Σχέδιο από την πατέντα της Honda: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 26 και είναι τοποθετημένες δεξιά και αριστερά του φαναριού.

Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

Οι Honda του μέλλοντος θα έχουν κρυφές κάμερες

Τεχνολογίες χρήσης καμερών για τις μοτοσυκλέτες του μέλλοντος εξετάζει η Honda, κάνοντας την διαφορά σε σχέση με τα συστήματα ραντάρ. Πιστεύετε ότι θα κάνουν τις μοτοσυκλέτες καλύτερες;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Η Honda μπορεί να μην παρουσίασε επίσημα, ακόμα, κάποια μοτοσυκλέτα της με συστήματα ραντάρ, όπως έχει κάνει π.χ. η Ducati και η BMW, παρά όλες τις ενδείξεις ότι σε άμεσο μέλλον, τα συστήματα αυτά θα διευρυνθούν ακόμα περισσότερο. Ωστόσο, κλασικά σαν Honda, η εταιρεία δουλεύει ήσυχα στο παρασκήνιο: Όχι μόνο στην τεχνολογία ραντάρ, αλλά και στις δυνατότητες χρήσης καμερών στα ηλεκτρονικά βοηθήματα του αναβάτη. Πως όμως θα γίνει αυτό;


Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 
Εικόνες από πατέντες, που είδαν το φως της δημοσιότητας τα προηγούμενα 24ωρα, εμφανίζουν εργασίες της Honda στην χρήση στερεοσκοπικών καμερών, για την ανάγνωση του δρόμου μπροστά από την μοτοσυκλέτα. Τουλάχιστον δύο αισθητήρες κάμερας, τοποθετημένοι δεξιά και αριστερά από το εμπρός φανάρι, θα λαμβάνουν εικόνες που θα συντίθενται σε 3διάστατες απεικονίσεις, από κεντρική μονάδα επεξεργασίας των δεδομένων. Το αποτέλεσμα θα είναι, η δυνατότητα αναγνώρισης προπορευόμενων οχημάτων και κινδύνων, αλλά και εκτίμησης της απόστασης από αυτά. Επιπλέον, η τεχνολογία κάμερας –αντί για ραντάρ- προσφέρει την δυνατότητα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας  και φαναριών, αλλά και των φώτων πέδησης των προπορευόμενων οχημάτων.

Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

Το εσωτερικό του φανού: Οι κάμερες έχουν τον αριθμό 17. Δείτε πως η Honda «απεμπλέκει» την δέσμη των LED από το οπτικό πεδίο της κάμερας.

 
Μετά την λήψη των δεδομένων, τα συστήματα μπορούν να δίνουν μια έγκαιρη προειδοποίηση στον αναβάτη ή, σε πιο εξελιγμένες εκδοχές, να επεμβαίνουν στα συστήματα ACC – Cruise Control και ABS για την αντιμετώπιση του κινδύνου.
 
Ένα άλλο πλεονέκτημα των αισθητήρων κάμερας, συγκριτικά με τα συστήματα ραντάρ, είναι ότι έχουν πολύ μικρότερο μέγεθος και βάρος και μπορούν να ενσωματωθούν στις μοτοσυκλέτες από… αύριο, που λέει ο λόγος. Οι αισθητήρες ραντάρ, αν και έχουν μικρύνει πάρα πολύ σε σχέση με το παρελθόν, δεν είναι ακόμα σε ιδανικό μέγεθος, ενώ χρειάζονται ειδικό τρόπο ενσωμάτωσης στην μοτοσυκλέτα, ώστε το πεδίο μπροστά τους να είναι απρόσκοπτο.
 
Φυσικά, δεν αποκλείεται (για αργότερα) και ο συνδυασμός των συστημάτων καμερών και ραντάρ, όπως γίνεται και στα αυτοκίνητα εδώ και αρκετά χρόνια – με τον συνδυασμό των πλεονεκτημάτων και των δύο λύσεων. Τα σχέδια που δημοσιεύθηκαν εμφανίζουν το σύστημα σε μια naked μοτοσυκλέτα και σε ένα sportbike, όμως για να δούμε που και πότε θα χρησιμοποιηθεί πρώτη φορά κάτι τέτοιο, πρέπει ακόμα να περιμένουμε.
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »