Πραγματικά αυτή είναι από είναι η φορά που μάλλον η ισοπαλία είναι το καλύτερο αποτέλεσμα για τις δύο μοτοσικλέτες. Όταν λέμε ισοπαλία εννοούμε φυσικά ότι αντιμετωπίζουμε την κλασική περίπτωση όπου και οι δύο αξίζουν τα χρηματικό ποσό που καλείται να καταβάλλει ο αγοραστής, ο οποίος ωστόσο θα πρέπει να επιλέξει σύμφωνα με τις ανάγκες του. Το 1000, είναι μια από τις πιο ευχάριστες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού για καθημερινή χρήση αλλά μπροστά στο πραγματικά καθημερινό 650 έρχεται δεύτερο, ειδικά στο κόστος μετακίνησης. Από την άλλη στο ταξίδι το μεγάλο Versys παίρνει το αίμα του πίσω προτάσσοντας ακόμη υψηλότερα επίπεδα άνεσης ειδικά αν ταξιδεύετε συχνά δικάβαλος και φορτωμένος. Στο επαρχιακό η κατάσταση είναι ισόπαλη για διαφορετικούς λόγους. Το 1000 είναι πιο γρήγορο, το 650 πιο ευχάριστο και αυτό μας οδηγεί καθαρά στην προτίμηση του καθενός. Όποιο και να πάρετε το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν θα βγείτε χαμένοι αφού και τα δύο Versys είναι ολοκληρωμένες μοτοσικλέτες με τον δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 16β |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
1.043 |
648 |
Διάμετρος x
Διαδρομή (χλστ.) |
77X56 |
83x60 |
Συμπίεση (:1) |
10,3 |
10,8 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
118/9.000 |
68.4/8.500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
10,4/7.500 |
6,5/7.000 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
21 |
21 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) |
6,5 |
5,5 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
251 |
216 (ABS) |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
245 |
195 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος |
|
|
Αναρτήσεις Ε |
USD, 43χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
USD, 41χλστ., ΠΕ,
ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
|
150 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή |
|
145 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
2Δ, 310, 4πίστονες δαγκάνες, ABS |
2Δ, 300, 2πίστονες δαγκάνες, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Δ, 250, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17΄΄ |
120/70-17΄΄ |
Ελαστικό Π |
180/55-17΄΄ |
160/60-17΄΄ |
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2.240 |
2.165 |
Πλάτος
(τιμόνι-χλστ.) |
895 |
840 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.520 |
1.415 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
840 |
840 |
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ν |
Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Ν/Ν |
Στροφόμετρο |
Υ |
Υ |
Immobiliser |
Y |
Y |
Υπολογιστής ταξιδιού |
Y |
Y |
Μερικός χιλιομετρητής |
Y |
Y |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Y |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Υ/Y |
Υ/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Ν |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ/Υ |
Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Υ/Υ |
125cc scooter με επίπεδο πάτωμα και 16άρη τροχό εμπρός
Και όμως! Δεν έχουμε γεμίσει μοτοσυκλέτες;
Yamaha Tricity 125 2025: Νέος σχεδιασμός και σύστημα πέδησης UBS
Ενδοεπικοινωνία, φως κινδύνου και λοιπά gadget ή τελείως «γυμνό» κράνος;
Διέρρευσαν τα πρώτα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Kawasaki Z1100
SYM JOYMAX Z3i: Νέο 250άρι, 12 λίτρα αυτονομία στα 4.195 ευρώ
Νομικό Πλαίσιο και Αδειες Οδήγησης για 125cc με Δίπλωμα Β
Διαθέσιμο το νέο Medley 200 με απόδοση 18 ίππους στην Piaggio Λυμπερόπουλος
Yamaha Tenere 700 2025: Με ηλεκτρονικό γκάζι και traction control
ΒΜW F900 GS: Πιο χωμάτινη και με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr