Κινητήρας

Ο κινητήρας αποτελεί την μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το DS 525X.Ουσιαστικά αποτελεί μια εξέλιξη του κινητήρα του DS 525X - με πολλά νέα εξαρτήματα και όχι απλώς έναν υπερκυβισμό
2 Φωτογραφίες »

Ο κινητήρας αποτελεί την μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το DS 525X.Ουσιαστικά αποτελεί μια εξέλιξη του κινητήρα του DS 525X - με πολλά νέα εξαρτήματα και όχι απλώς έναν υπερκυβισμό

Ο κινητήρας αποτελεί φυσικά την μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το DS 525X.Ουσιαστικά αποτελεί μια εξέλιξη του κινητήρα του DS 525X - με πολλά νέα εξαρτήματα και όχι απλώς έναν υπερκυβισμό. Η χωρητικότητα του κυλίνδρου ανέβηκε στα 581cc από τα 494cc, με την διάμετρο των κυλίνδρων να φτάνει τα 76mm από τα 68mm, με την διαδρομή των πιστονιών όμως να πέφτει από τα 68mm στα 64mm. Στο νέο Voge DS 625X δίνει “πνοή” λοιπόν ένας δικύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας των 581cc, που αποδίδει 64 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 57 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ., ξεφεύγοντας έτσι από την Α2 κατηγορία στην οποία εντάσσεται το 525Χ (με τους 48 ίππους και τα 44,5 Nm ροπής). Συνεργάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, για μια πιο μαλακή αίσθηση του συμπλέκτη, ενώ εξοπλίζεται και με δύο Riding Modes (Eco και Sport), με διαφορά στην απόκριση της ισχύος. Στον εξοπλισμό εντάσσεται και το Traction Control, για το οποίο υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης. Η ροπή είναι παρούσα σε όλο το φάσμα των στροφών, ήδη από το ρελαντί, κάτι που αποτυπώνεται και από τις μετρήσεις μας, οι οποίες έδειξαν ότι το Voge DS625X χρειάζεται 5,2” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 6,3” για να επιταχύνει από τα 60 χλμ/ώρα στα 120, με 4η σχέση επιλεγμένη στο εξατάχυτο κιβώτιο. Παρά την αύξηση της απόδοσης, η κατανάλωση παραμένει σε σχετικά χαμηλά επίπεδα, καθώς σε μικτές συνθήκες δεν ξεπέρασε τα 5 λίτρα ανά 100 χλμ. Στις δοκιμές μας, σε συνθήκες ταξιδιού, διατηρώντας πιο σταθερές ταχύτητες μπορείς να την δεις να πέφτει μέχρι και στα 4,1 λίτρα.


Tο Voge DS625X χρειάζεται 5,2” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 6,3” για να επιταχύνει από τα 60 χλμ/ώρα στα 120, με 4η σχέση επιλεγμένη στο εξατάχυτο κιβώτιο

Tο Voge DS625X χρειάζεται 5,2” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση και 6,3” για να επιταχύνει από τα 60 χλμ/ώρα στα 120, με 4η σχέση επιλεγμένη στο εξατάχυτο κιβώτιο

 

Σελίδα 1Voge DS 625X - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση - Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά Χαρακτηριστικά