LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Katana, η επιστροφή;

Suzuki RG500Γ. Το δίχρονο τέρας έμεινε στην παραγωγή για τρία μόλις χρόνια αλλά 30 χρόνια μετά δεν το έχει ξεχάσει κανείς.

Suzuki GSX1100S Katana το πρώτο, του 1980, σχεδιασμένο από τους από τους Hans Muth, Jan Fellstrom και Hans-Georg Kasten της Target Design.

Το concept Recursion με 2κύλινδρο turbo 650 κ.εκ. και 100 ίππων. Και το πρώτο πρωτότυπο Katana του 1979 έφερε μοτέρ (4κύλινδρο) 650 κ.εκ. Απλή σύμπτωση;

Η αίτηση κατοχύρωσης για το logo Katana.

H αίτηση κατοχύρωσης για το γράμμα Γ.

Μέρος από το εξώφυλλο του ιαπωνικού περιοδικού Υoung Machine.

Recursion, Katana, Gamma: κάτι ετοιμάζει η Suzuki

Αρχικά κυκλοφόρησε μια φήμη από την Ιαπωνία πως η Suzuki ετοιμάζεται να βγάλει ένα πρωτότυπό της στην παραγωγή. Στη συνέχεια όμως η επίσημη επαναφορά δύο ιστορικών ονομάτων περιέπλεξε την κατάσταση.

 
Πέρυσι στο Σαλόνι του Τόκυο η Suzuki είχε κλέψει τα φώτα της δημοσιότητας με το πρωτότυπο Recursion. Μια σύγχρονη σπορ μοτοσυκλέτα με ρετρό γραμμές κι έναν κινητήρα δικύλινδρο σε σειρά 588 κ.εκ με τούρμπο ποτέ δεν αφήνει ασυγκίνητο το κοινό.

Πριν λίγες μέρες κυκλοφόρησε το ιαπωνικό περιοδικό Young Machine με ένα εξώφυλλο σκέτη φωτιά. Ιαπωνικά δε γνωρίζουμε, αλλά αυτό εκεί το μεγάλο ασημί Suzuki στο εξώφυλλο δείχνει διαολεμένα πολύ οικείο, λες και είναι το Katana της σύγχρονης εποχής, αυτό δε το 600 που γράφει δίπλα του έρχεται να δέσει το γλυκό. Οι Ιάπωνες συνάδελφοι λοιπόν φέρονται να ισχυρίζονται πως η Suzuki προτίθεται να βγάλει σε κυκλοφορία μια εκδοχή του πρωτοτύπου Recursion και πως η πλατφόρμα που θα το φέρει στην παραγωγή θα έχει την ιστορική σφραγίδα Katana. Να τι σημαίνει το 600. Και κοίτα τι ωραία που συμπληρώνεται το παζλ αν σκεφτούμε πως το Recursion μεταφράζεται ως Επανάληψη. Σα να ήταν προσχεδιασμένο.

Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε πως το εν λόγω περιοδικό δε φημίζεται τόσο για τις πετυχημένες του προβλέψεις, όσο για τα απίθανα photoshop με τα οποία επενδύει τις πολυάριθμες μαντεψιές του. Ατυχώς πολλές από αυτές δεν επαληθεύονται –ειδάλλως λ.χ. θα είχαμε ένα V5 Honda RCV 990 παραγωγής εδώ και 10-12 χρόνια, όπως επανειλημμένα είχε «αποκαλύψει» το Young Machine. Μόνο που αυτή τη φορά η ίδια η Suzuki φρόντισε να ρίξει λάδι στη φωτιά, πριν τα εμπνευσμένα εξώφυλλα και μάλιστα με τρόπο που δεν επιδέχεται αμφισβήτησης. Με πάσα επισημότητα το ιαπωνικό εργοστάσιο κατοχύρωσε τον περασμένο Δεκέμβρη ένα νέο λογότυπο Katana σε Ευρώπη και Η.Π.Α., αποδεικνύοντας πως η αναβίωση του ιστορικού ονόματος από τη δεκαετία του ’80 είναι μάλλον καθοδόν, ακόμη κι αν όχι με τον εν λόγω κινητήρα.

Παρόλα αυτά ας ελπίσουμε σε ένα τουρμπάτο μέλλον στην παραγωγή μοτοσυκλετών. Οι συνθήκες είναι κατάλληλες, θυμάστε τα σημεία αιχμής που διαφήμιζε η Suzuki για το Recursion της; Επιδόσεις μεγάλης μοτοσυκλέτας από ένα μεσαίου κυβισμού πακέτο για ανεπανάληπτη οικονομία καυσίμου. Ποιος δε θέλει γκάζια χιλιαριού με κόστη συντήρησης εξακοσαριού στη σημερινή παγκόσμια οικονομία;

Παράλληλα, η Suzuki συνεχίζει να μας προκαλεί κατοχυρώνοντας εκ νέου στην Ευρώπη το περίφημο «Γ», το λογότυπο Gamma που κάποτε συνόδευε το θρυλικό δίχρονο RG500Γ. Αντε τώρα να δούμε αυτό τι σκοπό έχει να το κάνει -πάντως θα στοιχημάτιζα πως δίχρονο πολύ δύσκολα θα είναι...

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ