Οι ρεπρίζ του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, με άμεση απόκριση και αίσθηση μεγαλύτερου κυβισμού, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα άνετο στην πόλη αλλά και στις διαδρομές εκτός πόλης. Στον αυτοκινητόδρομο, το scooter ταξιδεύει με άνεση στα 110 km/h.
Στην πράξη, το QJMOTOR ATR 200X αποδείχθηκε πολύ πιο ικανό απΆ όσο περιμέναμε από τα 18 άλογά του. Οι ρεπρίζ του είναι παραπάνω από ικανοποιητικές, με άμεση απόκριση και αίσθηση μεγαλύτερου κυβισμού, κάτι που το κάνει ιδιαίτερα άνετο στην πόλη αλλά και στις διαδρομές εκτός πόλης. Στον αυτοκινητόδρομο, το scooter ταξιδεύει με άνεση στα 110 km/h. Ο κινητήρας σε αυτές τις ταχύτητες δουλεύει πολιτισμένα, χωρίς κραδασμούς όμως μετά τα 120 km/h δείχνει να ζορίζεται, αλλά εξακολουθεί να έχει λίγη δύναμη ακόμη να δώσει.Η ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία, όμως θα θέλαμε να είναι λίγο μεγαλύτερη, κάτι που θα έκανε το ταξίδι ακόμη πιο ξεκούραστο. &&&& Στο φρενάρισμα, τα δισκόφρενα με ABS έχουν άμεση απόκριση· το σύστημα κάνει αισθητή την παρουσία του με ένα χαρακτηριστικό «κουδούνισμα» στη μανέτα και ένα ελαφρύ κλότσημα στα δάχτυλα, ειδοποιώντας τον αναβάτη ότι παρεμβαίνει. Σε έντονο φρενάρισμα, ο πίσω τροχός μπορεί να κάνει ένα στιγμιαίο κούνημα, όμως το scooter επανέρχεται αμέσως, δίνοντας σιγουριά. Στις μετρήσεις μας, το φρενάρισμααπό τα 80 km/h σε στάση ολοκληρώθηκε σε 31,2 μέτρα, επίδοση που βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο για την κατηγορία. Μαζί με το TractionControl, που λειτούργησε άψογα σε βρεγμένο οδόστρωμα, η αίσθηση ασφάλειας είναι ολοκληρωμένη και αντάξια μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας.
Ο κινητήρας σε αυτές τις ταχύτητες δουλεύει πολιτισμένα, χωρίς κραδασμούς όμως μετά τα 120 km/h δείχνει να ζορίζεται, αλλά εξακολουθεί να έχει λίγη δύναμη ακόμη να δώσει.Η ζελατίνα προσφέρει ικανοποιητική προστασία, όμως θα θέλαμε να είναι λίγο μεγαλύτερη, κάτι που θα έκανε το ταξίδι ακόμη πιο ξεκούραστο.
Στην οδήγηση, το κράτημα του ATR 200X ήταν εντυπωσιακό. Η θέση οδήγησης αποδείχθηκε απολαυστική, χάρη στις πολλαπλές θέσεις στήριξης των ποδιών: από χαμηλά στην ποδιά μέχρι πιο ψηλά, σε στυλ GT. Στις στροφές, το scooter στρίβει με εντυπωσιακή ακρίβεια κάτι που μας εξέπληξε θετικά. Η στιβαρότητα των αναρτήσεων και η σωστή κατανομή βάρους επιτρέπουν να «παίξεις» με το scooter ακόμη και σε δρόμους με συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης, χωρίς να νιώθεις ότι χάνεις τον έλεγχο.Η τοποθέτηση του ρεζερβουάρ ανάμεσα στα πόδια κάνει το γέμισμα γρήγορο και άνετο, χωρίς να χρειάζεται να κατέβεις από τη σέλα, ενώ συμβάλλει στην εξαιρετική ισορροπία χάρη στη σωστή συγκέντρωση βάρους. Θα θέλαμε όμως λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα από τα 8 λίτρα, που στην πράξη μεταφράζονται σε περίπου 250 km αυτονομίας – επαρκές μεν, αλλά όχι κορυφαίο.Στην καθημερινότητα, το Top Box αλουμινίου 36 λίτρων αποδείχθηκε πραγματικό πλεονέκτημα, προσφέροντας πρακτικότητα χωρίς να επηρεάζει την αεροδυναμική. Το βράδυ, τα full LED φώτα προσφέρουν ισχυρό και καθαρό φωτισμό, ακόμη και σε σκοτεινούς επαρχιακούς δρόμους, με δέσμη που εμπνέει σιγουριά. Το start-stop λειτούργησε άψογα και χωρίς καθυστερήσεις, ενισχύοντας την αίσθηση ευκολίας στην καθημερινή χρήση.Αξίζει να σημειωθεί ότι το ATR 200X είναι από τα λίγα scooter αυτής της κατηγορίας που πραγματικά σε προκαλεί να βγεις εκτός πόλης και να δοκιμάσεις κάτι παραπάνω. Το συνδυασμό ευστάθειας, άνεσης και τεχνολογιών τον συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα, ενώ εδώ δίνεται σε ένα πακέτο με προσιτή τιμή. Το αποτέλεσμα είναι μια οδηγική εμπειρία που ξεπερνά κατά πολύ τις αρχικές προσδοκίες και κάνει το scooter να ξεχωρίζει.