Οδηγώντας

Όσες φορές και αν έχεις οδηγήσει το Tuono, πάντα θα βρίσκεις έναν λόγο για να το ξανακάνεις και να νιώσεις την αίσθηση που κάνει κάθε βόλτα μαζί του ενδιαφέρουσα. Μπορεί να έχει την πιο ακραία θέση οδήγησης της κατηγορίας, αλλά αυτό δεν σε εμποδίζει να κινηθείς στην πόλη μαζί του. Ελαφρύ και στενό λόγω του V4, θα σε συντροφεύσει σε κάθε σου μετακίνηση με κάποιες παραχωρήσεις που αφορούν την ζέστη που εκπέμπει ο κινητήρας και το μικρό κόψιμο του τιμονιού. Μικρό το τίμημα, αφού τα παραπάνω αποτελούν εμπόδιο μόνο στην πυκνή κίνηση και γρήγορα τα ξεχνάς όταν βρεθείς σε σημείο που μπορείς να ανοίξεις το γκάζι. Πάνω από τις 5.500 σ.α.λ ανοίγει το κλαπέτο της εξάτμισης, ο ήχος γίνεται εθιστικός και εσύ νιώθεις μια κλοτσιά να σε σπρώχνει καθώς επιταχύνεις με καταιγιστικό ρυθμό μέχρι να δεις την τελική που αγγίζει τα 275 χλμ/ώρα στο κοντέρ. Οι σχέσεις αλλάζουν αστραπιαία με το quickshifter, ενώ τα ηλεκτρονικά βοηθήματα αναλαμβάνουν την πρόσφυση του πίσω τροχού και κρατούν τον μπροστινό στο έδαφος, εφόσον φυσικά το επιθυμείς. H πλατφόρμα APRC πάντα εντυπωσιάζει με την λειτουργία της, επιτρέποντάς σου να κινηθείς γρήγορα και να διασκεδάσεις με ασφάλεια, παρόλα αυτά θα υπάρχουν στιγμές που θα τα απενεργοποιείς όλα για να δαμάσεις μόνος σου το θηρίο, ανεβάζοντας κατακόρυφα τα επίπεδα της αδρεναλίνης στο σώμα σου. Και σε αυτή την περίπτωση το Tuono είναι απολαυστικό, αρκεί φυσικά να έχεις εμπειρία από μοτοσυκλέτα 175 ίππων… Έχοντας τις αναρτήσεις στην ημιενεργητική λειτουργία και στο επίπεδο Α2, παρατηρείς ότι οι μηχανικοί της Aprilia έχουν δημιουργήσει ένα εξαιρετικό λογισμικό που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη νέα τεχνολογία, λειτουργώντας εξαιρετικά σε όλες τις συνθήκες, από την πόλη που αποσβένουν τις κακοτεχνίες χωρίς να σου κόβουν την μέση, μέχρι και τον επαρχιακό δρόμο που θα σου δώσουν την πληροφόρηση που θες στους γρήγορους ρυθμούς. Όταν επισκεφτείς την πίστα (κάτι που πρέπει οπωσδήποτε να κάνεις εάν είσαι κάτοχος Tuono) αρκούν μερικοί γύροι για να καταλάβεις ότι οι δυνατότητες της μοτοσυκλέτας ζητούν το επίπεδο Α1. Αμέσως μόλις το επιλέξεις αισθάνεσαι την διαφορά που σου επιτρέπει να εκμεταλλευτείς περισσότερο το στιβαρό πλαίσιο και τον κινητήρα ο οποίος έχει παντού δύναμη με άμεση αλλά γλυκιά απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, ανεξάρτητα από ποιον χάρτη έχεις επιλέξει. Οι αναρτήσεις της Ohlins εντυπωσιάζουν και στην χειροκίνητη λειτουργία, επιτρέποντάς σου να βρεις εύκολα το κατάλληλο setup, αλλά ακόμα και χωρίς καμία αλλαγή το επίπεδο Μ1 είναι αρκετό για να γυρνάς στην πίστα όσο γρήγορα θα γυρνούσες με ένα σύγχρονο Superbike. Ούτως ή άλλως το Tuono πάντα θα έχει τα αγωνιστικά γονίδια στο DNA του, ανεξάρτητα από τις καινοτομίες που θα μας προσφέρει η κάθε ανανέωσή του.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ