Suzuki DR-Z4S & DR-Z4SM: Με νέο κινητήρα και 50 μονάδες First Edition για Γερμανία
|

Η επιστροφή της DR-Z είναι γεγονός και η Suzuki δεν αρκείται στη νοσταλγία. Με τις νέες DR-Z4S (enduro) και DR-Z4SM (supermoto) για το 2025, φέρνει δύο μοντέλα με κλασικό χαρακτήρα και μοντέρνο, ευρωπαϊκό εξοπλισμό.
Νέος κινητήρας 400cc με τεχνολογία Euro 5+ για δίπλωμα A2
Ενισχυμένο πλαίσιο με KYB αναρτήσεις για χώμα και άσφαλτο
Πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο με ABS, traction control και οθόνη LCD
Διαφορετικές προσεγγίσεις με κοινή φιλοσοφία και first edition για Γερμανία
SUZUKI: V-Strom 1050 DE. Νέα έκδοση World Tourer!
Νέος κινητήρας 400cc με τεχνολογία Euro 5+ για δίπλωμα A2
Η επιστροφή της DR-Z είναι γεγονός και η Suzuki δεν αρκείται στη νοσταλγία. Με τις νέες DR-Z4S (enduro) και DR-Z4SM (supermoto) για το 2025, φέρνει δύο μοντέλα με κλασικό χαρακτήρα και μοντέρνο, ευρωπαϊκό εξοπλισμό. Και τα δύο μοιράζονται έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 398 κυβικών, που αποδίδει 38 ίππους και 37 Nm ροπής, όντας απόλυτα συμβατός με το δίπλωμα A2, χωρίς περιορισμούς.
Ο κινητήρας διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό ψεκασμό, ride-by-wire, διπλούς καταλύτες, διπλή ανάφλεξη με δύο μπουζί, σύστημα OBD και βαλβίδες τιτανίου στην εισαγωγή. Το κιβώτιο παραμένει 5τάχυτο αλλά ενισχυμένο με slipper clutch, που επιτρέπει ομαλότερο κατέβασμα ταχυτήτων και περισσότερη σταθερότητα στην είσοδο στροφών. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 150 km/h, με τη μέση κατανάλωση να παραμένει σε λογικά επίπεδα.
Ενισχυμένο πλαίσιο με KYB αναρτήσεις για χώμα και άσφαλτο
Το πλαίσιο είναι ατσάλινο με αποσπώμενο αλουμινένιο υποπλαίσιο, συνδυασμένο με αλουμινένιο ψαλίδι, σε διάταξη που παραπέμπει ξεκάθαρα σε αγωνιστικό DNA. Και στις δύο εκδόσεις, χρησιμοποιείται ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι KYB εμπρός και μοχλικός αποσβεστήρας πίσω, με διαδρομές άνω των 200mm – απόλυτα ικανές για off-road χρήση στην DR-Z4S ή για δυναμική supermoto οδήγηση στην DR-Z4SM.
Παρά την προσθήκη τεχνολογιών, τα βάρη παραμένουν εξαιρετικά χαμηλά: 151 κιλά για την DR-Z4S και 154 κιλά για την DR-Z4SM, με γεμάτο ρεζερβουάρ 8,7 λίτρων. Σημαντική διαφορά ανάμεσα στις δύο είναι το ύψος σέλας (920 mm vs 890 mm) και το μεταξόνιο (1.495 mm vs 1.465 mm), με τη supermoto να προσαρμόζεται καλύτερα σε καθημερινή χρήση.
Πλήρες ηλεκτρονικό πακέτο με ABS, traction control και οθόνη LCD
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ό,τι χρειάζεται η σύγχρονη γενιά αναβατών: ABS δικάναλο με δυνατότητα απενεργοποίησης, τόσο στον πίσω τροχό της Supermoto όσο και πλήρως στην έκδοση Enduro. Υπάρχει traction control με διακόπτη on/off, καθώς και επιλογείς οδηγικών προγραμμάτων, κάτι που δεν συναντάμε συχνά σε αυτή την κατηγορία.
Ο φωτισμός είναι full LED, με νέα μάσκα και φώτα ημέρας, ενώ η ψηφιακή LCD οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις με ευκρίνεια και μοντέρνα αισθητική. Το τιμόνι είναι τύπου off-road από σωλήνα αλουμινίου, ενώ οι ζάντες και στα δύο μοντέλα είναι ακτινωτές.
Διαφορετικές προσεγγίσεις με κοινή φιλοσοφία και first edition για Γερμανία
Η DR-Z4S προσανατολίζεται ξεκάθαρα στο χώμα, με τροχούς 21"/18" και λάστιχα για χωμάτινη χρήση, ενώ η DR-Z4SM κινείται με 17άρες ζάντες και λάστιχα δρόμου για πιο αστική, παιχνιδιάρικη οδήγηση. Τα φρένα είναι δίσκοι μπροστά και πίσω, ενώ το ρυθμιζόμενο σύστημα αναρτήσεων εξασφαλίζει προσαρμοστικότητα σε κάθε στυλ χρήσης.
Τα χρώματα είναι επίσης ξεχωριστά για κάθε έκδοση: η DR-Z4S έρχεται σε κίτρινο ή γκρι, ενώ η DR-Z4SM σε γκρι ή λευκό. Στη Γερμανία έχουν ανακοινωθεί προπαραγγελίες με τιμή 9.699 ευρώ, ενώ για τις πρώτες 50 μονάδες προσφέρεται “First Edition” πακέτο αξεσουάρ αξίας 400 ευρώ. Οι πρώτες παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για τον Οκτώβριο του 2025.