LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Το σχέδιο της πατέντας δείχνει τι έχει στο μυαλό της η Honda, μας δεν εξηγεί τις τεχνικές λεπτομέρειες.

Πιθανότατα ένα 3D rendering πάνω σε ένα κανονικό Goldwing μας δείχνει πως θα είναι με το εναλλακτικό μπροστινό.

Πατέντα Honda για μπροστινή ανάρτηση Goldwing

Μια κατατεθειμένη πατέντα της Honda για ένα εναλλακτικό μπροστινό που προορίζεται για την τουριστική ναυρχίδα Goldwing μόλις βρήκε τον δρόμο της προς τη δημοσιότητα και μας τραβά το ενδιαφέρον.

 
Η ανακάλυψη έγινε σε ένα δικτυακό φόρουμ των φίλων της Goldwing στις ΗΠΑ, όπου κάποιος κατάφερε να ξεθάψει ένα σχέδιο από την πατέντα που έχει καταθέσει η Honda.

Το σχέδιο αφορά ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα, το οποίο μοιάζει να έχει μια γεωμετρία υστερούντως βραχίονα, ενώ στο πάνω μέρος του πιθανότατα καταλήγει σε ένα αμορτισέρ που κρύβεται κάτω από τα πλαστικά της μοτοσικλέτας.

Αν και η ακριβής λειτουργία της ανάρτησης αυτής δεν είναι ξεκάθαρη, ο στόχος της είναι μάλλον πιο εύκολο να προσδιοριστεί. Θέλει να φέρει στην βαριά και αρχοντική τουριστική μοτοσικλέτα τα ωφέλη συστημάτων όπως τα Telelever και Duolever της BMW, δηλαδή μια πιο στιβαρή αίσθηση στο μπροστινό με λιγότερες μετατοπίσεις μάζας σε συνδυασμό με τον διαχωρισμό της λειτουργίας της ανάρτησης από αυτή του στριψίματος – καθώς το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ δε στρίβει μαζί με το τιμόνι, όπως κάνει το κλασικό τηλεσκοπικό πιρούνι.

Το κατά πόσο αυτή η πατέντα θα βρει τον δρόμο της στην παραγωγή είναι ένα εντελώς διαφορετικό ζήτημα, καθώς είναι πάγια τακτική των εργοστασίων να πατεντάρουν σχέδιά τους, αλλά λίγα από αυτά εν τέλει φτάνουν στον δρόμο. Αν μη τι άλλο πάντως μας δείχνει τη διάθεση της Honda να ψάξει για έναν εναλλακτικό δρόμο προκειμένου να ανανεώσει μια μοτοσικλέτα που -με τον εξακύλινδρο boxer και τον αερόσακό της- έτσι κι αλλιώς δε μοιάζει με καμιά άλλη και απευθύνεται σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό που ουδόλως θα αποτραπεί από ένα “περίεργο” μπροστινό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ