|
Η Vespa μπαίνει δυναμικά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης με την Elettrica να προσφέρει μεγάλη αυτονομία (ένας τομέας που συνήθως πάσχουν τέτοια οχήματα), premium ποιότητα, ευελιξία και χαμηλό κόστος συντήρησης, το οποίο περιορίζεται ουσιαστικά σε αναλώσιμα όπως τακάκια και ελαστικά. Η τιμή της μπορεί να μην είναι χαμηλή, αλλά αναλόγως τη χρήση, κάνεις απόσβεση σε 3 με 4 χρόνια. Η μικρή τελική σε περιορίζει και θέλει υπομονή, όμως δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για ένα καθαρά αστικό όχημα που μπορεί να γίνει το ιδανικό μέσο καθημερινής μετακίνησης, αφού σε απαλλάσσει από το κόστος της βενζίνης, σε κάνει να νιώθεις ξεχωριστός, ενώ οδηγείται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου.
Κινητήρας | ||||
Τύπος | Ηλεκτροκινητήρας με KERS | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | Δ.Α. | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Συμπίεση (:1) | Δ.Α. | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 5.4 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 20.3 | |||
Τροφοδοσία | Δ.Α. | |||
Χωρητικότητα Μπαταρίας | 4,2 kW/h | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | Δ.Α. | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 50 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Monocoque ατσάλινο | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Μονός υστερούντας βραχίονας | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ / ΠΕ | |||
Διαδρομή (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 200 χλστ. | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Ταμπούρο 140 χλστ. | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 110/70-12 | |||
Ελαστικό Π | 120/70-11 | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | 1870 | |||
Πλάτος (χλστ.) | 735 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1360 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 | |||
Βάρος (κιλά) | 130 | |||
Αποθηκευτικός χώρος (λίτρα) | Δ.Α. | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ο | |||
Στροφόμετρο | Ο | |||
Immobilizer | Ο | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ο | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ν | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ο | |||
Πλάγιο σταντ | Ο | |||
Κεντρικό σταντ | Ν | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ν | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο / Ν |
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: info@mototriti.gr
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Έχουμε πολύ δρόμο ακόμα για ηλεκτρικό σκούτερ...Το οδήγησα και απογοητευτικα..Δεν το συγκρίνω με ότι κυκλοφορεί, αλλά σαν μια νέα πρόταση.Επικινδυνο γιατί δεν σε βλέπουν και δεν σε ακούν.Περιμενα καλύτερη ροπή στις ανωφερειες αλλά δεν.. Νομίζω σαν 50c.c θα το χαρακτήριζα.. Δεν πειραζει ,την επόμενη φορά Piaggio! Μπράβο που τόλμησε και βγήκε στην παραγωγή.Χρειαζεται περισσότερη δύναμη. Υ.Γ. το οδηγησα για 30' και στο eco (κλάμα) και στο power.