Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 155 κ.εκ. είναι υγρόψυκτος,
τετραβάλβιδος και αξιοποιεί διάφορες τεχνολογικές λύσεις που μειώνουν τις
τριβές και τους κραδασμούς, όπως πιστόνι από αλουμίνιο και κύλινδρο με κεραμική
επίστρωση. Στην πράξη, ο κινητήρας είναι ιδανικός για τις συνθήκες της πόλης.
Οι αποκρίσεις του στο τράβηγμα του γκριπ του γκαζιού είναι άμεσες και δεν
πρόκειται να αναζητήσετε μεγαλύτερη ζωντάνια.
Στον τομέα των αναρτήσεων, το Xenter 150 έχει παρεκκλίνει
λίγο από το συμβατικό μονοπάτι, επιλέγοντας ένα μονό αμορτισέρ κι όχι τα δύο
που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Τοποθετημένο οριζόντια, το αμορτισέρ
διαθέτει, σύμφωνα με τη Yamaha, δύο επίπεδα λειτουργίας: το πρώτο και ομαλότερο
απορροφά τους μικρούς κραδασμούς της αρχικής απόσβεσης και το δεύτερο τις πιο
απότομες ανωμαλίες του εδάφους. Στην οδήγηση, η λειτουργία του αμορτισέρ είναι
σχετικά σφιχτή και θα ενοχλήσει σε συνεχόμενα εμπόδια. Στην περίπτωση, όμως,
που ο πίσω τροχός βρεθεί σε λακκούβα με μεγάλη ταχύτητα ή με συνεπιβάτη στη
σέλα, το συγκεκριμένο σύστημα που επέλεξε η Yamaha θα δικαιωθεί.
Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης κλέβει την παράσταση στον
τομέα των φρένων. Χάρη σε αυτό, η διαδικασία φρεναρίσματος μοιράζεται όπως
πρέπει ανάμεσα στον μπροστινό δίσκο και το πίσω ταμπούρο, γεγονός που θα φανεί
ιδιαίτερα χρήσιμο σε δυνατό φρενάρισμα ή φρενάρισμα πανικού.
Όπως και στην περίπτωση της έκδοσης των 125 κ.εκ., το Xenter
150 είναι ένα σύγχρονο αστικό scooter που προσφέρει πολλά πλεονεκτήματα στην
καθημερινή μετακίνηση στην πόλη. Είναι ευέλικτο, ελαφρύ, ευκολοδήγητο, διαθέτει
νεύρο και προσφέρει χώρους (χάρη στο στάνταρ top case) και οικονομία (χάρη στη
συμφέρουσα τιμή του και τη χαμηλή κατανάλωση).
Κινητήρας: 4Τ,
1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 155
Ισχύς (hp/rpm): 15,5/7.500
Βάρος (kg): 142
Τιμή (ευρώ): 3.190
Voge AC525X: Ένα Scrambler Α2 κατηγορίας
Best Moto by LS2 - Motul: Τα καλύτερα λιπαντικά της χρονιάς
Yamaha XMAX 125 & 300 με δώρο 200 ευρώ σε κιτ γνήσιων αξεσουάρ
2 νέα retro διδυμάκια από την Kawasaki
Α2 Adventure που κοστίζουν κάτω από 6.000 ευρώ
Ευρωπαϊκά Vs Ιαπωνικά: Έχουν διαφορές ή όλα έχουν γίνει ίδια;
Εξοπλισμός αναβάτη και μοτοσυκλέτας
Best Moto by LS2 - SHOEI: Τα καλύτερα κράνη της χρονιάς
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ
QJMOTOR Test Ride Week για SVT 650 και MTX 125
Best Moto by LS2 - Michelin: Τα καλύτερα ελαστικά του 2023
Δικύλινδρες GASGAS με κινητήρα από KTM 790 έπιασε ο κατασκοπικός φακός
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr