Στο δρόμο

    Στο δρόμο

    Δεν χρειάζεται πολύ χρόνο ούτε ιδιαίτερη προσπάθεια, για να ανακαλύψεις τα οδηγικά χαρίσματα του DS525X.  Οι όποιες απορίες δημιουργούνται βλέποντας το μυώδες παρουσιαστικό του και τις δυσκολίες που θα κληθεί να αντιμετωπίσει, λύνονται με το καλημέρα. Είναι πρακτικό; Η αναθεωρημένη εργονομία με την άνετη θέση οδήγησης και η σωστή κατανομή βάρους, μεταφράζονται σε ξεκούραστους ελιγμούς μέσα στην κίνηση.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


    Το DS525X θα στριμωχτεί μόνο σε πολύ στενά περάσματα, ενώ ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις η γλυκιά λειτουργία του νέου κινητήρα στις χαμηλές στροφές και ο συμπλέκτης πούπουλο εκτινάσσουν την πρακτικότητα του σε κάθε συνθήκη. Το βελτιωμένο μοτέρ έχει «ακουμπήσει» πάνω στη φιλοσοφία του νέου μοντέλου, με την αυξημένη ροπή στη χαμηλομεσαία περιοχή στροφών να είναι ακριβώς ότι χρειάζεται μια μοτοσυκλέτα που θα περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της στον αστικό ιστό.

    Το κιβώτιο έχει θετική λειτουργία, όμως είναι λίγο παραπάνω θορυβώδες από το επιθυμητό, ενώ η μακριά διαδρομή του λεβιέ ταχυτήτων δυσκολεύει ορισμένες φορές τια αλλαγές αν το πέλμα του αναβάτη δεν «ανέβει» αρκετά. Και από γκάζι πως τα πάει; Οι 48 ίπποι είναι υπεραρκετοί για τη χρήση του DS525X. Δεν νιώθεις σε καμία περίπτωση ότι ξεμένεις από δύναμη, ενώ η αυξημένη χωρητικότητα και ροπή δίνουν γεμάτες μεσαίες  με το υψηλό στροφάρισμα να αποδεικνύεται αχρείαστο όταν ανεβάσεις ρυθμούς. Βλέπει πολύ γρήγορα τα 100χλμ./ώρα (6,2 δευτερόλεπτα) ενώ η σωστή κλιμάκωση αφήνει χώρο για άμεσες προσπεράσεις με το 60-120 να ολοκληρώνεται σε 7,2 δεύτερα. Κάνει και για ταξίδια;

    Η Voge έχει κατασκευάσει ένα μεσαίο adventure μεγάλων δυνατοτήτων. Το DS525X είναι αρκετά ευρύχωρο για 2 άτομα, ενώ ο συνδυασμός σέλας,  θέσης οδήγησης, σωστής ανεμοκάλυψης και μεγάλης αυτονομίας δημιουργούν το κατάλληλο περιβάλλον για μεγάλες διαδρομές. Μπορεί να ταξιδεύεις όλη μέρα με ταχύτητες 120-140 χλμ./ώρα, ενώ αν το ζορίσεις λίγο παραπάνω θα δεις την τελική να ξεπερνάει τα 170 χλμ./ώρα, με αντίκτυπο την εμφάνιση κραδασμών όσο κινείσαι κοντά στα κόκκινα. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός ότι ακόμα και σε αυτές τις ταχύτητες το DS525X παραμένει στιβαρό και ακλόνητο, κάτι που θα παρατηρήσεις και όταν θελήσεις να ανοίξεις ρυθμό σε δρόμο με στροφές.  

    Το μοντέλο της Voge δεν θα προβληματίσει με τη συμπεριφορά του όταν πλαγιάζεις, με τις αναρτήσεις να προσφέρουν αρκετή πληροφόρηση χωρίς να θυσιάζουν την πρακτικότητα και έχοντας πάντα τη βοήθεια του traction αν χρειαστεί. Και επειδή μιλάμε για adventure μοντέλο, οι ακτινωτοί τροχοί και η μεγάλη διαδρομή των αναρτήσεων επιτρέπουν τη διέλευση μέσα από χωμάτινα μονοπάτια, τηρουμένων πάντα των αναλογιών. Τα φρένα έχουν μπόλικη δύναμη σε κάθε πάτημα της μανέτας και χαρίζουν άμεσες επιβραδύνσεις χωρίς σημάδια κόπωσης στη συνεχή χρήση, όπως έδειξαν και οι μετρήσεις με τα 43,8 μέτρα στη διαδικασία 100-0 χλμ./ώρα.
     

    Σελίδα 1Voge DS525X - Test
    Σελίδα 2Σχεδίαση – Ποιότητα κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας
    Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Συμπέρασμα
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά - Επιδόσεις

    VOGE: 3000DS Με δώρο top case αλουμινίου.