Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών
  • Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών

Πρώτη η Loncin στην Κίνα, σε εξαγωγές μοτοσυκλετών

Εξαγωγή >1,2 εκατομμυρίων μονάδων από την Loncin
2,85% αύξηση στις πωλήσεις βενζινοκίνητων σε σχέση με πέρυσι
Μείωση στις συνολικές πωλήσεις λόγω των ηλεκτρικών

Εξαγωγή >1,2 εκατομμυρίων μονάδων από την Loncin

Οι εταιρείες "μεγαθήρια" της Κίνας, που κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες και γενικότερα δίκυκλα και μικρά οχήματα μετακίνησης, έχουν εντυπωσιακά νούμερα πωλήσεων, κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον πολύ μεγάλο πληθυσμό της Ασίας αλλά και στο γεγονός ότι παράγουν κατά κύριο λόγο μικρές μοτοσυκλέτες (μέχρι 200cc και κυρίως 125cc) και λιγότερες μεγάλου κυβισμού. Πολύ υψηλά είναι και τα νούμερα των εξαγωγών τους αφού παρατηρείται να εισχωρούν ολοένα και περισσότερο στις "δυτικές" αγορές (Ευρώπη - Αμερική), με πρώτη στην μάχη την Loncin, μητρική της γνωστής σε όλους μας Voge και συνεργάτιδα εταιρεία της BMW. H Loncin κατασκευάζει για την βαυαρική εταιρεία τους κινητήρες F800 & F900,  ενώ σημείωσε συνολικές εξαγωγές άνω των 1.200.000 μονάδων το 2023. Το νούμερο αυτό είναι εντυπωσιακό και αναδεικνύει την ποιότητα και την ραγδαία αυξανόμενη εμπιστοσύνη που δείχνουν εισαγωγείς, έμποροι και πελάτες στα προϊόντα της, κάτι που φαίνεται εξάλλου και από τις πολύ καλές πωλήσεις της Voge στην Ελλάδα με το adventure DS525X να σημειώνει εντυπωσιακές ταξινομήσεις (127 μέσα σε μόλις 3 μήνες για το 2024 και 132 το 125άρι scooter SR1). Το αμέσως επόμενο Group μάλιστα, είναι αυτό της Dachangjiang με "μόλις" ≈760.000 εξαγωγές περίπου, οι οποίες δεν είναι λίγες αλλά μπροστά σε αυτές τις Loncin που είναι κατά 60% περισσότερες φαντάζουν μικρές.
 

2,85% αύξηση στις πωλήσεις βενζινοκίνητων σε σχέση με πέρυσι

Από τον Ιανουάριο του 2023 έως και τον Νοέμβριο, η παραγωγή και πωλήσεις μοτοσυκλετών με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Κίνα, ήταν 14,1513 εκ. και 14,1801 εκ. αντίστοιχα, μία αύξηση της τάξης του 3,43% και 2,85% αντίστοιχα σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, κάνοντας και μία αναφορά στο προαναφερθέν σχόλιο περί κυριαρχίας των μικρών μοτοσυκλετών με χωρητικότητα κάτω από 250cc στην ασιατική αγορά, η παραγωγή και πωλήσεις "recreational"  μοτοσυκλετών "μεγάλου" όπως λένε κυβισμού (για ψυχαγωγία δηλαδή και όχι αποκλειστικά μετακίνηση), από 250cc και πάνω, ήταν 525.400 και 511.800 αντίστοιχα, μία αύξηση 7,13% και 5,06% σε σχέση με πέρυσι. Φανταστείτε ότι μέχρι και τα τρίκυκλα σημείωσαν περισσότερες πωλήσεις από αυτές τις μοτοσυκλέτες, με την παραγωγή να αγγίζει τα 2,3936 εκ. και τις πωλήσεις τα 2,3905 εκ. Τον Δεκέμβριο του 2023 η παραγωγή και πωλήσεις τους, ήταν 1,1631 εκ. και 1,1247 εκ. αντίστοιχα, μία αύξηση 0,21% και μείωση 2,3% αντίστοιχα σε σχέση με τον Νοέμβριο, ενώ σημειώθηκε αύξηση 3,39% στην παραγωγή και 0,52% στις πωλήσεις σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2022.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Μείωση στις συνολικές πωλήσεις λόγω των ηλεκτρικών

Η αφηνιασμένη προσπάθεια πίεσης για πιο "πράσινες" μετακινήσεις, φαίνεται να καταρρέει στον κόσμο των δικύκλων και αυτό είναι ένα πόρισμα που μπορεί να βγάλει κανείς ασφαλώς, από τα νούμερα παραγωγής και πωλήσεων. Προφανώς τα ηλεκτρικά δίτροχα δεν έχουν αναπτυχθεί τεχνολογικά αρκετά, ώστε να αποτελούν μία βιώσιμη λύση για τις μετακινήσεις των πολιτών και η αγορά δεν είναι καθόλου έτοιμη να αντικαταστήσει τα βενζινοκίνητα με αυτά, τουλάχιστον προς στιγμήν. Κύρια αιτία αυτού πρέπει να είναι η μειωμένες δυνατότητές τους όσον αφορά την αυτονομία και την φόρτιση αλλά τα νούμερα έχουν ως εξής: Από τον Ιανουάριο έως τον Δεκέμβριο του 2023 η παραγωγή και πωλήσεις ηλεκτρικών ήταν 5,265 εκ. και 4.8105 αντίστοιχα, μειώσεις της τάξης του 30,82% και 36,97% αντίστοιχα. Η διαφορά του 6% περίπου, μεταξύ των νούμερων αυτών, σημαίνει ότι ενδέχεται να μειωθεί περεταίρω η παραγωγή τους φέτος, διότι όσο μειώνεται η ζήτηση τόσο λιγότερες μονάδες θα υπολογίζονται στην ετήσια παραγωγή, καθώς κανένας κατασκευαστής δεν θέλει προϊόντα που του μένουν "στο ράφι". Συνοψίζοντας, η συνολική παραγωγή και πωλήσεις (ηλεκτρικών και θερμικών) το πρώτο 11μηνο του 2023, ήταν 19,4163 εκ. και 18,9907 εκ. αντίστοιχα, μία μείωση 8,81% και 11,34%. Η μείωση στα νούμερα των ηλεκτρικών δηλαδή, έφερε τα συνολικά ποσοστά υπό του μηδενός παρά το γεγονός ότι υπήρξε αύξηση στα νούμερα των βενζινοκίνητων όπως αναφέρεται στην προηγούμενη παράγραφο. Μπορεί βέβαια να υπάρξουν κάποια νέα ηλεκτρικά μοντέλα, με καλύτερα χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που να αντιστρέψουν την καθοδική τους πορεία. Παραμένει να το δούμε.