Suzuki GSX-8S: Με quickshifter στον standard εξοπλισμό

Το GSX-8S της Suzuki έρχεται με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει τρία Riding Modes που προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα στις συνθήκες οδήγησης, καθώς και Traction Contro
5 Φωτογραφίες »

Το GSX-8S της Suzuki έρχεται με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει τρία Riding Modes που προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα στις συνθήκες οδήγησης, καθώς και Traction Control με τρία επίπεδα επέμβασης και δυνατότητα απενεργοποίησης

Βασικός εξοπλισμός με 3 Riding Modes, TCS και quickshifter
Δικύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 82 ίππους και 7,9 k-gm ροπής
Φρένα της Nissin και αναρτήσεις KYB
Με ύψος σέλας 810mm, άνετη θέση οδήγησης και τιμή 8.995 ευρώ

mototriti Team

SUZUKI: V-Strom 800 DE...Adventure is its purpose!

Βασικός εξοπλισμός με 3 Riding Modes, TCS και quickshifter

Το GSX-8S της Suzuki έρχεται με ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει τρία Riding Modes (Active, Basic, Comfort) που προσαρμόζουν την απόδοση του κινητήρα στις συνθήκες οδήγησης, καθώς και Traction Control (STSC) με τρία επίπεδα επέμβασης και δυνατότητα απενεργοποίησης. Στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης quickshifter δύο κατευθύνσεων, που επιτρέπει αλλαγές ταχυτήτων χωρίς χρήση συμπλέκτη τόσο στο ανέβασμα όσο και στο κατέβασμα των σχέσεων, βελτιώνοντας την εμπειρία οδήγησης στην καθημερινότητα αλλά και στους πιο σβέλτους ρυθμούς.
 

Δικύλινδρος κινητήρας που αποδίδει 82 ίππους και 7,9 k-gm ροπής

Στην καρδιά της GSX-8S βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας 776 κυβικών εκατοστών με διάταξη 270 μοιρών. Η διάταξη αυτή συμβάλλει σε πιο «γεμάτη» αίσθηση λειτουργίας, θυμίζοντας V-δικύλινδρο, ενώ παράλληλα μειώνει τους κραδασμούς. Η απόδοση φτάνει τους 81,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και τα 7,9 k-gm ροπής στις 6.800 σ.α.λ. Παράλληλα, η Suzuki έχει ενσωματώσει το σύστημα Cross Balancer για ομαλότερη λειτουργία, ενώ η καμπύλη ροπής παραμένει φιλική σε όλο το φάσμα των στροφών.

Φρένα της Nissin και αναρτήσεις KYB

Το πλαίσιο είναι επίσης καινούργιο και έχει σχεδιαστεί με στόχο την ακαμψία και τη σωστή κατανομή των μαζών, πετυχαίνοντας έτσι συνολικό υγρό βάρος στα περίπου 202 κιλά. Οι αναρτήσεις φέρουν υπογραφή της KYB και αποτελούνται από ένα μη ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 41 χιλιοστών και ένα αμορτισέρ πίσω που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Την πέδηση αναλαμβάνει η Nissin με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες και δύο δίσκους  310mm στο μπροστά μέρος και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω.          
 

Με ύψος σέλας 810mm, άνετη θέση οδήγησης και τιμή 8.995 ευρώ

Η θέση οδήγησης είναι άνετη και θα σε βολέψει τόσο για τις καθημερινές σου μετακινήσεις όσο και για σπορ οδήγηση όποτε το θελήσεις. Το σώμα του αναβάτη τοποθετείται σωστά στη σέλα η οποία έχει ύψος 810 mm, στοιχείο που θα επιτρέψει στους περισσότερους αναβάτες να πατήσουν καλά κάτω και με τα δύο πόδια. Η πληροφόρηση γίνεται μέσω TFT οθόνης 5 ιντσών με όλες τις χρήσιμες ενδείξεις ενώ στο πλάι της υπάρχει και θύρα USB για να φορτίζεις τις συσκευές σου. Διατίθεται σε τρία χρώματα: Μπλε, ασημί και μαύρο με τα δύο τελευταία να έχουν και κόκκινες ζάντες και η τιμή του διαμορφώνεται στα 8.995 ευρώ.
 

EMOOV
AUTOAGORA