Για το λόγο αυτό, πρέπει να ελέγχουμε συχνά την πίεσή τους, αλλά και την κατάσταση, στην οποία βρίσκονται.
Ασχοληθείτε με την πίεση των ελαστικών
· Στο πλαϊνό τμήμα των ελαστικών σας αναγράφεται από τον κατασκευαστή τους η προτεινόμενη πίεση την οποία πρέπει να έχουν. Καλό θα είναι να προσπαθείτε να διατηρείτε την πίεση αυτή και να την ελέγχετε όταν τα λάστιχα είναι ακόμα κρύα.
· Η θερμοκρασία περιβάλλοντος επηρεάζει την πίεση των ελαστικών και θεωρείται λογικό για ένα ελαστικό να χάνει περίπου 1 psi το μήνα κάτω από λογικές συνθήκες χρήσης. Όσο πέφτει η θερμοκρασία τόσο πέφτει και η πίεση, ενώ υπολογίζεται ότι για κάθε περίπου 5,5 βαθμούς Κελσίου, χάνουμε άλλο 1 psi. Φυσικά μία τέτοια συμπεριφορά από ένα ελαστικό είναι φυσιολογική. Αυτό που λέμε εδώ είναι ότι πρέπει να ελέγχουμε την πίεση των ελαστικών σχεδόν κάθε εβδομάδα, κυρίως το χειμώνα.
· Αν υπάρχει η οικονομική δυνατότητα, προτιμήστε για το χειμώνα ένα σετ ελαστικών με μαλακότερη γόμα, για να ζεσταίνονται ευκολότερα πάνω στο παγωμένο οδόστρωμα, προσφέροντας πρόσφυση γρηγορότερα.
Επισκευάστε τα, αλλά με ασφάλεια
· Καλή και εύκολη λύση τα «κορδόνια» και τα μπαλώματα για να καλύπτουμε τρύπες από καρφιά και μικρά σκισίματα, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν μπορείτε να τοποθετήσετε με ασφάλεια δύο κορδόνια μέσα στο ίδιο τεταρτημόριο της επιφάνειας του ελαστικού (1mm x 1mm).
· Δεν μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε πάνω από δύο κορδόνια (ή μπαλώματα) στο ίδιο ελαστικό ταυτόχρονα και να παραμείνετε ασφαλείς.
· Οι κατασκευάστριες εταιρείες τέτοιων προϊόντων επισημαίνουν συγκεκριμένα τα δύο παραπάνω παραδείγματα και δηλώνουν μάλιστα ότι για ένα ελαστικό με δείκτη ταχύτητας «Η» (< 200 χλμ.) και ένα κορδόνι ή μπάλωμα επάνω του, η ταχύτητα θα πρέπει να περιοριστεί στο 40%. Όπως είναι λογικό, τίποτα δεν αντικαθιστά την τοποθέτηση καινούργιου ελαστικού.
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Παρουσίαση Mitas Touring Force: Σε ταξιδεύει
Δώσε τη δική σου πινελιά με αυτοκόλλητα ρεζερβουάρ Motografix
Skafidas Racing Workshop: Πιστοποιημένος επισκευαστής κορυφαίων οίκων αναρτήσεων
Aspira οπίσθιο αμορτισέρ για Yamaha Crypton-X
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr