Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 3Κ, Υ/Ψ 12Β |
Κυβισμός |
847 |
Διάμετρος x διαδρομή (χλστ.) |
78x59.1 |
Συμπίεση (:1) |
11.5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
114/10.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
8.9/8.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
188/191 με ABS |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
USD Sachs, 41χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Φρένα Ε |
2Δ/298, 4Ε, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.075 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.440 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
815 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
ΔΥ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
ΔΥ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό στάντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr