Ο ηλεκτροκινητήρας διπλής ισχύος των 3000 Watt φέρει την υπογραφή της Sunra.

Ο ηλεκτροκινητήρας διπλής ισχύος των 3000 Watt φέρει την υπογραφή της Sunra.

Το Robo-S φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Το Robo-S φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

  • Ο ηλεκτροκινητήρας διπλής ισχύος των 3000 Watt φέρει την υπογραφή της Sunra.
  • Το Robo-S φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Κινητήρας - μπαταρία - περιφερειακά

Ο brushless ηλεκτροκινητήρας διπλής ισχύος των 3000 Watt φέρει την υπογραφή της Sunra και αποδίδει 230 Nm μέγιστης ροπής. Ο αναβάτης έχει στη διάθεση του όπισθεν και 3 modes λειτουργίας που διαφοροποιούνται ως προς την απόκριση του γκαζιού και την τελική ταχύτητα η οποία φτάνει τα 50, 70 και 85 χλμ. / ώρα αντίστοιχα. Το μοντέλο διαθέτει κατανεμητή ισχύος F.O.C (Field Oriented Control) όχι με ένα, αλλά με δυο controllers, που ελέγχουν την επικοινωνία μεταξύ κινητήρα και μπαταριών για βέλτιστη απόδοση. Για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα έχουν επιστρατευτεί δυο αποσπώμενες μπαταρίες 72V 20Ah που μπορούν να φορτιστούν ταυτόχρονα πάνω στο scooter σε περίπου 4 ώρες χάρη στον μικρών διαστάσεων ταχυφορτιστή που έρχεται μαζί με το scooter. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας η αυτονομία ήταν κοντά στα 90 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά τα modes 2 και 3 (με τη μεγαλύτερη τελική ταχύτητα) και χωρίς η οδήγηση να μπορεί να χαρακτηριστεί «οικονομική». Το σύστημα διαχείρισης BMS (Battery Management System), ελέγχει σε πραγματικό χρόνο το ρεύματος, την τάση και την θερμοκρασία των μπαταριών για μέγιστη αξιοπιστία.


Το Robo-S φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Το Robo-S φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Αξίζει να αναφέρουμε ότι υπάρχει cruise control, το οποίο ενεργοποιείται αυτόματα, αφού παραμείνει το γκάζι ανοιχτό για 8 δευτερόλεπτα σε οποιοδήποτε mode λειτουργίας. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε συμβατικό πιρούνι εμπρός με προστατευτικές φούσκες στα καλάμια και διπλά αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί του είναι 12 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 110/70-12, ενώ για την πέδηση φροντίζουν δισκόφρενα εμπρός και πίσω με συνδυασμένη λειτουργία (CBS). Το Robo-S είναι εφοδιασμένο με σύστημα ανάκτησης ενέργειας EBS (Energy Recovering System) που ενεργοποιείται όταν πατάς φρένο φορτίζοντας τις μπαταρίες.
 

Σελίδα 1Sunra Robo-S: Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – εργονομία - πρακτικότητα
Σελίδα 4Κινητήρας - μπαταρία - περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Η άποψή μας

SUNRA: Rainbow! Νέο και μοδάτο!