Ducati World Premier 2026: Η Ducati παρουσίασε την νέα Multistrada V4 RS

Η νέα Ducati Multistrada V4 RS γίνεται η πρώτη Multistrada που εξοπλίζεται με τον θρυλικό κινητήρα Desmosedici Stradale 1.103 κ.εκ. από την Panigale V4.
Κινητήρας Desmosedici Stradale με 177 ίππους.
Αναρτήσεις Ohlins και φρένα από Pannigale.
Ραντάρ εμπρός - πίσω και νέα προσθήκη DVO.
Πιο λεπτή ουρά και διαθεσιμότητα από Νοέμβριο.
mototriti Team
Κινητήρας Desmosedici Stradale με 177 ίππους.
Η νέα Ducati Multistrada V4 RS γίνεται η πρώτη Multistrada που εξοπλίζεται με τον θρυλικό κινητήρα Desmosedici Stradale 1.103 κ.εκ. από την Panigale V4. Με απόδοση 177 ίππων και όριο στροφών στις 13.500 σ.α.λ., προσφέρει ένταση και επιδόσεις superbike, προσαρμοσμένες για sport-touring χρήση. Ο ξηρός συμπλέκτης STM-EVO SBK και το νέο Ducati Quick Shift 2.0 εξασφαλίζουν αγωνιστική αίσθηση, ενώ η κατανάλωση και η λειτουργία έχουν μελετηθεί για μεγάλες αποστάσεις με service βαλβίδων κάθε 30.000 χλμ.
Αναρτήσεις Ohlins και φρένα από Pannigale.
Το αλουμινένιο monocoque πλαίσιο, ο μονόμπρατσος βραχίονας και οι σφυρήλατοι τροχοί Marchesini τονίζουν τον σπορ χαρακτήρα. Οι ημι-ενεργές αναρτήσεις Öhlins Smart EC 2.0 προσφέρουν προγράμματα Track, Touring και Dynamic, ενώ τα φρένα της Panigale V4 με Brembo Stylema δαγκάνες και cornering ABS εξασφαλίζουν ακαριαία αίσθηση ασφάλειας. Η εξοικονόμηση βάρους μέσω ανθρακονημάτων, τιτανίου και μικρότερης μπαταρίας καθιστούν τη V4 RS τρία κιλά ελαφρύτερη από την Pikes Peak.
Ραντάρ εμπρός - πίσω και νέα προσθήκη DVO.
Η Multistrada V4 RS διαθέτει κορυφαία ηλεκτρονικά με μπροστινό και πίσω ραντάρ για Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection. Νέα προσθήκη είναι το Ducati Vehicle Observer (DVO) που υπολογίζει τις δυνάμεις που δέχεται η μοτοσυκλέτα σε πραγματικό χρόνο, βελτιστοποιώντας traction control, wheelie control και ABS. Προσφέρει τέσσερα power modes (Full, High, Medium, Low) και πέντε riding modes (Race, Sport, Touring, Urban, Wet), με την 6,5” TFT να έχει νέα γραφικά και συνδεσιμότητα Ducati Connect.
Πιο λεπτή ουρά και διαθεσιμότητα από Νοέμβριο.
Η σχεδίαση διαφοροποιείται με πιο λεπτή ουρά από techno-polymer, ανθρακονήματα σε επιμέρους τμήματα και τιτάνιο υποπλαίσιο που μειώνει το βάρος κατά 2,5 κιλά. Η εργονομία γίνεται πιο σπορ με ψηλότερα μαρσπιέ, χαμηλότερο τιμόνι και πιο επιθετική θέση οδήγησης. Η Multistrada V4 RS θα διατεθεί σε αριθμημένη σειρά, με πλακέτα αλουμινίου στο τιμόνι και αποκλειστική RS βαφή. Οι παραδόσεις στην Ευρώπη ξεκινούν τον Νοέμβριο του 2025, με την 4ετή εγγύηση “4Ever Multistrada” να ισχύει με απεριόριστα χιλιόμετρα.