Ο προερχόμενος από το VF185 κινητήρας των 18,4 ίππων κινεί επιτυχώς και το βαρύτερο NH-T 200. Κύρια δυνατά σημεία του η μικρή κατανάλωση και η σπιρτόζικη λειτουργία του.

    Κινητήρας

    Ο κινητήρας του NH-T 200 δεν μας είναι καθόλου άγνωστος, μιας και προίκισε το δυνατότερο παπί της ελληνικής αγοράς, το VF185. Ένας ξεκάθαρα «μοτοσυκλετιστικός» κινητήρας εξαρχής, ήταν θέμα χρόνου να τον δούμε και σε άλλες πλατφόρμες και το NH-T είναι η πρώτη που κάνει χρήση του. Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα στα 183 κ.εκ., με κεφαλή 4 βαλβίδων και τροφοδοσία ψεκασμού από την Continental. Το μοτέρ συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Ο κινητήρας αποδίδει 18,4 ίππους στις 8.500 στροφές και η ροπή του ανέρχεται στα 1,6 kgm ροπής στις 7.500 στροφές. Λειτουργικά, χαρακτηρίζεται από χαμηλό επίπεδο κραδασμών, ενώ και η κατανάλωση του παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, μετρήσαμε μέση κατανάλωση 2,9 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα, επίδοση που συνήθως χαρακτηρίζει μοτοσυκλέτες 125 κυβικών. Στις επιδόσεις, το όργανο ακριβείας με GPS μας έδειξε τα εξής: Τα πρώτα 50 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και τα 80 χλμ/ώρα από στάση σε 8,7 δευτερόλεπτα, ενώ στην ρεπρίζ από 40 μέχρι 80 χλμ/ώρα μετρήσαμε 6,3 δευτερόλεπτα.

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    Kοινοποίησε το »
    Σχολιάσε το στο facebook »

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA