• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πρώτη παρουσίαση της SWM για το 2017

Δυναμομέτρηση και τελευταίος έλεγχος της μοτοσυκλέτας.

Οι μοτοσυκλέτες, λίγο πρίν τον τεχνικό έλεγχο.

Τα υποπλάισια σε παράταξη, έτοιμα για τοποθέτηση.

Η τοποθέτηση του κινητήρα και του ψαλιδιού στο πλαίσιο.

Το πρώτο στάδιο στην κατασκευή μιας μοτοσυκλέτας, είναι ο κινητήρας.

Το τμήμα σχεδίασης, απ΄το οποίο ξεκινούν όλα.

Πρώτη παρουσίαση της SWM

Ταξιδέψαμε μέχρι το πανέμορφο Varese της Ιταλίας για να γνωρίσουμε από κοντά το εργοστάσιο, αλλά και όλα τα μοντέλα από τη γκάμα της SWM για το 2017.

 
Η SWM (Speedy Working Motors) αρχικά δημιουργήθηκε το 1971, φτιάχνοντας μικρές μοτοσυκλέτες εκτός δρόμου με δίχρονους κινητήρες της Sachs, ενώ από το 1977 άρχισε να χρησιμοποιεί και μοτέρ της Rotax. Οι μοτοσυκλέτες της, σύντομα, έχτισαν μια καλή φήμη για την ποιοτική τους λειτουργία και το εξαιρετικό τους στήσιμο, αξίες που μεταφράστηκαν σε αποτελέσματα και στους αγώνες. Η SWM μάζεψε ουκ ολίγα εθνικά πρωταθλήματα Enduro, MX και Trial, ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα Trial και αρκετές διακρίσεις σε αγώνες παγκόσμιας εμβέλειας. Ωστόσο, οι πόρτες του εργοστασίου έκλεισαν το 1984, παρόλο που στη σύντομη ζωή της, η ιταλική εταιρεία πρόλαβε να αποκτήσει φανατικό κοινό.

Έτσι, μετά από πολλά χρόνια, βρέθηκε επενδυτής από την Κίνα και πλέον η εταιρία επαναλειτουργεί, στις εγκαταστάσεις που χρησιμοποιούσε η Husqvarna πριν εξαγοραστεί από την KTM. Τώρα όμως, εκτός από Off-Road παράγει On-Off, Supermotard, αλλά και ρετρό-Cafe Racer μοτοσυκλέτες στην Ιταλία. Έτσι, στην πρώτη παγκόσμια παρουσίαση για το 2017, εκτός από την επίσκεψη στο εργοστάσιο για το οποίο είναι περήφανη η εταιρία, θα είχαμε και την ευκαιρία για μια πρώτη οδηγική εμπειρία με τα νέα της μοντέλα. 

Πετάξαμε, λοιπόν, προς το Μιλάνο και στη συνέχεια μεταφερθήκαμε στη γραφική πόλη του Varese, όπου βρίσκεται και η έδρα της εταιρίας. Αφού μας υποδέχτηκαν οι άνθρωποι της SWM, ακολούθησε το πρόγραμμα της επόμενης μέρας. Πρωινό στις 7 και φύγαμε για το εργοστάσιο.

Οι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο, που παρευρίσκονταν στις σύγχρονες εγκαταστάσεις της SWM, χωρίστηκαν σε γκρουπ και εμείς ξεκινήσαμε με την ξενάγηση στο χώρο. Είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά, τα μηχανήματα και τη διαδικασία κατασκευής μιας μοτοσυκλέτας SWM, που έχει ως εξής: Αφού περάσει τα πρώτα στάδια σχεδίασης, εξέλιξης και δοκιμών, είναι έτοιμη να εισέλθει στη γραμμή παραγωγής. Πρώτη εργασία εκεί, είναι η κατασκευή του κινητήρα. Όλα βρίσκονται σε τάξη, όπως αρμόζει σε μια σοβαρή εταιρία και κάθε κινητήρας ¨δένεται¨ στο δικό του πάγκο. Όταν είναι έτοιμος, δοκιμάζεται και τοποθετείται στο πλαίσιο, ακολουθούμενος από το ψαλίδι, το πιρούνι, το υποπλαίσιο, τους τροχούς, τα ηλεκτρικά και τέλος τα πλαστικά που ολοκληρώνουν τη μοτοσυκλέτα.

Όταν πλέον ολοκληρωθεί η μοτοσυκλέτα ακολουθεί η δυναμομέτρηση και ο τεχνικός έλεγχος σε κάθε σημείο. Εκεί, διαπιστώνονται τυχόντα προβλήματα στην απόδοση ή στη λειτουργία της μοτοσυκλέτας και κρίνεται, αν είναι έτοιμη για κυκλοφορία. Εφόσον, πάρει  το ¨οκ¨ από τους τεχνικούς, η μοτοσυκλέτα συσκευάζεται, ώστε να αποσταλεί στους αντιπροσώπους της SWM σε όλο τον κόσμο.