Test Μεταχειρισμένου: Piaggio Beverly 300 HPE (2020-2024)

Test Μεταχειρισμένου: Piaggio Beverly 300 HPE (2020-2024)

2020 με Euro 4 – μεγάλη αναβάθμιση στον κινητήρα από το 2021 (Euro 5/HPE).
Βασικός εξοπλισμός με keyless, LCD οθόνη και full LED.
Αναρτήσεις Showa και αναβαθμισμένο πλαίσιο για καλύτερη σταθερότητα.
Από τα πιο δημοφιλή scooter στην αγορά – κρατάει υψηλή μεταπωλητική αξία.

mototriti Team

2020 με Euro 4 – μεγάλη αναβάθμιση στον κινητήρα από το 2021 (Euro 5/HPE).

To Piaggio Beverly 300 (2020) εξοπλιζόταν με έναν Euro 4, 4-χρόνο, 4-βάλβιδο κινητήρα 278 κ.εκ. που απέδιδε 21 ίππους και ο οποίος ήταν απόλυτα ικανός να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες του μέσου αναβάτη. Το 2021 όμως, μαζί με την επέτειο 20 χρόνων, με τις νέες αυστηρές προδιαγραφές Euro 5 στον ορίζοντα, η εταιρεία από την Ιταλία «γέννησε» έναν νέο HPE (High Performance Engine) κινητήρα, συμβατό με τους νέους κανονισμούς, αποδίδοντας πλέον 25,8 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,7 k-gm ροπής στις 6.250 σ.α.λ. Η μονάδα έγινε πιο ροπάτη και γεμάτη στο μεγαλύτερο εύρος των στροφών. Στον δρόμο έως τα 110-120 χιλιόμετρα / ώρα η επιτάχυνση είναι εκεί, στοιχείο που επιτρέπει να αποδράσεις και σε κοντινούς εκδρομικούς προορισμούς.
 

Βασικός εξοπλισμός με keyless, LCD οθόνη και full LED.

Στην νέα γενιά του 2021, η ανανέωση δεν περιορίστηκε στον κινητήρα – και ο εξοπλισμός δέχτηκε αναβάθμιση, με το keyless σύστημα να είναι ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά που δεν ξέρεις πόσο θα σε βολέψουν, μέχρι να τα έχεις στη καθημερινότητα σου. Τα αναλογικά όργανα, αντικαταστάθηκαν από μια LCD οθόνη 5,5 ιντσών για ακόμα πιο “premium” αίσθηση, η οποία παρείχε όλες τις απαραίτητες και χρήσιμες ενδείξεις. Αντίστοιχα, απέκτησε full LED φωτιστικά σώματα, όπου πέρα από την αασφαλέστερη οδήγηση το βράδυ, άλλαξε συνολικά και την εικόνα του scooter.
 

Αναρτήσεις Showa και αναβαθμισμένο πλαίσιο για καλύτερη σταθερότητα.

Το πλαίσιο και στις δύο εκδόσεις, είναι ατσάλινο σωληνωτό, για στιβαρότητα και ακαμψία αλλά όπως και στα υπόλοιπα έτσι και εδώ το Euro 5 πλέον συνεργάζεται με αναρτήσεις της Showa με πιρούνι 35 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου (5 θέσεις), κάνοντας το πιο σταθερό σε πιο υψηλές ταχύτητες αλλά και πιο άνετο σε ανωμαλίες. Στο σύστημα της πέδησης, η Piaggio διατήρησε το μονό δίσκο μπροστά 300 mm και 240 mm πίσω και εξόπλισε το μοντέλο με δικάναλο ABS της Bosch, ενώ και το ASR (anti-slip control) κάνει εξαιρετική δουλειά σε ολισθηρά ή βρεγμένα οδοστρώματα. Οδηγώντας το… θα δεις πως η απόδοση του είναι εντελώς γραμμική, χωρίς ξεσπάσματα αλλά ούτε νιώθεις πως «κρεμάει» όσο ανεβαίνεις στροφές. Η όλη ποιότητα κύλισης είναι εξαιρετική, ενώ ο αναβάτης απολαμβάνει την αίσθηση της σταθερότητας, στοιχείο στο οποίο συμβάλλει και ο 16άρης τροχός μπροστά. Το κόψιμο του τιμονιού του είναι μεγάλο, στη κίνηση είναι ευέλικτο. Στον αυτοκινητόδρομο διατηρεί την σταθερότητα του στο ακέραιο και ακόμη και σε στροφές θα το εμπιστευτείς, πάντα έχοντας στο πίσω μέρος του κεφαλιού, ότι πρόκειται για ένα δίκυκλο αστικής χρήσης.
 

Από τα πιο δημοφιλή scooter στην αγορά – κρατάει υψηλή μεταπωλητική αξία.

Δεν είναι τυχαίο ότι το Beverly 300 συγκαταλέγεται στα πιο αγαπημένα scooter των Ελλήνων. Συνδυάζει ιταλικό στιλ και φινέτσα, πρακτικότητα και αξιοπιστία, ενώ πλέον έχει και την ισχύ να καλύψει μεγαλύτερες αποστάσεις χωρίς να πιέζεται. Όλα τα παραπάνω, συντελούν στο να διατηρεί υψηλή μεταπωλητική αξία: Ακόμη και μοντέλα του 2020 κρατούν τιμές κοντά στις 3.700–4.200 €, ενώ τα πιο φρέσκα, του 2023–2024, σπάνια πέφτουν κάτω από τις 4.500 €. Αυτό σημαίνει ότι αγοράζοντας ένα Beverly 300 δεν αποκτάς μόνο ένα scooter που θα σε εξυπηρετήσει σήμερα, αλλά και ένα όχημα που δύσκολα θα χάσει την αξία του όταν έρθει η ώρα να το πουλήσεις. Για όσους λοιπόν ψάχνουν την ισορροπία ανάμεσα στην καθημερινή χρηστικότητα και στη σιγουριά της επένδυσης, το Beverly παραμένει μια από τις πιο ασφαλείς επιλογές.
 

AUTOAGORA
AUTOAGORA