Κάποια στιγμή οι κατασκευαστές σκέφτηκαν το προφανές: «Αφού τα περισσότερα On-Off δεν πατάνε χώμα, γιατί δεν ξεφορτωνόμαστε και τα λιγοστά εναπομείναντα off-road χαρακτηριστικά αυτών;». Όπερ και εγένετο, με το Kawasaki Versys 1000 να αποτελεί ένα χαρακτηριστικότατο παράδειγμα αυτής της νέας προσέγγισης. Τροχοί 17 ιντσών με αμιγώς ασφάλτινα ελαστικά, διαδρομές αναρτήσεων λιιιιγο μεγαλύτερες από τα street για άνεση και όρθια θέση οδήγησης, καρατιμόνα και… καρασελάρα. Τo Versys 1000 έχει αποχαιρετίσει για πάντα τις εμμονές με τα χώματα και τις ερήμους που είχαν οι μακρινοί του πρόγονοι και κάνει τα πάντα επί ασφάλτου καλύτερα από αυτούς. Τετρακύλινδρο το μοτέρ του, στιβαρό το πλαίσιο του και πολλά τα γκάζια του. Ταξιδεύει και στρίβει πιο πειστικά από τα mega On-Off με τους 19άριδες τροχούς και προσφέρει πάνω κάτω τα ίδια επίπεδα άνεσης με αυτά, επιτρέποντας σε δύο άτομα με τις αποσκευές τους να γυρίσουν να γυρίσουν τον κόσμο όλο, αρκεί να υπάρχει πίσσα και όχι κοτρώνια στο διάβα του. Επί της ουσίας είναι περισσότερο ένα ψηλό street παρά ένα χαμηλωμένο και «ασφαλτοποιημένο» On-Off και σε ότι αφορά στο ηλεκτρονικό του οπλοστάσιο, εξοπλίζεται με ABS, Traction Control και Riding Modes, ενώ από… hardware αξίζει να αναφερθεί η ύπαρξη υποβοηθούμενου συμπλέκτη ολίσθησης. Αν το χώμα θεωρείτε ότι έχει θέση μόνο σε γλάστρες και παρτέρια και αν σας αρέσει η On-Off φιλοσοφία σε άνεση και χώρους, εκτός από το ότι έχετε πολύ ψαγμένα και μερακλίδικα γούστα, έχετε πλέον και μοτοσικλέτες που καλύπτουν τις ανάγκες σας. Το Versys 1000 είναι μια από αυτές και είναι καλό. Πολύ καλό.
Κινητήρας: 4Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 8Β
Κυβισμός: 1.043 κ.εκ.
Ισχύς: 118,3 ίπποι/9.000 σαλ
Ροπή: 10.4 kgm/7.500 σαλ
EICMA 2025 - Lifan KPT400: Φουλ εξοπλισμένο Adventure με δικύλινδρο κινητήρα 44 ίππων
EICMA 2025 - LETBE NEON 125: Νέο ρετρό scooter με 9,5 ίππους και φρένα με CBS ή ABS
Morbidelli T502X: Με 47 ίππους, ρεζερβουάρ 18 λίτρων και αυτονομία πάνω από 400 χλμ
Καπάκι Βολάν Suzuki DR 250 S / DR 350 S / DR 350 R (Μανιβέλα με 1 Μάτι στο Pick-Up)
LS2 - FF811 VECTOR II SPLITTER full face κράνος
PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Πολύ άδικο αυτό το συγκριτικό kawa - Suzuki ok αλλά και to KTM που κολλάει άλλη κατηγορία ρε παιδιά σε κάθε επίπεδο!