Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία
  • Aνεση – Εργονομία

Aνεση – Εργονομία

Η σέλα είναι όμορφη στην όψη με τις λευκές ραφές και τις πτυχώσεις, αλλά δεν μένει μόνο εκεί καθώς έχει πλούσιο και μαλακό αφρώδες, ενώ στο πίσω μέρος ανασηκώνεται ελαφρώς προσφέροντας καλύτερη στήριξη. Η απόστασή της είναι χαμηλή όχι μόνο σε σχέση με το έδαφος, αλλά και με το πάτωμα, οπότε αναβάτες άνω του 1,80 θα έχουν λίγο πιο λυγισμένα γόνατα από το ιδανικό. Αυτό όμως δεν δημιουργεί κάποιο εργονομικό πρόβλημα αφού το τιμόνι είναι σε σωστό ύψος και υπάρχει αρκετός χώρος για τα πόδια.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Εξίσου άνετα είναι τα πράγματα για τον συνεπιβάτη, ο οποίος έχει ξεχωριστό κομμάτι σέλας, ενώ τα πόδια του τοποθετούνται σε ξεκούραστη θέση και όχι ψηλά, όπως συμβαίνει με άλλα scooter. Οι χειρολαβές είναι ιδιαίτερα βολικές, ενώ στον κατάλογο των έξτρα υπάρχει και πλάτη συνεπιβάτη.

Κάτω από τη σέλα του αναβάτη έχουμε αποθηκευτικό χώρο που θα χωρέσει ένα jet κράνος, ενώ στην ποδιά υπάρχει γάντζος και ένα ντουλαπάκι για μικροαντικείμενα. Το επίπεδο πάτωμα με τις αντιολισθητικές λωρίδες προσθέτει πόντους στην πρακτικότητα επιτρέποντας το φόρτωμα. Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει το κλασσικό με το σύγχρονο καθώς το στρογγυλό αναλογικό ταχύμετρο έχει στο κέντρο του μια ευανάγνωστη LCD οθόνη με ρολόι, θερμοκρασία περιβάλλοντος, στάθμη καυσίμου, ολικό και μερικό χιλιομετρητή.
 

Σελίδα 1Peugeot Django - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας – Περιφερειακά
Σελίδα 5Στο δρόμο
Σελίδα 6Συμπέρασμα
Σελίδα 7Τεχνικά χαρακτηριστικά
Σελίδα 8Επιδόσεις