Souo S2000CT: Το πρώτο cruiser παραγωγής με οκτακύλινδρο κινητήρα
|

Η νέα Souo S2000CT αποτελεί μια τολμηρή πρόταση από την κινεζική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Great Wall Motor (GWM). Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με έναν επίπεδο οκτακύλινδρο κινητήρα 1.999 κ.εκ., μοναδικό στον κόσμο της παραγωγής, ο οποίος αποδίδει 151 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 190 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ..
Οκτακύλινδρος κινητήρας 2.000 κ.εκ. με 151 ίππους και 8 σχέσεις.
Τέσσερις εκδόσεις με έμφαση στο cruiser και το bagger στυλ.
Αλουμινένιο πλαίσιο και ανάρτηση τύπου Hossack.
Η Souo και οι φιλοδοξίες για την παγκόσμια αγορά.
mototriti Team
Οκτακύλινδρος κινητήρας 2.000 κ.εκ. με 151 ίππους και 8 σχέσεις
Η νέα Souo S2000CT αποτελεί μια τολμηρή πρόταση από την κινεζική εταιρεία που ανήκει στον όμιλο Great Wall Motor (GWM). Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με έναν επίπεδο οκτακύλινδρο κινητήρα 1.999 κ.εκ., μοναδικό στον κόσμο της παραγωγής, ο οποίος αποδίδει 151 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 190 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ.. Η τεχνολογία δεν σταματά εκεί, καθώς το μοντέλο διαθέτει κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 8 σχέσεις και όπισθεν, κάτι που το τοποθετεί πάνω από τον άμεσο αντίπαλό του, τη Honda Gold Wing, που διαθέτει εξακύλινδρο κινητήρα και 7 σχέσεις. Η Souo δηλώνει έτσι ότι επιδιώκει όχι μόνο να μπει στην premium κατηγορία, αλλά και να ανεβάσει τον πήχη της τεχνολογίας.
Τέσσερις εκδόσεις με έμφαση στο cruiser και το bagger στυλ
Η γκάμα του S2000CT περιλαμβάνει τέσσερις παραλλαγές, όλες βασισμένες στην ίδια μηχανική πλατφόρμα. Οι LH2000-3 και LH2000-4 είναι οι πιο «γυμνές» εκδόσεις, με σχεδίαση που παραπέμπει άμεσα στη Honda Rune του 2003. Η πρώτη είναι μονόσελη, ενώ η δεύτερη διαθέτει μεγαλύτερη σέλα και μαρσπιέ για συνεπιβάτη. Στις εξατμίσεις κυριαρχεί το στυλ slash-cut, που ενισχύει την εντυπωσιακή παρουσία τους στο δρόμο. Από την άλλη, οι LH2000-5 και LH2000-6 έχουν πιο πρακτικό χαρακτήρα, καθώς προσφέρονται σε μορφή bagger με σκληρές πλαϊνές βαλίτσες και πιο συμβατικό σύστημα εξάτμισης, ώστε να μην επηρεάζονται οι αποσκευές. Η μόνη τους διαφορά είναι η ύπαρξη ζελατίνας στην έκδοση 5.
Αλουμινένιο πλαίσιο και ανάρτηση τύπου Hossack
Το Souo S2000CT βασίζεται σε ένα χυτό αλουμινένιο πλαίσιο που αγκαλιάζει τον ογκώδη κινητήρα, προσφέροντας ακαμψία και χαμηλό βάρος σε σχέση με το μέγεθός του. Στην εμπρόσθια ανάρτηση συναντάμε σύστημα Hossack, το οποίο μιμείται την εμφάνιση τηλεσκοπικού πιρουνιού αλλά χρησιμοποιεί διπλούς βραχίονες και μονοαμορτισέρ. Αυτή η επιλογή εξασφαλίζει βελτιωμένη ακρίβεια και σταθερότητα, ενώ το τιμόνι τοποθετείται σε ξεχωριστή βάση πίσω από το πιρούνι και συνδέεται μέσω οριζόντιων βραχιόνων. Μεταξόνιο 1.810 mm και συνολικό μήκος έως 2.690 mm στις bagger εκδόσεις, το S2000CT ανήκει ξεκάθαρα στις μεγάλες μοτοσυκλέτες. Το βάρος του κυμαίνεται από 404 κιλά για τη βασική έκδοση έως 427 κιλά για την πλήρως εξοπλισμένη bagger με ζελατίνα, τονίζοντας τον «γίγαντα» χαρακτήρα του.
Η Souo και οι φιλοδοξίες για την παγκόσμια αγορά
Η Souo είναι ένα νέο brand, αλλά πίσω του βρίσκεται ο ισχυρός όμιλος Great Wall Motor, που έχει ήδη παρουσία σε παγκόσμιες αγορές μέσω των Ora, Haval και Wey. Ο εμπνευστής του project είναι ο ίδιος ο πρόεδρος της GWM, Wei Jianjun, ο οποίος θέλησε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που θα ξεχωρίζει με την τεχνολογία και τον όγκο της. Η αρχική S2000 βρίσκεται ήδη σε παραγωγή και πωλείται στην Κίνα, με τιμές από 25.549 ευρώ και η κορυφαία Founder Edition στα 34.065 ευρώ. Οι νέες εκδόσεις S2000CT δεν αναμένεται να κοστίζουν πολύ λιγότερο, ενώ η διάθεσή τους εκτός Κίνας είναι πιθανή στο μέλλον. Παρά τα εμπόδια, η Souo φιλοδοξεί να αφήσει το δικό της αποτύπωμα στην κατηγορία των μεγάλων cruiser, με όπλο της τον μοναδικό οκτακύλινδρο κινητήρα και τον εντυπωσιακό σχεδιασμό.