Παρουσίαση μπαταρία Magneti Marelli LT-2B: Ελαφριά & ανθεκτική
|

Η μπαταρία MM-LT-2B της Magneti Marelli είναι πολύ ελαφριά και έχει μεγάλη διάρκεια ζωής.
- H εταιρεία που προμηθεύει τους ηλεκτρονικούς εγκεφάλους στο MotoGP
- Περίπου 70% πιο ελαφριά από τις παραδοσιακές μπαταρίες
- Χαμηλή αυτοεκφόρτιση: Διατηρεί τη φόρτιση για μεγάλα διαστήματα, χωρίς χρήση
- Διαθέτει 4 πόλους, 2 θετικούς και 2 αρνητικούς
MPS MANOLAKAKIS PARTS SPECIALISTS
H εταιρεία που προμηθεύει τους ηλεκτρονικούς εγκεφάλους στις ομάδες του MotoGP
Η Ιταλική Magneti Marelli έχει μακρά ιστορία και ισχυρή παρουσία στο χώρο των μοτοσυκλετών, τόσο ως προμηθευτής αγωνιστικής τεχνολογίας όσο και ως κατασκευαστής συστημάτων για after market χρήση. Η εταιρεία σχεδιάζει και παράγει ECU (Engine Control Units) για μοτοσυκλέτες, που αποτελούν τον «εγκέφαλο» της μηχανής. Από το 2016 η Magneti Marelli παρέχει το ενιαίο σύστημα ECU για όλες τις ομάδες του MotoGP, μετά από απόφαση της Dorna και της FIM για εξισορρόπηση των επιδόσεων. Επιπρόσθετα, έχει συνεργαστεί με κορυφαίους κατασκευαστές όπως η Ducati, Aprilia, MV Agusta, Kawasaki και Yamaha. Αναφορικά με τις after market υπηρεσίες της, κατασκευάζει και προσφέρει μπαταρίες λιθίου, όπως η MM-LT2-B.
Περίπου 70% πιο ελαφριά από τις παραδοσιακές μπαταρίες
Η ΜΜ-LΤ2-Β διαθέτει τάση 12.8V και χωρητικότητα 42 Wh, προσφέροντας ρεύμα εκκίνησης έως και 190A ή και 300A, ανάλογα με την έκδοση. Είναι σημαντικά πιο ελαφριά από τις συμβατικές μπαταρίες κάτι που ωφελεί ιδιαίτερα τους αναβάτες που επιδιώκουν την μείωση βάρους – ιδιαίτερα στον αγωνιστικό χώρο. Συγκεκριμένα η ζυγαριά μας έδειξε 661 γραμμάρια, ενώ η διάρκεια ζωής της φτάνει και ξεπερνά τους 2.000 κύκλους φόρτισης, ξεπερνώντας κατά πολύ τα παραδοσιακά πρότυπα.
Χαμηλή αυτοεκφόρτιση: Διατηρεί τη φόρτιση για μεγάλα διαστήματα, χωρίς χρήση
Βασίζεται σε τεχνολογία λιθίου – σιδήρου – φωσφορικού (LiFePO4), που προσφέρει αυξημένη σταθερότητα, ασφάλεια και μακροζωία σε σχέση με τις παραδοσιακές μπαταρίες μολύβδου ή gel. Σε αντίθεση με τις συμβατικές επιλογές, η συγκεκριμένη μπαταρία έχει πολύ χαμηλό ποσοστό αυτοεκφόρτισης, κάτι που την καθιστά ιδανική για τους αναβάτες που δεν χρησιμοποιούν τακτικά τις μοτοσυκλέτες τους. Παράλληλα, διαθέτει Battery Management System (BMS) το οποίο προστατεύει την MM – LT2 – B από υπερφόρτιση, υπερβολική εκφόρτιση και υπερθέρμανση, διασφαλίζοντας την ασφάλεια και την μακροχρόνια απόδοση της.
Διαθέτει 4 πόλους, 2 θετικούς και 2 αρνητικούς
Η μπαταρία της Magneti Marelli έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να αντικαθιστά δημοφιλείς τύπους μπαταριών, όπως οι YTX12-BS, YTZ10S, YT12A-BS και YTX9-BS, χωρίς περαιτέρω τροποποιήσεις στη μοτοσυκλέτα. Διαθέτει τέσσερις πόλους (2 θετικούς και 2 αρνητικούς) για ευελιξία στην εγκατάσταση και υποστηρίζει φόρτιση με φορτιστές ειδικά σχεδιασμένους για μπαταρίες λιθίου. Η ύπαρξη δύο θετικών και δύο αρνητικών πόλων, επιτρέπει ουσιαστικά την παράλληλη ή διπλή σύνδεση σε διαφορετικές συσκευές ή κυκλώματα, χωρίς να χρειάζεται να φτιάξεις «γέφυρες» από καλώδια. Συμπερασματικά, η πρόταση της Ιταλικής εταιρείας, δεν είναι απλώς μια μπαταρία, αλλά ένα τεχνολογικό εργαλείο υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένο να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των απαιτητικών αναβατών.