Δεν αφήνει περιθώρια για παράπονα ο κινητήρας. Έχει όση ισχύ χρειάζεται, είναι πολιτισμένος στην λειτουργία του και καίει λίγο.

    Κινητήρας: Οικονομικός και πολιτισμένος

    Ο αερόψυκτος διβάλβιδος κινητήρας των 169 κ.εκ. τροφοδοτείται με ψεκασμό και έχει σχεδιασθεί με γνώμονα την αξιοπιστία, την χαμηλή κατανάλωση και την οικονομική συντήρηση. Στο μοντέλο του 2017, συμμορφώνεται με τις Euro4 προδιαγραφές, χωρίς αυτό να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην απόδοσή του, με την ισχύ να είναι 12 ίπποι στις 7.500 σ.α.λ. και την μέγιστη ροπή των 1,2 kg-m, να αποδίδεται στις 6.000 σ.α.λ.

    Στην πράξη, το μοτέρ αποδείχθηκε αρκούντως πολιτισμένο στην λειτουργία του, χωρίς να βγάζει ενοχλητικού κραδασμούς, ακόμα και στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, ενώ η ισχύς του αποδίδεται γραμμικά και είναι αρκετή, ώστε να κινήσει ακόμα και σβέλτα το Symphony μέσα στους δρόμους της πόλης. Τα 110 χλμ./ώρα είναι μια ταχύτητα που επιτυγχάνεται εύκολα, ανεξαρτήτως συνθηκών, πράγμα που σημαίνει ότι το Symphony, είναι ικανό και για κίνηση σε περιαστικές διαδρομές και δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, χωρίς να δημιουργεί ανασφάλεια στον οδηγό του. 

    Τέλος, η μέση κατανάλωση της τάξεως των 3,2 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα, είναι μια τιμή πολύ ικανοποιητική για την κλάση του Symphony και δεδομένης της χωρητικότητας του ρεζερβουάρ στα 7,5 λίτρα, η αυτονομία ξεπερνά άνετα τα 200 χιλιόμετρα.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

    • Μιχαήλ

      Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με την συγκεκριμένη εταιρεία είναι άλλο δηλώνει και άλλο πραγματικά τι είναι!! Το συγκεκριμένο όπως και οι υπόλοιπη γκάμα της το αναφέρει ότι είναι 200 κ.ε και στην πραγματικότητα είναι 165 κ.ε,θα μπορούσε να το πουλάει 150, οπότε λοιπόν γιατί να δώσω επιπλέον χρήματα για ένα σκούτερ που στην πραγματικότητα είναι 165 και όχι 200 όπως το αναφέρει η εταιρεία!

        25
    • Πανος

      Πραγματικα ενα απο τα καλύτερα scooter. Ειμαι κατοχος του εδω και μερικους μηνες και πραγματι το αρθρο ειναι αντιπροσωπεύτικο 100%..Ενα μεγαλο ευχαριστώ στο mototriti που με βοηθησε να το επιλεξω καλυπτοντας τις καθημερινές μου μετακινήσεις με τον καλυτερο τροπο

        17
    • Giannis Lioy

      Full face kranos xoraei xxl mono stin periptosi Pou to kelifos tou kranous einai tsigaroxarto. Tis agapis mou to medium tipou jet mpainei sfinota. I sela meta apo 1 ora odigisis einai pio skliri Kai apo tsimento. Alla gia ta lefta tou einai poli kalo mixanima kai to sinisto gia poli. Signomi gia tous latinikous xaraktires

        18