• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

…ανατρεπόμενο το UXV, με την καρότσα του να χωράει πολλά και να έχει δέστρες στο πάτωμα για την ασφάλιση των μεταφερόμενων αντικειμένων.

Aνεση – Εργονομία

Την άνεση δεν ξέρουμε με ποια standard να την αξιολογήσουμε, το σίγουρο είναι ότι κάθεσαι… «καναπεδάτος» έχεις πολύ χώρο σε όλες τις διευθύνσεις, ενώ το τιμόνι, του οποίου η κλίση ρυθμίζεται, δεν θα προβληματίσει κανένα σωματότυπο στην προσέγγιση του.  Το κιβώτιο είναι αυτόματο, νεκρά, στάση, όπισθεν, πορεία και κοντά οι επιλογές του, ενώ υπάρχει επίσης και η επιλογή κλειδώματος του πίσω ή του κεντρικού διαφορικού, μέσω επιλογέα – διακόπτη, στα αριστερά του τιμονιού. Ο χειρισμός κατά τα άλλα είναι καθαρά αυτοκινητάδικος, κόρνα και φλας βρίσκονται στις κλασσικές τετράτροχες θέσεις, ενώ όπως έχει ήδη αναφερθεί, γκάζι και φρένο ελέγχονται με πεντάλ στο πάτωμα. Δεν είναι σε καμία περίπτωση «δύσκολο» στην οδήγηση του όχημα το UXV, θέλει λίγο πίεση ο επιλογέας του κιβωτίου αλλά όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν μια χαρά και «αέρινα». Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει ένας ψηφιακός πίνακας, που περιλαμβάνει ταχύμετρο, στροφόμετρο, ένδειξη στάθμης καυσίμου, ένδειξη επιλογής τετρακίνησης και κλειδώματος διαφορικού, καθώς και μερικό και ολικό χιλιομετρητή. Εκατέρωθεν αυτού, υπάρχουν έξι συνολικά λυχνίες που προειδοποιούν ή ενημερώνουν για την λειτουργική κατάσταση του UXV. Ντουλαπάκι με κλείδωμα στα δεξιά του ταμπλό, παροχή ρεύματος 12V καθώς και διάφορες άλλες θήκες, με highlight αυτή για τους… καφέδες, συμπληρώνουν την εικόνα. Το μοντέλο της δοκιμής έφερε και κάποια έξτρα, όπως το σκέπαστρο της οροφής και τα παρμπρίζ. Το πρώτο είναι προφανώς για να μην βρέχεσαι και να μην σε ψήνει ο ήλιος, το δεύτερο είναι περισσότερο για να μην σου σκάνε στην μούρη κλαδιά, πέτρες και ζωύφια στας εξοχας και στους αγρούς. Δεδομένου του ότι δεν υπάρχουν πόρτες, παρά μόνο κάποια δίχτυα που δένουν με κλιπς στον σκελετό, το UXV είναι αρκούντως ευάερο και ευήλιο, οπότε θέλει μοτοσικλετιστικό ντύσιμο αναλόγως του καιρού.  Η ευρύχωρη καρότσα στο πίσω μέρος, αυξάνει κατακόρυφα τις μεταφορικές δυνατότητες, ενώ η δυνατότητα ανατροπής της (χειροκίνητα με απασφάλιση και ελαφρά υποβοήθηση) θα βολέψει πολύ κόσμο που θα χρησιμοποιήσει το UXV επαγγελαμτικά. 

 

KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ