Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Ανεβαίνοντας στη σέλα της Triumph Speed 400 ήδη περιμέναμε ότι θα έρθουμε αντιμέτωποι με ένα «παιχνιδιάρικο» σύνολο και το αρχικό μας προαίσθημα επιβεβαιώθηκε και με το παραπάνω. Η Speed 400 είναι πανάλαφρη τόσο στην πραγματικότητα (σταματάει τη ζυγαριά στα 170 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 13 λίτρων), όσο και στην αίσθηση, ειδικά στις γρήγορες αλλαγές κατευθύνσεων μέσα στην κίνηση. Ο μοχλός που δίνει το τιμόνι, σε συνδυασμό με το μεταξόνιο των 1.377mm σου επιτρέπει να αντιμετωπίσεις την Speed 400 σαν παπί μέσα στην κίνηση, με το μόνο σημείο που χρειάζεται λίγη προσοχή να είναι οι καθρέπτες που βρίσκονται στο άκρο της μπάρας του τιμονιού.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η απόδοση του κινητήρα είναι «γεμάτη», χωρίς κομπιάσματα, ενώ η ροπή φαίνεται να σε ακολουθεί παντού, καθώς δεν νιώσαμε «λίγοι» ανοίγοντας το γκάζι σε όποιο φάσμα των στροφών και να κινούμασταν.



Οι αναρτήσεις (ρυθμισμένες από το εργοστάσιο στη δεύτερη από τις 9 θέσεις) κάνουν εκπληκτική δουλειά στο να σβήνουν σχεδόν κάθε ανωμαλία στο δρόμο, είτε με ένα είτε με δύο άτομα στη σέλα και μετατρέπουν την οδήγηση στην πόλη σε μια  ξέγνοιαστη υπόθεση. Για πιο «επιθετική οδήγηση» το αμορτισέρ μπορεί να σκληρύνει, όμως και στις μαλακές εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν θα αντιμετωπίσεις πρόβλημα ακόμα και σε πιο «σβέλτα» κομμάτια, όπου τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της Pirelli θα ανταπεξέλθουν στο σκοπό τους και θα στηρίξουν το σύνολο.
Οι ελάχιστοι κραδασμοί που δημιουργούνται από τους συγχρονισμούς φτάνουν ελαφρώς στα μαρσπιέ και στα γκριπ αλλά καθόλου στη σέλα, ενώ ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες (η πραγματική τελική του Speed 400 αγγίζει τα 150 χλμ./ώρα) το όλο σύνολο προσφέρει σταθερότητα μεγαλύτερης μοτοσυκλέτας, γεμίζοντας αυτοπεποίθηση τον αναβάτη. Οι στροφές και οι αλλαγές κατευθύνσεων είναι ένα από τα πιο δυνατά σημεία της Speed 400, η οποία πρόθυμα ακολουθεί κάθε εντολή και μετατρέπεται σε πραγματικό παιχνίδι στα χέρια σου, ενώ δεν θα αντιμετωπίσεις κανένα πρόβλημα με το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας στην είσοδο της στροφής, με τα φρένα να έχουν ωραία, γεμάτη αίσθηση στο αρχικό δάγκωμα και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας να χρειάζονται 44 μέτρα για να ακινητοποιήσουν την Speed 400 από τα 100 χλμ./ώρα.



Το μόνο μας παράπονο έχει να κάνει με τη μίζα, η οποία θα χρειαστεί λίγη παραπάνω επιμονή για να βάλει μπροστά το μοτέρ, όταν η μοτοσυκλέτα είναι κρύα, κάτι το οποίο διορθώνεται κρατώντας λίγο ανοικτό το γκάζι την ώρα που την πατάς.
Όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου, εκεί πρέπει να δώσουμε εύσημα στην Triumph. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, σε συνθήκες ταξιδιού (το οποίο μπορείς να κάνεις άνετα χάρη στη σταθερότητα και στην έλλειψη κραδασμών που αναφέραμε παραπάνω), η Speed 400 θα «πιεί» μόλις 2,5 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, ενώ σε μικτές συνθήκες και πιέζοντας αρκετά θα δεις την κατανάλωση να πηγαίνει στα 4,1 λίτρα ανά 100 χλμ, κάτι που σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 13 λίτρων, χαρίζει στην Speed 400 μια πραγματική αυτονομία ακόμα και αν την ζορίσεις άνω των 300 χιλιομέτρων.
 

Σελίδα 1Triumph Speed 400 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά