Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ένα μέρος του κοινού που απευθύνεται είναι οι νεαροί αναβάτες που αναζητάνε το πρώτο τους γυμνό, γι αυτό και η R125 ποντάρει στην ευχρηστία. Ο συμπλέκτης της είναι μαλακός και οι ταχύτητες μπαίνουν γλυκά, αλλά αποφασιστικά και δύσκολα ο αναβάτης θα χάσει την αλλαγή ή θα δεν θα βρει την νεκρά στο φανάρι. Η απόδοση του κινητήρα είναι γραμμική χωρίς ξεσπάσματα και ανεβάζει στροφές χωρίς δισταγμό μέχρι και την τελική του ταχύτητα. Τα 15 άλογα σε συνδυασμό με το βάρος των 128 κιλών προσφέρουν αξιοπρεπείς επιδόσεις για την κατηγορία, με τις μετρήσεις μας να δείχνουν ότι χρειάζεται 4,3 δλ για να πιάσει τα 50 χλμ. από στάση και 9,6 δλ για τα 80, ενώ θα προσφέρει και την κατάλληλη ασφάλεια στην προσπέραση, αφού με 4η θέλει 7,6 δλ για το 40-80. Μόλις ο αναβάτης συνηθίσει τη θέση οδήγησης, θα καταφέρει να εκμεταλλευτεί στο έπακρο το επαρκές κόψιμο του τιμονιού και τις μαζεμένες διαστάσεις της R125, ώστε να κινηθεί με άνεση στην αστική ζούγκλα της κίνησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »




Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων θα ενοχλήσει μόνο σε πολύ έντονες κακοτεχνίες και προσφέρει το ιδανικό υπόβαθρο για γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης και σπορ συμπεριφορά, ακόμα και με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης. Αντίστοιχου επιπέδου είναι τα φρένα  που έχουν αρκετά δυνατό αρχικό δάγκωμα, ενώ αίσθηση μας έκανε η δύναμη του πίσω, όπου μόνο στο άγγιγμα του η R125 επιβράδυνε εντυπωσιακά. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας θα χρειαστούν 32.3 μ. για να ακινητοποιήσουν τη μοτοσυκλέτα από τα 80 χλμ./ώρα, μια επίδοση αρκετά ικανοποιητική ακόμα και για μεγαλύτερες κατηγορίες. Μην ξεχνάμε ότι όλα τα παραπάνω δεν θα ζητήσουν πάνω από 5 ευρώ βενζίνη τα 100 χλμ., κάτι που την κάνει ιδιαίτερα φιλική προς τη τσέπη των αναβατών, ενώ δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι προσφέρει συμπεριφορά και δυνατότητες μεγαλύτερων μοτοσυκλετών. Επίσης να προσθέσουμε ότι συνδυάζοντας όλα αυτά τα πλεονεκτήματα και με εξαιρετική τιμή, η Voge R125 είναι μια επιλογή που υπερτερεί σε τεχνικά χαρακτηριστικά, ασφάλεια και οδηγική συμπεριφορά από μοτοσυκλέτες της κατηγορίας αλλά και  αντίστοιχα παπιά που παίζουν σε αυτή την τιμή, δίνοντας την αίσθηση ότι οδηγείς κάτι πολύ μεγαλύτερο.

Σελίδα 1Test Voge R125: Σε τέτοια τιμή και εξοπλισμό χτυπάει στα ίσια τα παπιά
Σελίδα 2Εμφάνιση - ποιότητα
Σελίδα 3Aνεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – αναρτήσεις - φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.