Το QJMOTOR ATR 200X κινείται από έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 200cc, που αποδίδει 18 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 15,2 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI της BOSCH εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία και προοδευτική απόδοση, ενώ η υβριδική υποβοήθηση ενισχύει την εκκίνηση και την επιτάχυνση, κάνοντας το scooter να δείχνει πιο ζωντανό απΆ ό,τι δείχνουν τα νούμερα στον πίνακα.
Το QJMOTOR ATR 200X κινείται από έναν μονοκύλινδρο, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 200cc, που αποδίδει 18 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 15,2 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Το σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού EFI της BOSCH εξασφαλίζει ομαλή λειτουργία και προοδευτική απόδοση, ενώ η υβριδική υποβοήθηση ενισχύει την εκκίνηση και την επιτάχυνση, κάνοντας το scooter να δείχνει πιο ζωντανό απΆ ό,τι δείχνουν τα νούμερα στον πίνακα.
Στις μετρήσεις μας, το ATR 200X επιτάχυνε 0–50 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα και 0–80 km/h σε 10,7 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που το καθιστούν απολύτως επαρκές για αστική χρήση και για επαρχιακές διαδρομές.
Στις μετρήσεις μας, το ATR 200X επιτάχυνε 0–50 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα και 0–80 km/h σε 10,7 δευτερόλεπτα, επιδόσεις που το καθιστούν απολύτως επαρκές για αστική χρήση και για επαρχιακές διαδρομές. Όσον αφορά την κατανάλωση, στην πράξη μετρήσαμε 3,2 λίτρα/100 km, τιμή λίγο υψηλότερη από τα 2,5 λίτρα/100 km της εργοστασιακής δήλωσης WMTC3, αλλά που εξακολουθεί να το κατατάσσει στα οικονομικά scooter της κατηγορίας του. Το σύστημα start/stop συμβάλλει επιπλέον στη μείωση κατανάλωσης μέσα στην πόλη.