Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Στις αναρτήσεις του συναντάμε την επώνυμη KYB που το έχει εξοπλίσει με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός διαδρομής 90 χλστ.
2 Φωτογραφίες »

Στις αναρτήσεις του συναντάμε την επώνυμη KYB που το έχει εξοπλίσει με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός διαδρομής 90 χλστ.

Το ατσάλινο πλαίσιο του SC 300 τύπου centerbone, είναι αρκετά ελαφρύ συμβάλλοντας στο χαμηλό σχετικά συνολικό βάρος του scooter για την κατηγορία του, στα μόλις 156 κιλά κενό και προσφέρει αρκετά καλή πληροφόρηση στην οδήγηση. Ακόμα και σε πιο σπορ ρυθμούς θα νιώσεις πως το SC 300 στοχεύει εκεί που του υποδεικνύεις. Στις αναρτήσεις του συναντάμε την επώνυμη KYB που το έχει εξοπλίσει με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός διαδρομής 90 χλστ και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη ως προς 7 θέσεις προφόρτιση και διαδρομή 65 χλστ. Στα φρένα υπάρχει δικάναλη μονάδα ABS η οποία φροντίζει να μην μπλοκάρουν οι τροχοί στις επιβραδύνσεις, ενώ αυτά αποτελούνται από έναν δίσκο 240 χλστ εμπρός και έναν δίσκο 220 χλστ πίσω. Οι δαγκάνες που «μαγκώνουν» τους δίσκους, είναι της γνωστής σε όλους μας πλέον J.Juan θυγατρικής εταιρείας της Brembo και οι τροχοί του SC 300 είναι 13 ιντσών και αποκτούν ελαστικά διαστάσεων 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω.


Διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη ως προς 7 θέσεις προφόρτιση και διαδρομή 65 χλστ

Διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη ως προς 7 θέσεις προφόρτιση και διαδρομή 65 χλστ

Σελίδα 1Morbidelli SC300 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Συμπέρασμα
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
BEST MOTO
TRENT