LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Νέο ανάποδο πιρούνι της Kayaba στα 43 χιλιοστά, με ευκολότερη ρύθμιση για προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.

Στο ένα καλάμι ρυθμίζεις την προφόρτιση, στο άλλο την απόσβεση επαναφοράς.

Στα 310 πλέον χιλιοστά οι δυο δίσκοι, με νέα πάστα τα τακάκια για πιο δυνατό αρχικό δάγκωμα. Στάνταρ το ABS.

Εύκολη, όπως και στο προηγούμενο μοντέλο η ρύθμιση προφόρτισης πίσω, διαφορετικά χαρακτηριστικά ελατηρίου.

Πλαίσιο / αναρτήσεις / φρένα: Νέο πιρούνι, άλλες ρυθμίσεις

Το προηγούμενο μοντέλο φόραγε ένα ανάποδο πιρούνι της Kayaba στα 43 χιλιοστά, το νέο μοντέλο φοράει ένα ανάποδο πιρούνι, πάλι της Kayaba (πιστεύουμε, καθώς η Kawasaki δεν αναφέρει την εταιρεία, ενώ σημειώστε πως το 650 για το 2015 φόρεσε πιρούνι της Showa), επίσης στα 43 χιλιοστά, με ξεχωριστές όμως ρυθμίσεις σε κάθε καλάμι. Στο αριστερό ρυθμίζει κανείς την προφόρτιση και στο δεξί την απόσβεση επαναφοράς. Τα ελατήρια είναι μάλιστα κατά 30% πιο μαλακά από το προηγούμενο μοντέλο, για μεγαλύτερη άνεση των επιβαινόντων. Τα εξωτερικά καλάμια είναι μακρύτερα κατά 20 χλστ. για μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ η διαδρομή των 150 χλστ. δεν αλλάζει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Πίσω βρίσκουμε ένα σκληρότερο ελατήριο σε σχέση με πριν, αλλαγή που ήταν απαραίτητη λόγω του αυξημένου βάρους του νέου μοντέλου, ενώ η απόσβεση συμπίεσης είναι κατά 30% μειωμένη σε σχέση με πριν, για μεγαλύτερη άνεση. Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, ο αναβάτης διαθέτει ένα ξεχωριστό ρεζερβουάρ για την προφόρτιση, έχοντας έτσι τη δυνατότητα εύκολης ρύθμισης δίχως εργαλεία. Καμία αλλαγή δεν δέχθηκε το αλουμινένιο πλαίσιο δυο δοκών του προηγούμενου μοντέλου, πλην των πάνω βάσεων του κινητήρα, όπου πλέον και οι μπροστά διαθέτουν ελαστικά παρεμβύσματα -στο προηγούμενο μόνο οι πάνω και πίσω είχαν. Σημειώστε την επιλογή της Kawasaki στα φρένα, όπου στο 650 έχει επιλέξει την Nissin και στο 1000 την Tokico. 'Αγνωσται αι βουλαί του Akashi. Όπως και στο 650, έτσι και εδώ, οι δίσκοι είναι ελαφρώς μεγαλύτεροι από πριν στα 310 χιλιοστά, με νέα πάστα στα τακάκια για πιο δυνατό αρχικό δάγκωμα. Το ABS είναι όπως είπαμε στην αρχή στάνταρ.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση

EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση

EICMA 2025 – Yamaha NMAX 155 Tech MAX 2026: Το πρώτο scooter με YECVT, το “έξυπνο” αυτόματο κιβώτιο της Yamaha

EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT

EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη

EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!

EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!

EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός

EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς

QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση

Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ