Honda CRF300F 2026: Νέο αερόψυκτο μοντέλο , με μοχλικό και ψυγείο λαδιού

Το νέο Honda CRF300F 2026 έρχεται να ανανεώσει τη γκάμα των μονοκύλινδρων off-road μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, με ένα τελείως διαφορετικό μηχανικό υπόβαθρο από αυτό που περιμέναμε.
2 Φωτογραφίες »

Το νέο Honda CRF300F 2026 έρχεται να ανανεώσει τη γκάμα των μονοκύλινδρων off-road μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, με ένα τελείως διαφορετικό μηχανικό υπόβαθρο από αυτό που περιμέναμε.

Νέος κινητήρας 300cc , αερόψυκτος με 24 ίππους
Πλαίσιο CRF, τηλεσκοπικό πιρούνι και μοχλική πίσω ανάρτηση
Πιθανός αντικαταστάτης του CRF250F
Προσεχώς στην Βόρεια Αμερική και ίσως αργότερα Ευρώπη

HONDA: ADV350...Ελεύθερο πνεύμα, αστικό στυλ! Από 6.890ε!

Νέος κινητήρας 300cc , αερόψυκτος με 24 ίππους

Το νέο Honda CRF300F 2026 έρχεται να ανανεώσει τη γκάμα των μονοκύλινδρων off-road μοντέλων της ιαπωνικής εταιρείας, με ένα τελείως διαφορετικό μηχανικό υπόβαθρο από αυτό που περιμέναμε. Παρότι η ονομασία του θυμίζει τα υγρόψυκτα μοντέλα CRF300L και Rally, η νέα 300F διαθέτει έναν αερόψυκτο, ψεκαστό μονοκύλινδρο κινητήρα 300 κυβικών, που έχει ήδη δοκιμαστεί στη Βραζιλία αλλά θα διανεμηθεί για πρώτη φορά στις ΗΠΑ – και πιθανόν αργότερα και στην Ευρώπη.
Ο κινητήρας αυτός αποδίδει περίπου 24 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 27 Nm ροπής στις 5.750 σ.α.λ., συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και σχεδιάστηκε για απλότητα, αντοχή και χαμηλό κόστος χρήσης. Αντίθετα με τα άλλα CRF μοντέλα που βασίζονται στον υγρόψυκτο 286cc, εδώ έχουμε μια πλατφόρμα καθαρά αερόψυκτης φιλοσοφίας, με έμφαση στην ευκολία συντήρησης και τη χωμάτινη χρήση χωρίς πολύπλοκες λύσεις.
 

Πλαίσιο CRF, τηλεσκοπικό πιρούνι και μοχλική πίσω ανάρτηση

Το νέο CRF300F είναι σχεδιασμένο για χρήση από ερασιτέχνες και αναβάτες αναψυχής που θέλουν μία απλή, αλλά αποτελεσματική off-road εμπειρία. Το πλαίσιο είναι σωληνωτό, με εμπρός τηλεσκοπικό πιρούνι, πίσω μονό αμορτισέρ με μοχλισμό, και σχεδίαση που παραπέμπει ξεκάθαρα στην οικογένεια CRF. Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει μονό εμπρός δίσκο τύπου petal, με συμβατικό δαγκάνα και πίσω δίσκο επίσης, χωρίς ABS (καθώς δεν απαιτείται στην κατηγορία).
Σχεδιαστικά, η μοτοσυκλέτα φορά bodywork που θυμίζει τα CRF450R, με στενή σέλα, ευρύ τιμόνι, LED φώτα, και προεξέχον εμπρός φτερό. Από βίντεο και υλικό του φεστιβάλ Interlagos, επιβεβαιώνεται και η παρουσία ψυγείου λαδιού, κάτι που προσθέτει στην αντοχή του κινητήρα σε παρατεταμένη καταπόνηση.
 

Πιθανός αντικαταστάτης του CRF250F

Το CRF300F αναμένεται να αντικαταστήσει το CRF250F, που δεν έχει ακόμη πιστοποιηθεί για το 2026 από την EPA ή το CARB στις ΗΠΑ. Το 250F χρησιμοποιούσε παλαιότερης γενιάς κινητήρα 249cc με 5τάχυτο κιβώτιο και απόδοση χαμηλότερη σε όλα τα επίπεδα από τη νέα πρόταση. Έτσι, η Honda ευθυγραμμίζει τη μικρομεσαία κατηγορία της με έναν νέο, δυνατότερο και πιο «παγκόσμιο» κινητήρα, που χρησιμοποιείται ήδη σε πολλά μοντέλα της Νότιας Αμερικής.
Με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά και το προφίλ του μοντέλου, το CRF300F τοποθετείται ανάμεσα στο Yamaha TT-R230 και στο Kawasaki KLX300R, αποτελώντας μια εναλλακτική επιλογή για αναβάτες που θέλουν αερόψυκτη απλότητα, αλλά χωρίς να θυσιάσουν ισχύ και επιδόσεις. Ακούγεται ιδανικό για εκπαιδευτική χρήση, fun riding σε χώμα, ελαφριές εξορμήσεις χωρίς πολύπλοκα ηλεκτρονικά.
 

Προσεχώς στην Βόρεια Αμερική και ίσως αργότερα Ευρώπη

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο δεν είναι τόσο το ίδιο το μοντέλο, όσο η προέλευσή του. Για άλλη μια φορά, η Honda αντλεί τεχνογνωσία και προϊόντα από αγορές όπως η Βραζιλία, η Ασία και η Λατινική Αμερική, και τα εισάγει στη Βόρεια Αμερική έπειτα από επιτυχημένες δοκιμές. Το ίδιο συνέβη με το XR150L και το μικρό Navi, και τώρα συνεχίζεται με το CRF300F.
Η επίσημη ανακοίνωση αναμένεται μέσα στο καλοκαίρι του 2025, ενώ η παραγωγή θα γίνει –πιθανότατα– στη Βραζιλία ή σε άλλο εργοστάσιο της Honda σε αναδυόμενη αγορά. Αν όλα εξελιχθούν ομαλά, η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη από τα τέλη του έτους στις ΗΠΑ, και ίσως αργότερα και στην Ευρώπη, ως ένας τίμιος, απλός και ελαφρύς σύντροφος στο χώμα.
 

DUCATI
AUTOAGORA