Suzuki V-Strom 800DE: Με κινητήρα που μασάει σίδερα και φρένα που γονατίζουν!

Το V-Strom 800DE της Suzuki αποτελεί μία από τις πιο πληθωρικές παρουσίες στην κατηγορία των μεσαίων Adventure με 21άρη εμπρός τροχό, χάρη στον δυνατό και αποδοτικό κινητήρα του.
10 Φωτογραφίες »

Το V-Strom 800DE της Suzuki αποτελεί μία από τις πιο πληθωρικές παρουσίες στην κατηγορία των μεσαίων Adventure με 21άρη εμπρός τροχό, χάρη στον δυνατό και αποδοτικό κινητήρα του.

Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες
Δαγκάνες Nissin με διπλά έμβολα και δικάναλο ABS
Με 20 λίτρα ρεζερβουάρ κάνει μαύρα μάτια ο βενζινάς!
Ιαπωνικές αναρτήσεις Showa και 21άρης εμπρός τροχός για όλα τα τερέν

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Από τους πιο αξιόπιστους κινητήρες


Το V-Strom 800DE της Suzuki αποτελεί μία από τις πιο πληθωρικές παρουσίες στην κατηγορία των μεσαίων Adventure με 21άρη εμπρός τροχό, χάρη στον δυνατό και αποδοτικό κινητήρα του. Ο εν σειρά δικύλινδρος των 776 κυβικών με 270° ανάφλεξη προσφέρει αίσθηση V2 και είναι ήδη αποδεδειγμένα αξιόπιστος, αφού χρησιμοποιείται σε τέσσερα μοντέλα της Suzuki – από τα street GSX-8S και GSX-8R μέχρι τα V-Strom 800 & 800DE. Στην έκδοση DE αποδίδει 83 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 78 Nm ροπής στις 6.800, τιμή που τον κατατάσσει δεύτερο ισχυρότερο σε ροπή κινητήρα της κατηγορίας. Με την κύρια δύναμη διαθέσιμη από χαμηλά και με τη βοήθεια των διπλών αντικραδασμικών αξόνων, η λειτουργία του είναι απολαυστικά ομαλή, ιδανική τόσο για ταξίδι όσο και για διαδρομές εκτός δρόμου.
 

Δαγκάνες Nissin με διπλά έμβολα και δικάναλο ABS


Το V-Strom 800DE διαθέτει φρένα που το φέρνουν στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας. Με διπλούς δίσκους 310mm εμπρός με δαγκάνες 2 εμβόλων της Nissin και δίσκο 260mm πίσω, το σύνολο πετυχαίνει επιβράδυνση από τα 100km/h σε μόλις 40 μέτρα! Το δικάναλο ABS έχει ρυθμιστεί άριστα, διατηρώντας ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια και την απόδοση σε όλες τις συνθήκες. Στα δυνατά του σημεία και το αμφίδρομο quickshifter που περιλαμβάνεται στον στάνταρ εξοπλισμό, προσφέροντας γρήγορες αλλαγές χωρίς συμπλέκτη, τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα, όπου επιτρέπει στον αναβάτη να συγκεντρώνεται απόλυτα στην οδήγηση.
 

Με 20 λίτρα ρεζερβουάρ κάνει μαύρα μάτια ο βενζινάς!

Το 800DE διαθέτει 20λιτρο ρεζερβουάρ, που σε συνδυασμό με μέση κατανάλωση 5,7λτ/100χλμ, εξασφαλίζει τουλάχιστον 350 χιλιόμετρα αυτονομίας. Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενο Traction Control, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί, καθώς και με ABS με δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, κάτι που ευνοεί σημαντικά την οδήγηση στο χώμα. Στην εργονομία προσθέτει σημαντικά το μεγάλο μονοκόμματο τιμόνι, που δίνει εξαιρετικό μοχλό για ελιγμούς, τόσο σε εκτός δρόμου διαδρομές όσο και στην κίνηση εντός πόλης. Η κάλυψη από τον αέρα και η εργονομία είναι ικανοποιητικά και βελτιώνονται ακόμα περισσότερο με τα εργοστασιακά αξεσουάρ που προσφέρει η Suzuki, όπως βάσεις, βαλίτσες, καθίσματα με Gel και προστατευτικά κάγκελα.
 

Ιαπωνικές αναρτήσεις Showa και 21άρης εμπρός τροχός για όλα τα τερέν


Η πιο adventure έκδοση του V-Strom εξοπλίζεται με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Showa μπροστά και μονοσόκ πίσω αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο λαδιού, συνδεδεμένο με μοχλικό. Και τα δύο προσφέρουν 220mm διαδρομής, επιτρέποντας πραγματική χωμάτινη χρήση. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί, με 21 ίντσες μπροστά όπου είναι ιδανικό μέγεθος ακόμα  και για τα πιο δύσκολα μονοπάτια και 17 πίσω, ενώ τα ελαστικά είναι διαστάσεων 90/90-21 και 150/70-17. Με αρχική τιμή 12.495 ευρώ, το V-Strom 800DE αποτελεί μία από τις πιο ασφαλείς και ολοκληρωμένες επιλογές στην κατηγορία των μεσαίων adventure: συνδυάζει την αξιοπιστία της Suzuki με την οδηγική απόλαυση σε κάθε τερέν.
 

FABUS
AUTOAGORA