Kawasaki Z 1100: Έρχεται το νέο γυμνό με τετρακύλινδρο κινητήρα 1.099cc

Η Kawasaki μας ανακοινώνει την ελεύση του νέου Ζ 1100
4 Φωτογραφίες »

Η Kawasaki μας ανακοινώνει την ελεύση του νέου Ζ 1100

Επίσημα νέα για το νέο Z 1100 από την Kawasaki
Τετρακύλινδρος κινητήρας με 136 ίππους και 113 Nm ροπής
Πλαίσιο αλουμινίου και εξοπλισμός υψηλών προδιαγραφών
Βάρος κάτω από 230 κιλά και διαθεσιμότητα μέσα στο 2026

Επίσημα νέα για το νέο Z 1100 από την Kawasaki

Η Kawasaki ετοιμάζει ένα νέο κεφάλαιο στη σειρά Z, με το Kawasaki Z 1100 να επιβεβαιώνεται επίσημα μέσα από την καταχώριση στην California Air Resources Board (CARB) για το έτος μοντέλου 2026. Η εγγραφή του τύπου ZR1100HT στα έγγραφα της CARB αποτελεί την πρώτη επιβεβαίωση της ύπαρξης του νέου μοντέλου, δείχνοντας ότι η Kawasaki σχεδιάζει να επεκτείνει τη σειρά naked με έναν μεγαλύτερο κυβισμό. Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της πρόσφατης παρουσίασης των Ninja 1100 SX και Versys 1100, ενισχύοντας την ιδέα ενός κοινού μηχανικού συνόλου ανάμεσα στα τρία μοντέλα.
 

Τετρακύλινδρος κινητήρας με 136 ίππους και 113 Nm ροπής

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, το νέο Kawasaki Z 1100 θα εξοπλίζεται με τον ίδιο τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 1.099cc που χρησιμοποιείται στα Ninja 1100 SX και Versys 1100. Ο κινητήρας αποδίδει 136 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 113 Nm ροπής στις 7.600 σ.α.λ., προσφέροντας ισχύ ελαφρώς αυξημένη σε σχέση με το Z 900, αλλά χαμηλότερη από το προηγούμενο Z 1000 που απέδιδε 142 ίππους. Το 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι στάνταρ, ενώ περιλαμβάνεται και quickshifter, ενισχύοντας την αγωνιστική αίσθηση και τη δυναμική οδήγηση.
 

Πλαίσιο αλουμινίου και εξοπλισμός υψηλών προδιαγραφών

Το νέο Kawasaki Z 1100 αναμένεται να βασιστεί στο πλαίσιο αλουμινίου του Ninja 1100 SX, συνδυάζοντας αλουμινένιο αμφίπλευρο ψαλίδι, ανάποδο πιρούνι και δισκόφρενα υψηλής απόδοσης. Αν και δεν αποκλείεται η ανάπτυξη ενός νέου σωληνωτού ατσάλινου πλαισίου ειδικά για το μοντέλο Z, το κόστος και η λογική της αρθρωτής παραγωγής καθιστούν πιο πιθανή τη χρήση του υπάρχοντος αλουμινένιου πλαισίου. Η θέση οδήγησης θα είναι πιο όρθια και φιλική για καθημερινή χρήση, αλλά με sporty προσανατολισμό, επιτρέποντας καλύτερο έλεγχο σε δυναμική οδήγηση.
 

Βάρος κάτω από 230 κιλά και διαθεσιμότητα μέσα στο 2026

Με δεδομένο ότι το Ninja 1100 SX ζυγίζει 235 κιλά με σχεδόν γεμάτο ρεζερβουάρ 19 λίτρων, το νέο Z 1100 εκτιμάται ότι θα παραμείνει κάτω από τα 230 κιλά, χάρη στην απουσία φαίρινγκ και στον πιο λιτό εξοπλισμό. Η διάθεση του μοντέλου αναμένεται το 2026, με πιθανή παρουσίαση ήδη μέσα στο 2025. Το νέο Kawasaki Z 1100 θα τοποθετηθεί ως μια πιο ισχυρή εναλλακτική στο Z 900, με 136 ίππους, ενισχύοντας την παρουσία της Kawasaki στην κατηγορία των naked μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού, χωρίς να μπαίνει στη μάχη των υπερ-ισχυρών streetfighters που ξεπερνούν τους 200 ίππους.
 

ROYAL ALLOY
EMOOV