Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
  • Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα

Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα

Με Öhlins αναρτήσεις και τελικό Akrapovič
Θα μετατραπεί πιθανά σε κιτ τοποθέτησης
Πραγματικά αγωνιστική εργονομία

SUZUKI: κλείσε ένα TEST RIDE VSTROM 1050DE

Με Öhlins αναρτήσεις και τελικό Akrapovič

Στα πλαίσια του Suzuki Motor Fest, η εταιρεία από το Χαμαμάτσου αποκάλυψε την νέα GSX-8R CUP, την πιο σπορ έκδοση της σπορ καθημερινής μοτοσυκλέτας δρόμου. Είναι βασισμένη στην πλατφόρμα της "απλής" GSX-8R, με τον δικύλινδρο εν σειρά 776cc που έχει διαστήματα ανάφλεξης 270° και αποδίδει 83 άλογα στις 8.500 σαλ και 78 Nm στις 6.800 σαλ, αλλά έχει δημιουργηθεί για χρήση στην πίστα. Σε αντίθεση με το συμβατικό μοντέλο αποκτά Öhlins υδραυλικές αναρτήσεις, εξάτμιση Akrapovič και clip-ons στο τιμόνι (κάτω από την τιμονόπλακα) σε αντίθεση με το τιμόνι της εργοστασιακής GSX-8R που έρχεται πιο ψηλά από την τιμονόπλακα. Διαθέτει επίσης ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, πλαστικά από Fiberglass, σωληνάκια φρένων υψηλής πίεσης από ανοξείδωτο ατσάλι, ένα πάνελ για την τοποθέτηση αγωνιστικού αριθμού, έναν οδηγό αλυσίδας, αγωνιστική τάπα βενζίνης, προστατευτικά στη μανέτα του φρένου, προστατευτικά κινητήρα και ένα "rain light" είναι το φως που αναβοσβήνει στην περίπτωση που βρέχει ώστε να είσαι ορατός στους άλλους αγωνιζόμενους, αφού υπάρχει μειωμένη ορατότητα, θα το έχετε δει στο MotoGP. Η μοτοσυκλέτα εξάλλου, όντας αγωνιστική δεν έχει φώτα, όπως θα δείτε από τις φωτογραφίες.
 

Θα μετατραπεί πιθανά σε κιτ τοποθέτησης

Σκοπός της Suzuki για το μέλλον είναι να βγάλει στην παραγωγή αυτή τη μοτοσυκλέτα, ή ένα κιτ που θα είναι διαθέσιμο με όλα τα έξτρα ώστε να τοποθετείται στο GSX-8R, για όσους θέλουν να την κάνουν ένα πραγματικό "όπλο" για την πίστα (όχι ότι δεν αποτελεί ήδη μία πολύ καλή επιλογή για την πίστα). Μπορεί μάλιστα να διοργανώσει η εταιρεία και ένα πρωτάθλημα αποκλειστικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα. Για όσους πάντως ασχολούνται ερασιτεχνικά με τους αγώνες ταχύτητας ή απλά απολαμβάνουν την μοτοσυκλέτα τους σε track days και "πιάνουν τα χέρια τους", με την αγορά αυτού του κιτ θα έχουν ουσιαστικά 2 μοτοσυκλέτες σε μία, εφόσον έχουν τις γνώσεις και τα εργαλεία να κάνουν την μετατροπή οι ίδιοι.  
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πραγματικά αγωνιστική εργονομία

Η θέση οδήγησης προδιαθέτει για "άγριες" καταστάσεις αφού τα clip-ons τοποθετούν τον αναβάτη σε ένα πολύ επιθετικό τρίγωνο όπως επίσης και τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ τα οποία τοποθετούνται λίγο πιο ψηλά. Η σέλα είναι αγωνιστικού τύπου από neoprene, ενώ ο βαθύς βρυχηθμός της Akrapovič δηλώνει ηχηρά τον χαρακτήρα του GSX-8R CUP. Το quickshifter που έρχεται και στην απλή έκδοση της μοτοσυκλέτας, βελτιώνει σε μεγάλο βαθμό την σπορ οδήγηση, ενώ εδώ να σημειωθεί ότι έχει μετατραπεί σε "GP shift" όπως πολλοί το αποκαλούν, είναι δηλαδή ανεστραμμένο με την πρώτη ταχύτητα να "κουμπώνει" προς τα επάνω και τα ανεβάσματα να γίνονται προς τα κάτω, όπως αποκτούν οι περισσότερες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες καθώς το σύστημα αυτό βολεύει στις επιταχύνσεις εξόδου στις στροφές.