιτερότητα του, το Vozz RS 1.0, μοιάζει με οποιοδήποτε άλλο μοτοσικλετιστικό κράνος.

Το άνοιγμα του RS 1.0 στο κάτω μέρος είναι πολύ πιο στενό απ΄ότι σε ένα συμβατικό κράνος.

Η διαδικασία πλήρους αφαίρεσης του αρθρωτού πίσω τμήματος, είναι σωτήρια σε περίπτωση ατυχήματος.

Χωρίς γραφικά η χρωματική παλέτα που είναι διαθέσιμη μέχρι στιγμής για το Vozz RS 1.0.

Vozz RS 1.0 Κράνος με... μπουκαπόρτα!

Έχουμε δει πολλές καινοτομίες και ιδέες να εφαρμόζονται σε κράνη, καμία όμως που να καταργεί το κλασικό δέσιμο με λουράκι κάτω από το πιγούνι. Μέχρι που ήρθε η Vozz.

 
To RS 1.0 είναι ένα νορμάλ full face κράνος, με την ζελατίνα του, τους αεραγωγούς του, τις επενδύσεις του και τα όλα του, μέχρι που να χρειαστεί να το φορέσει κανείς (ή να το βγάλει αφού το έχει φορέσει)

Αντί της γνωστής κίνησης που θέλει το κράνος να φοριέται από το κάτω άνοιγμα του και να ασφαλίζεται με το λουράκι το RS 1.0 της Vozz, ανοίγει το πίσω μέρος του εν ήδη... πορτμπαγκάζ και φοριέται με μεγαλύτερη άνεση.

Στη συνέχει το πίσω αρθρωτό μέρος του κράνους κλείνει και ασφαλίζει, δημιουργώντας το απαραίτητο προστατευτικό κέλυφος γύρω από το κεφάλι του οδηγού.  

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, το Vozz RS 1.0, ακριβώς λόγο του ότι δεν έχει ανάγκη το μεγάλης διαμέτρου άνοιγμα στο κάτω μέρος του όπως τα συμβατικά κράνη, εφαρμόζει καλύτερα στο κεφάλι του αναβάτη και στηρίζεται επαρκώς σε αυτό χωρίς να χρειάζεται λουράκι, ενώ παράλληλα “σφραγίζει” πιο αποτελεσματικά μην επιτρέποντας στον αέρα να εισέλθει στο εσωτερικό του.  

Σε περίπτωση ατυχήματος δε, όπου η αφαίρεση ενός συμβατικού κράνους πρέπει να γίνει με πολύ προσοχή, το Vozz RS 1.0 μπορεί να διαχωρίσει πλήρως το πίσω τμήμα του από το μπροστινό του, καθιστώντας την διαδικασία πολύ πιο εύκολη και το κυριότερο – πιο ασφαλής. 

To εν λόγω κράνος, πληροί τις προδιαγραφές DOT και ECE και παράγεται σε διάφορους χρωματισμούς, χωρίς γραφικά.  Με τον συνδυασμό τριών διαφορετικών μεγεθών εξωτερικού κελύφους  και των διαφορετικού πάχους προστατευτικών και επενδύσεων, τα νούμερα που προκύπτουν είναι έξι: XS, S, M, L, XL, XXL. Σύμφωνα με τους κατασκευαστές, η εφαρμογή και η άνεση που επιτυγχάνεται με τις επιλογές αυτές, δεν έχει προηγούμενο στα κράνη μοτοσικλέτας. 

 Η πώληση του έχει μόλις ξεκινήσει στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας όπου βρίσκεται και η έδρα της εταιρείας, ενώ πολύ σύντομα θα διατίθεται και διαδικτυακά. 

Η τιμή του ανέρχεται στα 888 δολάρια Αυστραλίας, που για τα δικά μας δεδομένα σημαίνει λίγο κάτω από τα 590 ευρώ.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ