• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ποια συνήθεια των «κουτάκιδων» σε εκνευρίζει;

 

Εσύ με ποια κακή συνήθεια των οδηγών αυτοκινήτων βγαίνεις έξω από τα ρούχα σου;

MotoCert: Έτσι θα την ελέγξεις πριν την αγοράσεις

Εντάξει άνθρωποι είμαστε όλοι και θα κάνουμε λάθη και έχουμε κακές συνήθειες, μερικές όμως από αυτές είναι τόσο ενοχλητικές που σε βγάζουν από τα ρούχα σου. Τι είναι λοιπόν το πιο σπαστικό που κάνουν οι συμπαθείς αλλά απρόσεκτοι οδηγοί των τετράτροχων οχημάτων;

Από εκνευριστικές μέχρι επικίνδυνες συμπεριφορές, μερικές συνήθειες που συναντάμε στο δρόμο είναι πολύ σπαστικές. Όπως για παράδειγμα η κλασική συνομιλία στο κινητό που συνοδεύεται μάλιστα από μεγαλοπρεπείς χειρονομίες αναπαράστασης του περιγραφόμενου γεγονότος. Το τιμόνι μένει έρμο και μοναχό έρμαιο του οδοστρώματος και η πολυφορεμένη ατάκα καταλήγει στο δεν σε είδα. Φυσικό είναι αφού η προσοχή του οδηγού είναι στον συνομιλητή του μέσω κινητού.
 
Απίστευτα εξοργιστικό είναι και όταν σου κολλάει από πίσω και σε πηγαίνει καροτσάκι, και όταν μπορέσεις να μπεις δεξιά για να σε περάσει, να κολλήσει μπροστά σου και να σε πηγαίνει καροτσάκι. Και όλα αυτά όταν λίγο παρακάτω σας πιάνει φανάρι και μένει πάλι πίσω σου. Καμία λογική εξήγηση σε όλο αυτό.

Κάτι παρόμοιο γίνεται και στην εθνική οδό με μερικούς οδηγούς να κάνουν πραγματικά κατάληψη στην αριστερή λωρίδα και να μην την αποχωρίζονται ούτε με προεδρικό διάταγμα ή ακόμα χειρότερα όταν εσύ μπεις στην αριστερή να προσπεράσεις και ξαφνικά μετακινούνται από τη μεσαία στην αριστερή χωρίς να έχουν κάποιο εμπόδιο. Γιατί έτσι απλά τους ήρθε εκείνη την ώρα.
 
Διπλοπαρκάρισμα μέσα στην κίνηση; Είσαι στο μποτιλιάρισμα και αφού έχεις κάνει αρκετά μεγάλη διαδρομή με πρώτη-δευτέρα προσεκτικά  μην ξύσεις τους καθρέπτες από τα στοιβαγμένα σαν σαρδέλες σταματημένα αυτοκίνητα, ο μπροστινός αποφασίζει, χωρίς προειδοποίηση, να διπλοπαρκάρει να πάει στο περίπτερο ή γιατί ήθελε να σταματήσει ακριβώς έξω από την είσοδο του μαγαζιού που έψαχνε. Και είναι όλα τόσο κολλημένα που δεν χωράς να πας πουθενά. Για πίσω ούτε κουβέντα, και φυσικά δεν σε αφήνει και κανείς. Κι αν μιλήσεις ακούς και το «πως κάνεις έτσι, και εμείς περιμένουμε δεν κάνουμε έτσι».

Πολύ σπαστικό είναι επίσης και όταν κάποιο αυτοκίνητο αλλάζει πορεία χωρίς τη χρήση προειδοποιητικού φλας, αναγκάζοντας τους αναβάτες να αποκτήσουν, θέλοντας και μη, μαντικές ικανότητες σχετικά με την επόμενη κίνησή τους. Μην παραλείψουμε και το άνοιγμα πόρτας σε αμάξι που δεν έχει καν ανάψει αλάρμ και ενώ εσύ περνάς από δίπλα του. Γιατί είναι έξω από ακριβώς από το σημείο που θέλει να κατέβει και αμελεί να κοιτάξει από τον καθρέπτη αν περνάει κάποιος εκείνη τη στιγμή.
 
Επίτηδες το κάνει και αυτός που ανάβει φλας ενώ βλέπει ότι έρχεσαι, θεωρώντας ότι αφού το άναψε, πρέπει όλοι οι υπόλοιποι χρήστες να υπακούσουν. Αγνοούν ότι το φλας δηλώνει προειδοποίηση και όχι υποχρέωση. Και όταν τους ρωτήσεις σου απαντούν και ότι «με είδες, άσε που ήσουν και μακριά». Λες και υπολογίζουν μέσα σε κλάσματα δευτερολέπτου την ταχύτητα που κινείσαι και την απόσταση που έχεις να διανύσεις μέχρι να βρεθείς δίπλα τους. Διάνοιες!
 
Εσείς τι λέτε; Τι βρίσκετε πιο σπαστικό στους οδηγούς αυτοκινήτων; Ποιες κακές συνήθειες έχετε και εσείς και συγχωρείτε και στους άλλους;
 
 

 
  • Παπατρέχας

    1. Στό 'να χέρι το τιμόνι στ' άλλο χέρι το κινητό 2. Φώτα ομίχλης και μεγάλη σκάλα 3. Κόρνα για ψύλλου πήδημα Όλα τ' άλλα είναι ανθρώπινα και τα κάνει ο καθείς.

     
  • ΜΙΧΑΗΛ

    ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΑ ΚΟΚΤΕ'Ι'Λ ΗΛΙΘΙΩΝ ΟΔΗΓΩΝ, ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΥΠ' ΟΨΙΝ ΣΑΣ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΣΤΟΥΣ 10.000 ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΜΟΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΗΛΙΘΙΩΝ.