Η νέα Kawasaki Ninja 650

    Κινητήρας: Φιλικός και ροπάτος

    Ο δικύλινδρος κινητήρας των 649 κ.εκ βελτιώθηκε και χάρη στη νέα κεφαλή, το νέο σχεδιασμό εκκεντροφόρων και τις νέες πεταλούδες γκαζιού έχει γίνει ακόμα πιο φιλικός. Εκτός από τις κύριες πεταλούδες, οι οποίες είναι συνδεδεμένες με το grip γκαζιού που ελέγχεται από τον αναβάτη, μια δεύτερη σειρά πεταλούδων, ανοίγει και κλείνει από την ECU και ρυθμίζει ακριβώς τη ροή του αέρα εισαγωγής για να εξασφαλίζεται η φυσική και  γραμμική απόκριση.  

    Η απόδοση του είναι 68 ίπποι στις  8.000 σ.α.λ και 6,7 κιλά ροπής στις 6.500 σ.ά.λ., αλλά όταν χρειαστεί, μπορεί άνετα να κινεί τη βελόνα του στροφόμετρου στο κόκκινο φάσμα. Παρόλ` αυτά, η κατανάλωση είναι μειωμένη σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Την ισχύ διαχειρίζεται ένα εξατάχυτο κιβώτιο, που είναι θετικό στις αλλαγές σχέσεων και συνεργάζεται με ένα συμπλέκτη ολίσθησης, αποτρέποντας τα μπλοκαρίσματα  του πίσω τροχού στα απότομα κατεβάσματα ταχυτήτων.

    KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!