Ουσία και εξέλιξη

    Αρχικά να ευχαριστήσουμε την εταιρία Γκοργκόλης Α.Ε για την ευκαιρία που μας έδωσε να βρεθούμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του Maxsym TL. Μετά από την ξενάγηση στο μουσείο αυτοκίνησης του Caramulo, ακολουθεί οδήγηση στους ορεινούς δρόμους της Πορτογαλίας με την πυκνή βλάστηση και τα διαδοχικά κλειστά στριφτερά κομμάτια και έπειτα στον αυτοκινητόδρομο. Το χαμηλό ύψος της σέλας στα 795 χιλιοστά από το έδαφος σε συνδυασμό με τη στενό κεντρικό τμήμα του τούνελ, δίνουν εύκολη πρόσβαση στη σέλα του TL.  Ακόμα και αναβάτες μέτριου αναστήματος θα πατήσουν με αυτοπεποίθηση τα πόδια στο έδαφος. Η θέση οδήγησης είναι φιλική για τον αναβάτη και προσφέρει ευελιξία στην τοποθέτηση των ποδιών του, είτε σε σχεδόν όρθια στάση (τα πλαστικά καλύμματα του κινητήρα δεν αφήνουν χώρο για τελείως κάθετη θέση) είτε «απλωμένα» προς τα εμπρός σε τουριστική φιλοσοφία. Η σέλα εκ πρώτης όψεως δείχνει σκληρή όμως η πολύωρη συμβίωση μαζί της αποδεικνύεται ξεκούραστη εμπειρία. Το ενδιάμεσο μαξιλαράκι στήριξης είναι σωτήριο για την μέση όταν διανύεις μεγάλες αποστάσεις. Το σταντ εκτός από τα καθήκοντα στήριξης, έχει αναλάβει και το ρόλο του χειρόφρενου όταν βρίσκεται σε ανοιχτή θέση. Μια έξυπνη και φθηνή λύση που θα έπρεπε να  υιοθετούν όλες οι εταιρίες. Με το πάτημα της μίζας ο ήχος από το τελικό ακόμα και σε στάση, φροντίζει να σου υπενθυμίσει τη σπορ φιλοσοφία της κατασκευής. Από τα πρώτα μέτρα το TL δείχνει να πατάει άψογα στο δρόμο.  Η διάμετρος των τροχών 15 ιντσών, η κατανομή βάρους 50-50 μεταξύ των δύο τροχών και ο συνδυασμός κοντού μεταξονίου με μακρύ ψαλίδι, θέτουν τις βάσεις τόσο για σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες, όσο και για ευελιξία στις αλλαγές κατευθύνσεων και θυμίζουν χαρακτηριστικά sport μοτοσυκλετών. Ο κινητήρας είναι βασισμένος στην φιλικότητα και αποδίδει την ισχύ του χωρίς ξεσπάσματα. Η λειτουργία του είναι πολύ γραμμική χωρίς ωστόσο να στερείται δύναμης. Έχεις παντού διαθέσιμη ισχύ για επιταχύνσεις ή προσπεράσεις. Χαρακτηρίζεται επίσης από απουσία κραδασμών, χάρη στον αντικραδασμικό άξονα που διαθέτει.



    Το TL συμπεριφέρεται άψογα σε σβέλτη και σπορ οδήγηση, και την σκυτάλη από το πολύ καλό πλαίσιο παίρνουν οι αναρτήσεις οι οποίες έχουν στιβαρή αίσθηση χωρίς να γίνονται σκληρές ή κουραστικές. Το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χιλιοστών και το πίσω αμορτισέρ με μοχλικό, διαβάζουν άψογα το δρόμο και προσφέρουν πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες. Μάλιστα η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ μπορεί να ρυθμιστεί σε άπειρες θέσεις (όχι δηλαδή, σε βαθμίδες ή κλικ), ώστε να έρθει στα μέτρα του αναβάτη. Τα φρένα μπορεί να υπολείπονται σε αίσθηση και αρχικό δάγκωμα, όμως λειτουργούν προοδευτικά και αν πιέσεις δυνατά τις μανέτες, οι τετραπίστονες δαγκάνες με τους δίσκους των 275 χιλιοστών και τα σωληνάκια υψηλής θα σου χαρίσουν δυνατές επιβραδύνσεις όποτε κριθεί απαραίτητο. Το ανεξάρτητο σύστημα ABS της Continental προσθέτει ασφάλεια κατά την διαδικασία πέδησης. Το TL έχει φτιαχτεί για τουρισμό και στον ανοιχτό δρόμο πραγματοποιεί όσα υπόσχεται. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, άψογη προστασία από την ρυθμιζόμενη με χρήση εργαλείων ζελατίνα δύο θέσεων και ξεκούραστες μέσες ωριαίες ταχύτητες των 120-140 χλμ./ώρα. Ανοίγοντας τέρμα το γκάζι είδα μέχρι και 160 χιλιόμετρα την ώρα  στο ψηφιακό κοντέρ, χωρίς ακόμα να έχει «τελειώσει» η απόδοση του κινητήρα, όμως δεν μπόρεσα να μετρήσω τελική ελέω αστυνόμευσης.  Ακόμα και έτσι, η σταθερότητα του συνόλου στα πολλά είναι χαρακτηριστική.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SYM: VF125 10ps με λιγότερο από 2λίτρα τα 100km

    SYM: WILD 160 Έρχεται από το μέλλον με φουτουριστική σχεδίαση και τεχνολογία αιχμής

    SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA