KTM 1390 SMT: Το νέο sport crossover με 190 άλογα έρχεται στην EICMA 2025
|

Η KTM φαίνεται έτοιμη να αναβιώσει το θρυλικό ακρωνύμιο SMT, που σημάδεψε τη δεκαετία του 2000 με το 990 SMT. Μετά την επιτυχία του 890 SMT, το νέο KTM 1390 SMT έρχεται να καλύψει το κενό στη γκάμα της αυστριακής εταιρείας, αυτή τη φορά σε μια κατηγορία υψηλών επιδόσεων.
Η επιστροφή του SMT στη γκάμα της KTM.
Αναθεωρημένο πλαίσιο , WP αναρτήσεις και φρένα Brembo.
190 ίπποι , μεταβλητός χρονισμός και αεροδυναμικά βοηθήματα.
Στρατηγική κίνηση στην κατηγορία των high-performance crossover.
mototriti Team
KTM: 390 ENDURO R & SMC R Απέκτησε τα στο δίκτυο ΚΤΜ
Η επιστροφή του SMT στη γκάμα της KTM
Η KTM φαίνεται έτοιμη να αναβιώσει το θρυλικό ακρωνύμιο SMT, που σημάδεψε τη δεκαετία του 2000 με το 990 SMT. Μετά την επιτυχία του 890 SMT, το νέο KTM 1390 SMT έρχεται να καλύψει το κενό στη γκάμα της αυστριακής εταιρείας, αυτή τη φορά σε μια κατηγορία υψηλών επιδόσεων. Το μοντέλο έχει ήδη εντοπιστεί σε μορφή πρωτοτύπου και οι πληροφορίες συγκλίνουν πως θα παρουσιαστεί επίσημα στο EICMA 2025. Με τον τρόπο αυτό, η KTM στοχεύει να τοποθετηθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW M 1000 XR και η Ducati Multistrada V4 RS, προσφέροντας έναν σπορ crossover χαρακτήρα με ρίζες στο Supermoto Touring DNA της φίρμας.
Αναθεωρημένο πλαίσιο , WP αναρτήσεις και φρένα Brembo
Το νέο SMT βασίζεται στην τεχνική πλατφόρμα της 1390 Super Adventure, αλλά με σαφώς αναθεωρημένο πλαίσιο και γεωμετρία. Οι διαρροές αποκαλύπτουν ζάντες 17 ιντσών, φρένα Brembo Stylema και αναρτήσεις WP με μικρότερη διαδρομή, γύρω στα 180 χιλιοστά, ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη ακρίβεια και σπορ συμπεριφορά στο δρόμο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, θα είναι διαθέσιμο τόσο με μηχανικές όσο και με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του αναβάτη. Το πλαίσιο αναμένεται να μοιράζεται βασικά χαρακτηριστικά με τα μεγαλύτερα αδέρφια της σειράς, αλλά με διαφορετικές ρυθμίσεις ώστε να υποστηρίζει το σπορ crossover προφίλ.
190 ίπποι , μεταβλητός χρονισμός και αεροδυναμικά βοηθήματα
Στην καρδιά του νέου KTM 1390 SMT θα βρίσκεται ο δικύλινδρος σε V LC8 1.350 κ.εκ. 75°, ο ίδιος κινητήρας που χρησιμοποιεί η 1390 Super Duke R. Στη συγκεκριμένη διαμόρφωση αποδίδει 190 ίππους και 145 Nm ροπής, ενώ διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων για γραμμική απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών. Δεν αποκλείεται, ωστόσο, να δούμε και την ελαφρώς αποδυναμωμένη εκδοχή των 173 ίππων από την 1390 Super Adventure R. Ενδιαφέρον προκαλεί και η παρουσία πλευρικών αεροδυναμικών βοηθημάτων σε πρωτότυπα, που επιβεβαιώνουν τη στόχευση σε αυξημένη σταθερότητα και ακρίβεια σε υψηλές ταχύτητες.
Στρατηγική κίνηση στην κατηγορία των high-performance crossover
Η παρουσίαση του 1390 SMT σηματοδοτεί την επιστροφή της KTM σε μια κατηγορία που η ίδια είχε ανοίξει με το 990 SMT, αυτή τη φορά όμως με τεχνολογία αιχμής και κορυφαίες επιδόσεις. Η κατηγορία των sports crossover ανεβαίνει συνεχώς, με τη BMW και τη Ducati να έχουν ήδη δυνατές προτάσεις. Το SMT έρχεται να προσφέρει μια εναλλακτική με σαφή Supermoto χαρακτήρα, ελαφρύτερη προσέγγιση από τις Adventure εκδόσεις και πιο «αιχμηρή» σπορ αίσθηση. Αν όλα επιβεβαιωθούν στο EICMA 2025, η KTM θα έχει ένα νέο δυνατό όπλο για όσους αναζητούν crossover με επιδόσεις superbike.