Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 3Κ, Υ/Ψ 12Β |
Κυβισμός |
847 |
Διάμετρος x διαδρομή (χλστ.) |
78x59.1 |
Συμπίεση (:1) |
11.5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
114/10.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
8.9/8.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
188/191 με ABS |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
USD Sachs, 41χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Φρένα Ε |
2Δ/298, 4Ε, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.075 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.440 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
815 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
ΔΥ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
ΔΥ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό στάντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
«Δεν τις φτιάχνουν όπως παλιά»;
Daytona Velos R125: Ψηλά σε απόδοση φρένων και σε πρακτικές λύσεις
Ανεβαίνεις δικάβαλο ή ούτε να το σκεφτείς;
Υπάρχουν άχρηστα συστήματα στις μοτοσυκλέτες;
Moto Guzzi V7 Stone: Εκμοντερνισμένο ρετρό με εγκάρσιο V2 κινητήρα 90°
8 E-Scooter με αυτονομίες πάνω από 100 χιλιόμετρα
Aprilia Tuono 125 2025: Το νέο «σπίρτο» της Aprilia με τιμή 5.299 ευρώ
Υπάρχει κίνδυνος να οδηγούμε με αναμμένο λαμπάκι βενζίνης;
Zontes D350: Euro5+ με 37 ίππους και traction control
Απίστευτο: Η Τροχαία αντί για πρόστιμο σου κάνει δώρο ένα κράνος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr