KTM 390 Duke MY24: Η κορυφαία επιτάχυνση της κατηγορίας σε μειωμένη τιμή

KTM 390 DUKE MY24
2 Φωτογραφίες »

KTM 390 DUKE MY24

Κινητήρας 373 κ.εκ. με κορυφαία ιπποδύναμη και την καλύτερη επιτάχυνση
Ιδανικό και για σπορ εξορμήσεις με κατανάλωση 4,2 λτ/100χλμ & αυτονομία 262 χλμ
Κορυφαίο φρενάρισμα 100-0 σε 43 μέτρα με μονό δισκόφρενο 320 χιλιοστών
Τρία προγράμματα οδήγησης, οθόνη TFT, ABS και traction control με 6.680 ευρώ

KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ

Κινητήρας 373 κ.εκ. με κορυφαία ιπποδύναμη και την καλύτερη επιτάχυνση

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 373 κ.εκ. του KTM 390 Duke για το 2024 εξακολουθεί να αποτελεί ένα από τα πλέον δυναμικά σύνολα στην κατηγορία του. Αποδίδοντας 44 ίππους, προσφέρει κορυφαία αναλογία ισχύος-βάρους, που σε συνδυασμό με το συνολικό βάρος των 165 κιλών (πλήρες υγρών), επιτρέπει εντυπωσιακή πραγματική επιτάχυνση, με το 0-100 χλμ/ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας, τεχνολογίας Ride-by-Wire, χαρακτηρίζεται από την άμεση απόκριση και τη γραμμική απόδοση της ροπής του, η οποία κορυφώνεται στα 39 Nm και αποδίδεται στις 7.000 σ.α.λ. Η υγρόψυκτη μονάδα διατηρεί θερμοκρασίες λειτουργίας εντός ορίων ακόμη και σε έντονη χρήση, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο, σε συνδυασμό με το μονόδρομο συμπλέκτη, διευκολύνει τις αλλαγές σχέσεων. Η συνολική αίσθηση παραπέμπει σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτα, ενισχύοντας την οδηγητική εμπειρία.

Ιδανικό και για σπορ εξορμήσεις με κατανάλωση 4,2 λτ/100χλμ & αυτονομία 262 χλμ

Το KTM 390 Duke δεν προορίζεται αποκλειστικά για χρήση πόλης, καθώς οι συνολικές του δυνατότητες το καθιστούν ικανό και για πιο σπορ εξορμήσεις. Η ελαφριά κατασκευή του και η ζωηρή απόδοση του κινητήρα ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα του, επιτρέποντας γρήγορους ρυθμούς ακόμη και σε στριφτερές διαδρομές. Την ίδια στιγμή, το μοντέλο παρουσιάζει οικονομική λειτουργία, με μέση πραγματική κατανάλωση 4,2 λίτρα/100χλμ. Με ρεζερβουάρ 11 λίτρων, αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία έως 262 χιλιομέτρων, χωρίς συμβιβασμό στην απόδοση. Το χαρακτηριστικό αυτό καθιστά τη μοτοσυκλέτα κατάλληλη τόσο για καθημερινή μετακίνηση όσο και για πιο μακρινές βόλτες. Ο συνδυασμός απόδοσης, αυτονομίας και ελαφριάς κατασκευής προσφέρει στον αναβάτη ευελιξία στην επιλογή διαδρομών, με την KTM να εστιάζει σε μια ισορροπία μεταξύ διασκέδασης και χρηστικότητας.

Κορυφαίο φρενάρισμα 100-0 σε 43 μέτρα με μονό δισκόφρενο 320 χιλιοστών

Η KTM έχει εξοπλίσει το 390 Duke με ισχυρό σύστημα πέδησης που προσφέρει κορυφαία αποτελέσματα στην κατηγορία του. Στο εμπρός μέρος συναντάμε έναν μονό δίσκο διαμέτρου 320 χιλιοστών με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα ByBre, θυγατρικής της Brembo, η οποία εξασφαλίζει άμεση απόκριση στη μανέτα και ακριβή έλεγχο. Το φρενάρισμα από τα 100 χλμ/ώρα μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση μετρήθηκε σε μόλις 43 μέτρα, επίδοση που βρίσκεται στα ανώτερα επίπεδα για μοτοσυκλέτα της συγκεκριμένης κατηγορίας. Η αίσθηση στο φρένο παραμένει σταθερή ακόμη και υπό πίεση, ενώ η συνεργασία με το σύστημα ABS εξασφαλίζει την αποφυγή εμπλοκής των τροχών, ακόμα και σε απότομο φρενάρισμα σε γλιστερό οδόστρωμα. Στο πίσω μέρος, ο δίσκος των 240 χιλιοστών συμπληρώνει το σύνολο, προσφέροντας εξίσου καλή αίσθηση και υποστήριξη κατά τη διάρκεια έντονης επιβράδυνσης.

Τρία προγράμματα οδήγησης, οθόνη TFT, ABS και traction control με 6.680 ευρώ

Η KTM έχει εφοδιάσει το 390 Duke 2024 με πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων, που ενισχύουν τον τεχνολογικό του χαρακτήρα και βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία. Το μοντέλο διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης – Street, Rain και Track – που ρυθμίζουν την απόκριση του κινητήρα, την ευαισθησία του γκαζιού και τη λειτουργία των υποβοηθητικών συστημάτων. Η έγχρωμη οθόνη TFT παρέχει σαφή ένδειξη όλων των παραμέτρων και υποστηρίζει συνδεσιμότητα με smartphone, μέσω Bluetooth. Το ABS δύο καναλιών είναι ρυθμιζόμενο, ενώ το Traction Control μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως για πιο σπορ οδήγηση ή χρήση σε πίστα. Το σύνολο των ηλεκτρονικών προσφέρει στον αναβάτη μεγαλύτερη ασφάλεια αλλά και δυνατότητα παραμετροποίησης, ανάλογα με τις συνθήκες. Με κόστος 6.680 ευρώ, το KTM 390 Duke τοποθετείται ως μία από τις πληρέστερες και πιο σύγχρονες προτάσεις στην κατηγορία των μικρομεσαίων roadster.

ESF
HUSQVARNA