ανεστραμμένο πιρούνι της KYB με διάμετρο 41mm, το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και έχει μεγαλύτερη διαδρομή από την αντίστοιχη του 525X, καθώς φτάνει τα 174mm από τα 145mm
Η βάση του νέου DS 625X παραμένει το DS 525X, με το πλαίσιο να είναι και εδώ ατσάλινο σωληνωτό, με τον κινητήρα φέρον μέρος του, ενώ ένα νέο, μακρύτερο ψαλίδι έχει αυξήσει το μεταξόνιο στα 1.465mm, από τα 1.450mm στο DS 525X. Εκεί που εντοπίζεται μια μεγάλη διαφορά και αναβαθμίζει το μοντέλο, είναι το κομμάτι των αναρτήσεων. Εκεί έχουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι της KYB με διάμετρο 41mm, το οποίο είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και έχει μεγαλύτερη διαδρομή από την αντίστοιχη του 525X, καθώς φτάνει τα 174mm από τα 145mm. Αντίστοιχα και το αμορτισέρ έχει βελτιωθεί, καθώς αποκτάει 5mm μεγαλύτερη διαδρομή (150mm από 145mm) και πλέον είναι πλήρως ρυθμιζόμενο (στο 525X ρυθμιζόμενη είναι μόνο η προφόρτιση). Τα φρένα έρχονται αυτούσια από το DS 525X και περιλαμβάνουν δύο δίσκους 298mm στο μπροστινό μέρος, με ακτινικές διπίστονες δαγκάνες της Nissin και έναν δίσκο 240mm στο πίσω μέρος, με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρίας. Το παρόν δίνει και το δικάναλο ABS της Bosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί και στους δύο τροχούς. Οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι το DS 625X χρειάζεται 43,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα, απόδοση που το εμφανίζει ελαφρώς βελτιωμένο σε σχέση με το DS 525X (που είχε πετύχει 43,8 μέτρα στην αντίστοιχη μέτρηση). Το Voge DS 625X εφοδιάζεται με ακτινωτές ζάντες 19” μπροστά και 17”πίσω, τονίζοντας τον διττό του ρόλο ως μοτοσυκλέτα Touring και Adventure, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Tourance, διαστάσεων 110/80 και 150/70 αντίστοιχα.