Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Το τιμόνι και η θέση του μαρσπιέ και της σέλας, δημιουργούν ωραίες και φυσικές γωνίες για τον αναβάτη, ο οποίος θα υιοθετήσει μια αρκετά όρθια θέση οδήγησης. Η ίδια η σέλα είναι μεγάλη και άνετη με γενναία ποσότητα αφρώδους, τόσο για τον επιβάτη όσο και για το συνεπιβάτη, ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση, ενώ το ύψος της στα 790mm θα επιτρέψει σε όλους τους αναβάτες να πατάνε με ασφάλεια και τα δύο πόδια στο έδαφος.  Όπως αναφέρθηκε και λίγο πιο πάνω, η Triumph χρησιμοποιεί έναν «υβριδικό» πίνακα οργάνων, με ένα μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο, που έχει στα δεξιά του μια μικρότερη LCD οθόνη που περιλαμβάνει το στροφόμετρο και τις υπόλοιπες πληροφορίες που δίνονται στον αναβάτη. Ο χειρισμός της γίνεται από ένα κουμπί που βρίσκεται στο αριστερό μέρος του τιμονιού, με αρκετά απλό και κατανοητό τρόπο. Υπάρχει επίσης μια θύρα USB μπροστά από το τιμόνι για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Triumph Speed 400 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά