Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η σέλα του νέου Metropolis GT απέχει από το έδαφος 780 mm διευκολύνοντας την πρόσβαση και σε μικρόσωμους αναβάτες. Χωρίς υπερβολή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, ως θρόνος. Σε αυτό συμβάλλουν επίσης, το επίπεδο πάτωμα με επένδυση αλουμινίου και τα άνετα πίσω μαρσπιέ, που κατά την απουσία συνεπιβάτη, ενσωματώνονται στα πλαϊνά μέρη του scooter.Το τιμόνι είναι κοντά στον αναβάτη και εδράζεται σε καβαλέτα, χαρακτηριστικό που έχουν κυρίως οι μοτοσυκλέτες, ενώ η πρόσβαση στα χειριστήρια είναι εύκολη κάνοντας βατή την πλοήγηση στο μενού της οθόνης. Ο πίνακας οργάνων έχει την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία, με των αυτοκινήτων της Peugeot. Συνδυάζει αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο, με οθόνη TFT 5 ιντσών και ευανάγνωστα γραφικά όπως και φωτεινές λυχνίες, ενώ διατηρεί τον χαρακτηριστικό ανάστροφο δείκτη στο στροφόμετρο. Το interface αφήνει τον αναβάτη να εξατομίκευση την εμφάνισή του, το περιβάλλον του προσφέρει γρήγορη πρόσβαση, τόσο στις πληροφορίες που μεταφέρει όσο και στις ρυθμίσεις. Η διασύνδεση κινητού τηλεφώνου, μέσω Bluetooth, κάνει εφικτή την πλοήγηση μέσω GPS και την διαχείριση κλήσεων και μηνυμάτων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Ο φωτιζόμενος αποθηκευτικός χώρος κάτω από την σέλα του, είναι ικανός να φιλοξενήσει σακίδιο πλάτης, αδιάβροχο εξοπλισμό ή άλλα αντικείμενα αλλά η έλλειψη βάθους, δεν επιτρέπει την αποθήκευση κράνους, όπως σε άλλα scooters. Την κατάσταση σώζει «το πορτ-παγκάζ» το ειδικό ντουλαπάκι που βρίσκεται στην ουρά του scooter και χωράει το full face κράνος του αναβάτη. Επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους διαθέτει το εσωτερικό της ποδιάς, έναν για κινητό τηλέφωνο με θύρα USB και έναν δεύτερο, εύκολης πρόσβασης. Η φιμέ, χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα (3 θέσεων) φροντίζει για την ανεμοκάλυψη του αναβάτη, περνώντας τον αέρα πάνω από το κράνος του, μειώνοντας τον θόρυβο σε μεγάλο βαθμό. Όμως η λίστα του εξοπλισμού του, συνεχίζεται με το σύστημα Anti - Tilting που σταθεροποιεί το τρίτροχο σε στάση, χωρίς να χρειάζεται ο αναβάτης να τοποθετήσει τα πόδια του στο έδαφος, όταν βρίσκεται στο φανάρι. Η ενεργοποίησή του γίνεται με διακόπτη τοποθετημένο στα χειριστήρια του τιμονιού, και απενεργοποιείται με την καταγραφή των πρώτων χιλιομέτρων στο ταχύμετρο. Για την εκκίνηση του κινητήρα δεν απαιτείται κλειδί μιας και εφοδιάζεται με σύστημα Keyless. Το χειρόφρενο ενεργοποιείται με κουμπί που βρίσκεται κάτω από το τιμόνι και θα εξυπηρετήσει ιδιαίτερα αυτούς που έρχονται από τον κόσμο του αυτοκινήτου. Δίπλα του βρίσκεται ο διακόπτης των αλάρμ, που ενεργοποιούνται και αυτόματα όταν το scooter επιβραδύνει απότομα, με ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιομέτρων την ώρα. 
 

Σελίδα 1Peugeot Metropolis GT 2023 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Οδηγώντας
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά

PEUGEOT: XP400 στυλ,επιδόσεις κ δυναμισμός