|
Κινητήρας | ΚΤΜ 125 | ΚΤΜ 390 |
---|---|---|
Τύπος | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β | 4T, 1K, Y/Ψ, 4β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 124,7 | 373,2 |
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 58Χ47,2 | 89Χ60 |
Συμπίεση (:1) | 12,8 | 12,5 |
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 15/1000 | 44/9000 |
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 1,2/7000 | 3,7/7000 |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | Ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 13,4 | 13,4 |
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | ||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | ||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||
Τύπος | Ατσάλινο χωροδικτύωμα | Ατσάλινο χωροδικτύωμα |
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | USD πιρούνι WP, 43 χλστ. | USD πιρούνι WP, 43 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 142 | 142 |
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ | Μονό αμορτισέρ WP, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) | 150 | 150 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/300, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS | Δ/320, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/230, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS | Δ/230, μονοπίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί - Ελαστικά | ||
Ελαστικό Ε | 110/70-17" | 110/70-17" |
Ελαστικό Π | 150/60-17" | 150/60-17" |
Διαστάσεις / Βάρος | ||
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | Δ.Α. |
Πλάτος (χλστ.) | Δ.Α. | Δ.Α. |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.357 | 1.357 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 830 | 830 |
Βάρος (κιλά) | 139 | 149 |
Εξοπλισμός | ||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | Ν/Ο |
Τraction Control / Ρυθμ. | O | O |
Στροφόμετρο | N | N |
Immobilizer | N | N |
Yπολογιστής ταξιδιού | N | N |
Μερικός χιλιομετρητής | N | N |
Ένδειξη βενζίνης | N | N |
Δείκτης θερμοκρασίας | N | N |
περιβάλλοντος | N | N |
Ζελατίνα / Ρυθμ. | O | O |
Σ/Φ | Ο/Ο | Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ | N | N |
Κεντρικό σταντ | O | O |
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | Ο/Ο |
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | O/N | Ο/N |
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr