Φτάνουμε λοιπόν στο πιο σημαντικό κομμάτι, την συμβίωση με το Voge DS 625X στο δρόμο. Απευθείας η Voge DS625X σου συστήνεται ως μια φιλική μοτοσυκλέτα, η οποία μπορεί να σε συνοδεύει παντού. Ξεκινώντας από την πόλη, παρά το φαινομενικά μεγάλο μέγεθός της, το πλάτος της μοτοσυκλέτας φτάνει μόλις τα 850mm, κάνοντάς την να μπορεί να ελιχθεί με σχετική άνεση (μόνο οι χούφτες που βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό ίσως δυσκολέψουν σε κάποια ορισμένα σημεία), ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού σε βοηθάει να ξεμπλοκάρεις σε όλες τις καταστάσεις. Ο κινητήρας μέσα στην κίνηση και μετά από ώρα αρχίζει να βγάζει ζέστη από την δεξιά πλευρά, η οποία όμως δεν γίνεται ενοχλητική, πέραν από όταν οι εξωτερικές θερμοκρασίες ξεπερνάνε τους 35 βαθμούς Κελσίου. Το βάρος της (192 κιλά με άδειο το ντεπόζιτο των 17,6 λίτρων) είναι πλήρως διαχειρίσιμο και η ύπαρξη ροπής από χαμηλά - μαζί με τον συμπλέκτη ολίσθησης - επιτρέπει την ξεκούραστη και ξένοιαστη οδήγηση, ακόμα και σε συνθήκες κίνησης. Βγαίνοντας από την πόλη και περνώντας στο ταξίδι μέσω Εθνικής Οδού, ανακαλύπτεις ότι η Voge DS 625X μπορεί να κινείται άνετα και σταθερά με ταχύτητες της τάξεως των 130 – 140 χιλιομέτρων για ώρες, χωρίς να κουραστεί η ίδια αλλά και χωρίς να κουράσει τον αναβάτη της, καθώς η απουσία σημαντικών κραδασμών είναι χαρακτηριστική. Όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα οι ψηλότεροι αναβάτες ίσως να χρειαστεί να καταφύγουν σε μια ψηλότερη, Touring ζελατίνα, όμως όσον αφορά τα πόδια, τα χέρια και τον κορμό, ο αναβάτης είναι πλήρως καλυμμένος από τα πλαστικά γύρω από το ντεπόζιτο, το φάρδος της ζελατίνας και τις χούφτες. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα των στροφών, δίνοντάς σου μεγαλύτερη ευελιξία στον χειρισμό της ταχύτητας και των σχέσεων στο κιβώτιο και εξ ορισμού πιο ξεκούραστο ταξίδι. Εκεί που η Voge DS 625X κερδίζει αρκετά σε σχέση με την DS 525Χ είναι στο κομμάτι των βελτιωμένων αναρτήσεων. Πέραν της ύπαρξης περισσότερων ρυθμίσεων στο αμορτισέρ, η ίδια η απόδοση είναι καλύτερη, τόσο στην απόσβεση των ανωμαλιών όσο και στην ανατροφοδότηση που δίνει το μπροστινό στον αναβάτη, γεμίζοντάς τον με ασφάλεια και αυτοπεποίθηση στις στροφές. Το ελαφρώς μακρύτερο μεταξόνιο δεν αφαιρεί από την ευελιξία της DS 625X, η οποία μπορεί να μην είναι “στριτάδικη” στις αλλαγές κατεύθυνσης, είναι όμως κάτι παραπάνω από ικανοποιητική για μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Ο πλούσιος εξοπλισμός του νέου μοντέλου της Voge δεν έχει πάνω περιττά πράγματα και όλα έδειξαν τη χρησιμότητά τους στην οδήγηση, με το κεντρικό σταντ, τους φωτιζόμενους διακόπτες, τα πλευρικά κάγκελα, την ποδιά αλουμινίου, την σχάρα και τις ρυθμιζόμενες μανέτες να αυξάνουν είτε την ασφάλεια είτε την άνεση.
Παρά το φαινομενικά μεγάλο μέγεθός της, το πλάτος της μοτοσυκλέτας φτάνει μόλις τα 850mm, κάνοντάς την να μπορεί να ελιχθεί με σχετική άνεση