Η νεολαία γύρισε την πλάτη στις μοτοσικλέτες;

Κάτι που παλιά ήταν ο κανόνας, σήμερα τείνει να γίνει η εξαίρεση. Μπορούν οι νέοι να αγοράσουν καινούργια μοτοσυκλέτα σήμερα και αδιαφορούν ή απλά δεν μπορούν;

Παλιότερα στην Ελλάδα, η μοτοσυκλέτα ήταν σύμβολο της νεολαίας, σε αρκετές μάλιστα από αυτές και της οργισμένης. Βέβαια τα δεδομένα της εποχής εκείνης ήταν πολύ διαφορετικά σε οικονομικό, κοινωνικό  και μεταφορικό επίπεδο. Σήμερα, με την οικονομική κρίση, θα έπρεπε περισσότεροι νέοι να στρέφονται στην μοτοσυκλέτα, ως μια πιο βιώσιμη επιλογή. Το ερώτημα είναι όμως, μπορούν οι νέοι πλέον να αγοράσουν καινούργια μοτοσυκλέτα;

Οι Έλληνες νέοι έχουν πληγεί σοβαρά από την οικονομική κρίση και έτσι, τα τελευταία έτη οι μοτοσυκλέτες έχουν γίνει εκ των πραγμάτων πιο απρόσιτες. Ως άμεσο αποτέλεσμα, μια μεγάλη μερίδα ατόμων νεαρής ηλικίας δεν μπορεί να αγοράσει τα περισσότερα μοντέλα του εμπορίου, κυρίως λόγω τιμής. Ακόμα και οι μοτοσυκλέτες που έχουν σχεδιαστεί για νέους, δηλαδή μοντέλα Α1 και Α2, έχουν τιμές που τις κάνει απρόσιτες στις περισσότερες περιπτώσεις. Η συγκυρία γίνεται ακόμα πιο δύσκολη, καθώς πολλοί νέοι εξαρτώνται οικονομικά από τους γονείς τους και δεν εργάζονται, συνεπώς το μόνο που μπορούν να κάνουν είναι να ονειρεύονται. Αυτός είναι και ο λόγος που το μεταχειρισμένο πάει σύννεφο, αφού οι επιλογές για αυτό το κοινό εκεί είναι σημαντικά περισσότερες σε αρκετά χαμηλότερες τιμές.

Σε σχέση με το παρελθόν, δεν είναι η μοτοσυκλέτα το κυρίαρχο δίκυκλο μέσο μεταφοράς. Τα scooters, με την ευκολία οδήγησής τους αλλά και το παράθυρο που άνοιξαν στους οδηγούς αυτοκινήτων, είναι πια στην κορυφή των προτιμήσεων και σε αυτό συμβάλλουν και οι γενικά προσιτές τιμές τους. Έτσι, τα scooters γίνονται ισχυρότερα στο εμπορικό παιχνίδι, ενώ οι μοτοσυκλέτες προσδιορίζονται ως οχήματα διασκέδασης με τιμές που παίρνουν την ανιούσα. Το συμπέρασμα είναι ότι τα scooters κλέβουν τους νέους που χρειάζονται και όχι απλώς θέλουν, ένα δίκυκλο μέσο μεταφοράς αλλά δεν μπορούν να πληρώσουν μια μοτοσυκλέτα.

Στην ελληνική αγορά μπορεί πλέον κανείς να βρει μοτοσυκλέτες, από νέες εταιρίες στο χώρο, οι οποίες όχι απλά είναι αξιόλογες προτάσεις, αλλά πολλές φορές εκπλήσσουν με την σχέση ποιότητας-τιμής τους. Δυστυχώς όμως αυτά τα μοντέλα η αγορά τα σνομπάρει, καθαρά και μόνο επειδή προέρχονται από νέες μάρκες, όχι από τα εδραιωμένα μεγαθήρια. Ακόμα, οι νέοι παίρνουν τα πρώτα τους δίτροχα ερεθίσματα από τους πατεράδες τους, που συνήθως είναι και οι πιο κολλημένοι με το σηματάκι και αντιστέκονται στο καινούργιο. Έτσι υπάρχει ακόμα περισσότερη απομάκρυνση της νεολαίας από τις πιο προσιτές μοτοσυκλέτες.
 
Επίσης, μια από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης είναι η δημιουργία νεολαίας δύο ταχυτήτων, δηλαδή άτομα που δεν έχουν δυνατότητα να ξοδέψουν πολλά σε ένα καινούργιο  όχημα και άλλα, που είναι αρκετά πιο ευκατάστατα. Με βάση και τις προσταγές της γενικά τετράτροχης ελληνικής πραγματικότητας, αλλά και για λόγους όπως η μόδα και το στάτους, οι μοντέρνοι ευκατάστατοι νέοι μάλλον στρέφονται περισσότερο προς το αυτοκίνητο. Αυτή ακριβώς η μερίδα ατόμων που θα μπορούσαν να αποκτήσουν μια νέα μοτοσυκλέτα πιο εύκολα, δείχνει να μην επιθυμεί κάτι τέτοιο.

Εσείς τι λέτε; Δεν υπάρχουν λεφτά ή οι μοτοσυκλέτες είναι ακριβές; Μπορεί ένας νέος να αποκτήσει την καινούργια μοτοσυκλέτα των ονείρων του; Πως μπορεί η κατάσταση να αλλάξει; 
 

  • Γιάννης

    Οι μηχανές και συγκεκριμένα και οι μοτοσυκλέτες και τα σκούτερ είναι Σαφώς πανάκριβα λόγω των τεχνολογιών που έχουν επάνω τους και για αυτό το λόγο η νεολαία στρίβουν την πλάτη τους γιατί με τα ίδια χρήματα μπορούν να αγοράσουν ένα μικρό αυτοκίνητο

      17
  • ΘΑΝΑΣΗΣ

    ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ(STREET, ON OFF , SCOUTER) 36 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ. Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΜΙΑ ΜΑ ΚΑΜΙΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟΤΑΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕΦΕΣΤΑΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ Σ...ΤΟ ΤΟΥΣ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙ ΚΑΙ ΚΟΥΤΑ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΕΣΑΙΑ ΜΟΤΟ. ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΧ, ΕΝΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ SCOUTER JAPAN ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΝΟΜΑΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΤΙΜΗ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΛΙ ΥΠΕΡΕΠΩΝΥΜΟ JAPAN AYTOKINHTO ΠΟΥ ΕΧΕΙ 4ΠΟΡΤΕΣ ΣΑΛΟΝΙΑ ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΟΘΟΝΕΣ 4 ΡΟΔΕΣ 4 ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ABS A/C ΚΛΕΙΔΑΡΙΕΣ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΕΣ, ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΑΛΛΑ Η ΦΤΑΝΟΥΝ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ............. ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΥΓ. ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΛΕΞΕ ΜΗΧΑΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΦΤΗΝΗ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗ. ΑΛΑΞΕ ΠΛΕΥΡΟ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΠΙ. 2Ο5 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 2 ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ SCOUTER ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΑΓΗ ΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕΧΡΙ 15000km ΚΑΙ 195 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 4 ΥΠΕΡΕΠΩΝΥΜΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΣΤΟ 500αρακι ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ Η ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 50000km. ΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΙΑ ΤΙΜΙΟΤΑΤΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ 8000 ΚΟΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ 4-5 ΧΡΟΝΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΓΥΡΝΑΝΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ (ΠΡΟΣΙΤΕΣ ΑΣ ΓΕΛΑΣΩ ΜΟΤΟ)

      95
  • Perikles

    Διάβασα το άρθρο σας και συμφωνώ ότι το να αγοράσει ένας νέος σήμερα ασφαλή μοτοσυκλέτα (μεγάλου κυβισμού) είναι όνειρο απατηλό. Εγώ οδηγώ μοτοσυκλέτα και αυτοκίνητο 35 χρόνια. Δέχτηκα σαν γονιός από τις κόρες μου (22 και 25 ετών) την επιθυμία να οδηγήσουν στις καθημερινές μετακινήσεις τους μια ελαφριά μικρή μοτο και βλέποντας τι κυκλοφορεί στον δρόμο προτίμησα να αγοράσω μεταχειρισμένο αυτοκίνητο και να το μοιράζονται στις μετακινήσεις τους. Η αγορά ασφαλούς μοτοσυκλέτας και η απόκτηση οδηγικής εμπειρίας στην καθημερινότητα που ζούμε είναι σχεδόν αδύνατη. Εγώ έμαθα στο βουνό, στους άδειους δρόμους με μικρές ταχύτητες και λίγους οδηγούς. Σήμερα υπάρχουν πολλοί ΜΑΓΚΕΣ που σε παρατούν στον δρόμο (οταν σε χτυπήσουν), περνούν τους σηματοδότες σαν ανύπαρκτους, τρέχουν σαν τρελοί να προλάβουν τον επόμενο ΚΑΦΕ, δείχνουν την οδηγική τους αρτιότητα απο φανάρι σε φανάρι, έχουν κάνει τα αυτοκίνητά τους ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΑ και δεν υπολογίζουν κανέναν και τίποτα. Σαν οδηγός 56 ετών προσπαθώ να προβλέπω τι θα γίνει παρακάτω για να το αποφεύγω και οδηγώ 100% παθητικά και υποχωρητικά. Πόσοι νέοι κάτω των 26 ετών μπορούν να το κάνουν αυτό ?? Μάλλον πολύ λίγοι. Τελειώνοντας πιστεύω ότι οι εταιρείες θα πρέπει να προσαρμοστούν στα νεα οικονομικά δεδομένα προκειμένου να μπορούν να πουλήσουν (μειώσεις πάνω απο 60% στις τιμές τους). Οι τιμές των καινούριων μοτοσυκλετών μόνο σαν αστείο μπορεί να εκλειφθούν απο τον μέσο έλληνα των 20000 ευρώ ετησίως. Ευχαριστώ για την φιλοξενία σας.

      35
  • Alexandros

    Όντας εγώ προσωπικά πλέον 17 χρόνια πάνω στις δυο ρόδες χωρίς καν να έχω δίπλωμα για αυτοκίνητο , καθαρά και μόνο μοτοσυκλετιστής Παρακολουθώντας την αγορά και τις εξελίξεις δυστυχώς μαζί με την οικονομική δυσπραγία ήρθε και η κατακόρυφη αύξηση των τιμών εν έτοιμος 2009 αγόραζες hayabusa με 11.000 ευρώ του κουτιού και παρά πολλές επιλογές συν τον περιορισμό στα διπλώματα οδήγησης

      11
  • DOCORTHO

    Δεν είναι μόνο η οικονομική κρίση, αλλά και ο φόβος, και συγκεκριμένα, εδώ στην Κρήτη κάθε χιλιόμετρο αντιστοιχεί και σε ένα εκκλησάκι από του πιτσιρικάδες που έχουν σκοτωθεί. Εγώ οδηγάω μηχανή 35 χρόνια τον υιό μου δεν θέλω να τον αφήσω να πάρει μηχανή γιατί κανείς δεν υπολογίζει κανέναν, οι δρόμοι είναι τρισάθλιοι και αστυνόμευση μηδέν. Οπότε γιατί να σκάω εγώ κάθε μέρα που ο πιτσιρικάς θα λείπει με την μηχανή? τετράτροχος λοιπόν και ασφαλής και εγώ ήρεμος.

      18
  • Πάνος

    Σωστά όλα όσα γράφετε! Ισως, με κάποιο αφιέρωμα, να αναδεικνύατε τις ευκαιρίες! Πολλοί αγνοούν λεπτομέρειες, που παίζουν κάποιο ρόλο!

      7
  • Δημήτρης

    Θα γράψω σαν "πιτσιρικάς" μιας και είμαι 25 χρονών και έχω αρκετούς φίλους που είναι μικρότεροι.Το πρόβλημα είναι το status.Αν κοιτάξεις για μεταχειρισμένες μηχανές υπάρχουν ΠΟΛΛΕΣ ευκαιρίες σε όλα τα κυβικά και κατηγορίες.Οι νέοι κοιτάνε το status, η μηχανή τους να είναι καινούρια και "μπάνικη" μην μας πούνε και γύφτους.Εγώ έχω αλλάξει 3 μοτοσυκλέτες,όλες μεταχειρισμένες και ΠΟΤΕ δεν είχα πρόβλημα.(kawasaki zxr 400,honda transalp 600,yamaha fzs 600 fazer) και τώρα είμαι κάτοχος ενός sv 650 το οποίο το πήρα 1000e.Πλέον δεν αγοράζεις μηχανή,αγοράζεις ηλεκτρονικά κάτι που αν δεν έχεις μηχανή 100+ άλογα κατά την γνώμη μου είναι περιττά,ανεβάζουν όμως πολύ το κόστος.Πήρα το sv 650 με 1000e έχω κάνει 10.000km και είμαι υπερβολικά ευτυχισμένος,μπορούσα να έδινα 6000 για την ίδια μοτοσυκλέτα που βγαίνει ακόμα ΜΕ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΝΑΝΤΙ ΑΛΟΥΜΕΝΕΝΙΟΥ που έχει το δικό μου...Δεν πειράζει,υποβιβάστε και άλλο τα μεταχειρισμένα να τα παίρνουμε εμείς!

      19
  • Δημήτρης Φ

    Ρίξτε μια ματιά στις τιμές και θα καταλάβετε την αιτία, που ο μέσος όρος των μοτοσικλετιστών μεγαλώνει. Πόσο κόστιζε ένα 1000ρι superbike πριν δέκα χρόνια, προ οικονομικής κρίσης; Γύρω στα 13-14 χιλιάρικα. Πόσο κοστίζει σήμερα, μετά από δέκα χρόνια κρίσης, που οι μισθοί έχουν πέσει στα τάρταρα; Γύρω στα 20 χιλιάρικα. Ας δούμε πόσο κόστιζε το 2008 ένα πιο οικονομικό μηχανάκι, όπως π.χ. το Suzuki V-Strom 650. €7000. Πόσο κοστίζει σήμερα; Ή ας δούμε πόσο κοστίζουν τα σκούτερ σήμερα. Είναι ακριβότερα, από ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πενταετίας..... Η μοτοσυκλέτα, από οικονομικό μέσο μεταφοράς και διασκέδασης, για τους νέους ανθρώπους, έχει μεταλλαχθεί σε ένα παιχνίδι πολυτελείας, για μεσήλικες με φράγκα.

      40
  • Ραπτάκης Κωνσταντίνος

    Καλημέρα σε όλους! Τέλη του 2005, κάνοντας το όνειρό μου πραγματικότητα, απέκτησα μια Ducati 800s, καινούργια. Τη μηχανή, ήδη την είχα καπαρώσει απ το Ηράκλειο Κρήτης, στη Θεσσαλονίκη όπου ήταν και η αντιπροσωπεία. Όταν πήγα εκεί με τη γυναίκα μου ως διακοπές, βλέποντάς τη στη βιτρίνα και με τη ταμπελίτσα "επωλήθη"..., μου είναι αρκετά δύσκολο να σας περιγράψω το ΤΙ ένοιωσα. Η μηχανή, ήρθε στο Ηράκλειο έπειτα από 10 μέρες μέσω θαλάσσης. Απ το λιμάνι έως τη Χερσόνησο, απλά.. δεν οδηγούσα.. Πετούσα! Σήμερα η μηχανή, γράφει στο κοντέρ της, 24000 χλμ. Είναι η μόνη μου διασκέδαση, χαρά και φροντίδα, αλλά πιστεύω ότι είναι περισσότερο ένας τρόπος ζωής. Παραδέχομαι ότι τα σκούτερ, είναι εργαλεία. Στρίβουν εύκολα σε στάση, έχουν αποθηκευτικούς χώρους, και φυσικά, λίγη κατανάλωση καυσίμου. Όλα είναι επιλογές, άστοχες η όχι. Είμαι 57 ετών, και το μόνο πρόβλημα που έχω είναι, το κατα Πόσο θα μπορώ να οδηγώ αυτή τη Δούκισσα. Όχι τόσο για μένα, αλλά και για την ασφάλεια των άλλων, λόγω αντανακλαστικών. Τα παιδιά, η νεολαία γενικά, δυστυχώς ακολουθεί μια μόδα. Όπως αυτοί οι μαγείροι με τα τατουάζ, έτσι είναι πια και με τα σκούτερ. Φαίνεται άλλωστε καθημερινά. Η πραγματικότητα είναι ότι όντως μια καλή μοτοσυκλέτα, είναι ακριβή. Όμως.... Θα μπορούσαν να ξεκινήσουν σιγά σιγά, όπως εμείς οι "παππούδες". Θυμάστε τα αυτόματα τα πενηντάρια? Μετά, στα 125 cc., και πάμε λέγοντας. Τι να πω όμως... Η αγορά, έχει τα πάντα.. Αρκεί να υπάρχει μεράκι, αγάπη και προ πάντων προσοχή. Θέλεις μηχανάκι? Πάρε όμως αυτός που θέλεις! Μη συμβιβάζεσαι! Αξίζει να περιμένεις! Σας ευχαριστώ όλους, και καλά χιλιόμετρα!

      23
  • Γ.Ψάλτης

    Κάποτε και εγώ φοβόμουνα τις μηχανές και τους κινδύνους που έχουν. Εδώ και 5 χρόνια σε ηλικία 44 ετών απέκτησα την δική μου μηχανούλα. Κάθε φορά που ανεβαίνω επάνω είμαι αγχωμένος με την καθημερινότητα κάθε φορά που κατεβαίνω έχω ένα τεράστιο χαμόγελο θαρρείς και διασκέδαζα ολόκληρο ΣΚ, αυτό είναι που μετράει σε μένα, όσο για τους κινδύνους, και απο την σκάλα του σπιτιού σου να πέσεις θα σκοτωθείς. Με την λογική οτι είσαι εκτεθειμένος σε κάθε κίνδυνο και στο αεροπλάνο κινδυνεύεις αν γίνει η στραβή.

      12
  • Ευδόκιμος

    Εγω πιστευω αυτα τα 2 ειναι τα βασικα που συντελουν σε αυτο ..και οι αυξημενες τιμες και η οικονομικη κατασταση των νεων , οταν μια μηχανη εχει την ιδια και πιο μεγαλη τιμη απο ενα καινουργιο 1000-1200c.c αυτοκινητο ,,,υπαρχον ομως και οι παραμετροι οπως , η αλλαγη κουλτουρας

      14
  • Ένας Άλλος

    Υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός πλέον. Από ανταγωνιστές που οι παραγωγοί-πωλητές μοτοσυκλετών δεν τους έχουν πάρει ακόμα χαμπάρι. Είναι οι παραγωγοί-πωλητές smartphones. Ο αγώνας είναι ήδη χαμένος... Σε 5 χρόνια που ο χρόνος ενασχόλησης των νέων ανθρώπων 15-29 χρόνων θα ξεπερνά το 85% της ξύπνιας ζωής τους καθημερινά, δεν θα υπάρχει πλέον χρόνος για αγορά και χρήση μοτοσυκλέτας... Δυστυχώς.-

      8
  • Γιάννης

    Δεν νομίζω ότι είναι οικονομικό το θέμα. Στην εποχή αυτή οι "πιτσιρικάδες" στην πλειοψηφία τους προτιμούν να διαθέσουν 1000 ευρώ για ένα κινητό που θα τους ανεβάσει το στάτους παρά να αγοράσουν με αυτά ένα παπί να πάνε μια βόλτα. Από εκεί ξεκινά η μοτοσικλετιστή παιδεία. Και παλιά κάποιοι από τα παπιά κατέληγαν σε αυτοκίνητα ενώ άλλοι έμεναν στο δίτροχο και το έκαναν τρόπο ζωής.

      14
  • Ghostas

    Οι μηχανές έχουν γίνει niche market. Ειδος πολυτελείας. Πλήρωσα για ενα φτηνο 300αρι μηχανάκι 6 χιλιαρικα. Τα μισά απο ένα αμάξι! Αν κοιτουσα προς 500-650 κυβικά, θα μιλούσαμε για κόστος αμαξιου. Αναλογιστείτε ποσο ατσάλι έχει ενα αμαξι και ποσο η μηχανή σας. Αναλογιστείτε ποσους αυτοματισμους έχει το αμάξι που δεν έχει η μηχανή σας. Πως ακριβώς καταλήξαμε κάτι τοσο φτηνό οπως μια μηχανή να κοστίζει τοσο πολυ? Το δε κόστος συντηρησης, υπερβαίνει κατα πολυ ενός αμαξιου, ας μην πιάσω καλυτερα τον εξοπλισμό ασφαλείας που μονιμα σε ματώνει. O μονος λόγος που καβαλάω μηχανή, ειναι οτι το κράτος μου κάνει αδύνατο να έχω αμάξι λογω τεκμηρίων. Αν ζουσα σε αλλη χώρα, η επιλογη θα ηταν αυτοκίνητο και κανα φτηνο σκουτερ για εντός πολης.

      21
  • ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΜΑΡΑΓΚΟΣ

    Πιστεύω λόγω κρίσης και χαμηλών μισθών τώρα είναι δυσκολότερο για την νέα γενιά να μαζέψει εύκολα και γρήγορα ένα καλό ποσό για καλή αγορά..Το 1991 δούλεψα 4 μήνες και αγόρασα ενα DR125 -SUZUKI για την δουλειά και τις πρώτες εκδρομές με 405000 δραχμες .Εκανα 425000 χλμ!!!!!!! με 1 ρεκτιφιέ και ένα δεύτερο dr για έξτρα ανταλακτικά..το πούλησα 200 ευρώ και πήρε μπροστά με την πρώτη μανιβελιά μετά από 2 χρόνια ακινησίας με καινούργια μπαταρία.... Τον επόμενο χρόνο το 1992 δουλεύοντας 6 μήνες σε 2 δουλειές κάνοντας τρελλή οικονομία αγόρασα το suzuki DR650RS με 3100 δραχμες και έκανα από σκληρό enduro με εξτρα αναρτήσεις και εντουρο λάστιχα μέχρι ταξίδια εξωτερικού με τριβάλιτσο 3 ταξίδια-16 ευρωπαικές χώρες-(το καημένο με 1 πιστόνι και 160 κιλά βαλίτσες-τριπλέτα και 2 άτομα τα έπαιξε νωρίς)...Το 2005 την έδωσα για απόσυρση και πήρα HONDA-VARADERO 1000 που είναι σούπερ ξεκούραστη για ταξίδι σε σημείο εκνευριστικό...... Εξωτερικό με την varadero δεν έχω πάει παρότι έχω περισσότερο χρόνο και χρήμα.... ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:Εαν έχεις τρέλλα ,όρεξη ,αγάπη για ταξίδια μπορείς να τα κάνεις και με απλά μηχανάκια.ΔΥΣΤΗΧΩΣ θεωρώ ότι τώρα είναι πολύ πιο δύσκολο να μαζέψεις χρήματα για αγορά μηχανής.Το καλό είναι ότι προχωράει η τεχνολογία και οι μηχανές συνεχώς βελτιώνονται .Απλά μηχανάκια όμως δεν θα σε αφήσουν ποτέ .Οσα έχουν εγκεφάλους ηλεκτρονικα τσιπακια κλπ τα κανουν τελεια αλλά ποτέ δεν ξέρεις εαν και που θα σε αφήσουν.

      14
  • Βασίλης

    Πλέον οι πιτσιρικάδες φοβούνται τις μηχανές, στην Αθήνα που είναι και η μεγαλύτερη αγορά, μπορείς να πάρεις συγκεκριμένες μηχανές, street και cafe ειναι δυσκινητα συν καινε τον κολο τους εντος πρωτεύουσας. Σίγουρα τα σκουτερ πιο ευέλικτα και οι γκομενιτσες γουστάρουν Beverly κλπ καθως τα θεωρούν πιο κυριλέ. Παραδοσιακά οι επαρχιώτες της Αθηνα είχαν μεγάλες μηχανές καθώς μαθαιναν πιο εύκολα στην επαρχία. Οπως προανεφερε φίλος, να μαθεις gpz550 μεσα στην Αθήνα δύσκολο και τωρα για να μαθεις σε tracer αρκετά πιο δύσκολο. Παντως υπάρχουν πάντα μεταχειρισμένες αξιοπιστες σε τιμές γυρω και κατω από 3κ€. Προσωπικά με enduro dr xr xt και με africa του 2002 από το 2002 και δεν το αλλαζω

      7
  • Giannis

    Από τα 12 μέχρι τα 33 είχα μηχανάκια και.μηχανες Έγραψα πολλά χμ και το 70% με το γκάζι κοντά η στο τέρμα.. Ταξίδεψα αρκετές φορές με το 600αρι σε απαγορευρικους ρυθμούς . Εκτός από τις φορές που έπεσα σαν παιδί με το 50αρι, με τις μεγάλες δεν έπεσα ποτέ. Γλύτωσα όμως παρά τρίχα τρακάρισμα η να πέσω κάποιες φορές. Κάποια στιγμή είπα ΤΕΛΟΣ. . Ότι έκανα το έκανα, ότι έζησα με τη μηχανή το έζησα, αφού είμαι εδώ και είμαι καλά, και ο Θεός με βοήθησε να ζω ακόμα, από εδώ και.περα μόνο 4 τροχοί.. Δεν το.μετανιωνω γιατί βλέπω γνωστούς και.φιλους είτε να ζουν με κατάγματα η να μη ζουν κάποιοι . Μια στιγμή είναι δεν είναι κάτι παραπάνω.. και the end..

      14
  • Γιαννης

    Βλεπω οτι αναφερεστε κυριως σε καινουργιες μηχανες που οντως ειναι ακριβες.....Να θυμισω σε καποιους οτι ενα fzr1000 το 1993 εκανε 3.600.000 οταν με 7.000.000 επαιρνες γκαρσονιερα και με 4.500.000 μεταχειρισμενη celiga....Σημερα τα καινουργια ειναι πανακριβα αλλα πανακριβος ειναι και ο μαιντανος στην λαικη.....Αντιθετα τα μεταχειρισμενα ειναι παμθηνα....vstrom1000-3000,gsxr1000 5000e.cb1000 abs 5000e,xt600 1600e.....Μην ξεχνατε οτι παλιοτερα οπως το 1986 εκανες ταμα για να δεις στο δρομο ενα gsxr1100......το gpz550 θευρουνταν υπερμοτοσυκλετα......ολοι ειχαμε στην παρεα 50αρια και 125αρια.....οποιος ειχε χτ550 εβγαζε την καλητερη πιτσιρικα......αν θελαμε καινουργιο επρεπε να δουλευουμε 2 χρονια για να παρουμε mz etz 250 ......

      45
  • Καποιος

    Ειμαι 20 χρόνων και πρότιμω την μηχανή και όχι τα αυτοκίνητα διότι είναι πιο φθηνό και πιο οικονομικό στη συντήρηση

      5
  • AABB

    Δεν είχα ποτέ δίτροχο πέρα από ποδήλατο. Δεν έχω οδηγήσει ποτέ ούτε παπάκι...κι αυτό γιατί φοβαμαι.! Φοβάμαι γιατί καβαλώντας μια μηχανή είσαι για μένα υποψήφιος ανάπηρος ή νεκρός! Κάθε μέρα ακούμε για παιδιά με μηχανάκια που σκοτώνονται! Ακόμα κι αν είσαι τέλειος οδηγός...κάποιος θα σε πάρει σβαρνα! Ομολογώ ότι θαυμάζω και ζηλεύω όποτε βλέπω παρέες να ταξιδευουν με μηχανές...θα μου άρεσε να μπορούσα να το κάνω κ εγω...ομως δεν πρόκειται να αλλάξω γνώμη για αυτές! Μάλιστα στους 2 γιους μου έχω προσπαθήσει από μικρούς να δαιμονοποιησω στα μάτια τους τις μοτοσυκλέτες ώστε να μην έρθει ποτέ η στιγμή να ζητήσουν να αποκτήσουν μια μεγαλώνοντας. Τουλάχιστον όσο περνάει από το χέρι μου δεν πρόκειται να τους βοηθήσω ποτέ να αποκτήσουν μοτοσυκλέτα.

      18
  • Κωνσταντίνος

    Καλησπέρα , είμαι 22 ετών και έχω στην κατοχή μου μια κούκλα Honda CB400 SuperFour μοντέλο του 94... Παλεύω με νύχια και με δόντια με 2 δουλειές για κρατήσω την μηχανή μου και να μην την δώσω... Μετά από καιρό συνειδητοποιήσα πως δεν μπορώ να την έχω για καθημερινή χρήση γιατί καίει πολύ (λόγο των τεσσάρων καρμπυρατέρ) και έτσι αυτή την στιγμή βρίσκομαι σε μια κατάσταση που μαζεύω όσα λεφτά μπορώ και κοιτάω για καινούργιο Honda PCX 125 για τις καθημερινές μετακινήσεις μου και και για να αφήσω την μηχανή για σαββατοκύριακο και σε καμία έκτακτη βόλτα.... ΥΓ. Μένω με τον πατέρα μου, βοηθάω όσο μπορώ οικονομικά το σπίτι και δεν είμαι από ευκατάστατη οικογένεια... Εν κατακλείδι εάν κάποιος το θέλει πραγματικά μπορεί να αγοράσει και καινούργια μηχανή , εγώ απλά δεν έχω αυτή την στιγμή το κουράγιο... Σας ευχαριστώ πολύ

      29
  • Τιμή μοτοσυκλετας

    Για τα οικονομικά δεδομένα της χώρας και τους μισθούς των νέων που κυμαίνονται γύρω στα 300 ευρώ. Ένα παπάκι στοιχίζει γύρω στα 2200 ευρώ.πολυ ακριβά τα μοντέλα των σκούτερ και μηχανών.αγοραζεις αυτοκίνητο με τα ίδια χρήματα.

      11
  • terry

    Οι πολιτικοι φταινε και το καθε λαμογιο κυβερνών κόμμα με μισθους 8000 ευρω το μηνα μονο εκεινοι ειναι ικανοι να αγοράσουνε Μισθοί, λοιπόν, πείνας είναι αυτοί που επικρατούν στην Ελλάδα και έχουν φτωχοποιήσει τον ελληνικό λαό

      14
  • kesidisxristos

    Η εμπειρία μου. Είμαι 53 ετών. Αγόρασα την πρώτη μου μοτοσυκλέτα το 1984. Θα έκλεινα τα 18 σε λίγους μήνες. Honda XL600R. Η τιμή του ήταν 305.000 δρχ. Θυμάμαι καλά ότι στοίχισε δύο μισθούς του πατέρα μου που ήταν ιδιωτικός υπάλληλος στα ΚΤΕΛ Φλώρινας. Δηλαδή με τα σημερινά δεδομένα 2000€, και πολλά λέω... Δες όμως πόσο κοστίζει το "ανάλογο" CBX500; 7500€. Άρα ή στραβος είν'ο γιαλός ή στραβά αρμενιζουμε.

      16
  • Αλέξανδρος

    Είμαι 55 χρόνων όχι πλούσιος και από μικρό παιδί οδηγώ μηχανή και θα συνεχίσω να οδηγώ όσο το σώμα μου το επιτρέπει... Η μοτοσυκλέτα είναι τρόπος ζωής, είναι αγάπη, είναι λατρεία, είναι ιδέα, είναι ελευθερία και δυστυχώς οι σημερινοί νέοι δεν έχουν τα κότσια για υποστηρίξουν αυτές τις αρχές... Παιδιά της μαμάς και του μπαμπά με πολύ μικρές αντιστάσεις στην μάχη αυτή της ζωής κρυμμένα πίσω από την ασφάλεια του πατρικου τους περιβάλλοντος.. Η μοτοσυκλέτα ναι είναι ακριβή αλλά όταν την αγαπάς πραγματικά και σε αντιπροσωπεύει σαν άτομο θα βρεις τρόπο να την αποκτήσεις... Θα χρειαστεί ίσως να θυσιάσεις κάτι άλλο... Ίσως την έξοδο σου ίσως τα παπούτσια που σου αρέσουν ίσως δεν ξέρω τι άλλο... αλλά θα αξίζει τον κόπο να σαι σίγουρος... Φυσικά μιλάω για εμένα έτσι?? Και πιστεύω ότι όταν θες κάτι πολύ το αποκτάς ίσως δύσκολα και αργά αλλά το αποκτάς... Εγω είμαι ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ και έτσι θα πεθάνω... Τα φιλιά μου σε όλους σας

      44
  • Γιωργος

    Είσαι 18 χρόνων γόνος μιας μεσοαστικής οικογένειας (αν υπάρχει κάτι τέτοιο στην Ελλάδα της κρίσης). Τι επιλογές έχεις; Παπί η σκούτερ καινούριο (λόγω διπλώματος) ή ενα μικρό αυτοκίνητο δεκαετίας με τα ίδια λεφτά. Ποιος θα διάλεγε το μηχανάκι; Ας πούμε τωρα ότι έφτασες τα 20 ή 22 και ακόμα δεν έχεις μεταφορικό μέσο και το δίπλωμα δεν είναι πλέον τροχοπέδη για να πάρεις το μηχανάκι που γουστάρεις. Όποτε τι κανείς; Παίρνεις το μηχανάκι που γουστάρεις (μεταχειρισμένο εννοειται) ή πας πάλι για το αμαξάκι που είναι και πιο πρακτικό; Αν τωρα τα πράγματα σου πάνε καλά μπορείς να πάρεις και μηχανάκι και ένα αμαξάκι να κανείς τη δουλειά σου, αλλά αλήθεια πόσοι εικοσάρηδες μπορούν να το κάνουν αυτό στην Ελλάδα σήμερα;

      12
  • Εγώ είμαι πάλι

    Όλα τα σχόλια έχουν και μια δόση αλήθειας... Εγω έχω ένα ΧΤ 600 2KF (89ΑΡΙ) όλα μαμά... και με πολύ δυσκολία το συντηρώ...

      10
  • Μάνος

    Καλησπέρα παιδιά θά μπω στην ομάδα τών ακριβών μηχανών. Αλλά θά τό αιτιολογισω κιόλας όταν εγώ τό πήρα (παπί) 16 ετών με την υπογραφή του πατέρα μου έκανε 33600 δραχμές δηλαδή 100 ευρώ σήμερα. Είμαι 54 και προτιμώ ακόμα την μηχανή παρά το αυτοκίνητο. Τότε ο μισθός ήταν γύρω στις 100000 δραχμές τό μήνα ο βασικός άρα σήμερα η μηχανές είναι πολύ ακριβές και όχι απλά ακριβές. Τώρα οι νέοι ποια εδώ που μένω εγώ έχουν ηλεκτρικά πατίνια και ηλεκτρικά μηχανάκια χωρίς δίπλωμα χωρίς φόρο χωρίς τίποτα και καλά κάνουν πιστεύω ότι κάπου εδώ θά πάει τό μέλλον στις μοτοσικλέτες. Αυτά από εμένα να είστε όλοι καλά και να οδηγήται όλοι με ασφάλεια και κράνος.

      30
  • george tsapal

    η μηχανή αποτελεί στάση ζωής....συμπεριφορά ιδέα ελευθερία...οι νέοι σήμερα απέχουν απο αυτές τις έννοιες...υπάρχει λόγος να οδηγήσουν μηχανή;;;;;;;;;

      31
  • ΑΝΔΡΕΑΣ

    Κάποτε το μακρινό 1991 αγόρασα την 5η μου μότο δίνοντας ένα καινούργιο Xt 600 ανταλλαγή σε έκθεση 900.000 δρχ αντί 1650000 που είχε η τωρινή μου και δια βίου αγαπημένη... AFRICA TWIN 750!.Ειχα τη δουλειά μου κ μπορούσα να δινω80000 δρχ για 9 περίπου μήνες. Και το τονίζω αυτό.. Είχα τη δουλειά μου κ μου περισευαν με σωστό κουμάντο.Είχα κεχω επίσης την Υγεία μου κ το Θεό βοηθό που είμαι όρθιος κάτι που χρειάζεται ο κάθε μοτοσυκλετιστης γενικά. Ωστόσο αν αφαιρουσα την αφρικανα απ τη ζωή μου χωρίς υπερβολή η μισή θα ήταν άδεια. Στα χρόνια που πέρασαν οι μότο δεν έχουν καμία σχέση με αυτό που ξέραμε οι παλιοί - συγχωρούν πράγματα που ήταν Αδιανόητα πριν από 20 χρόνια χάριν τεχνολογίας. Αν όμως κάποια στιγμή ο γιος μου θελήσει να πάρει μηχανή μάλλον XONDA θα του πω γιατί πως να το κάνουμε... 29 χρόνια με την Αφρικα και άλλαξα λάμπα Η4 όχι γιατί κάηκε αλλά μετά από 25 χρόνια να έχει το φως πορείας λίγο πιο δυνατό. Τα συμπεράσματα δικά σας, Ευχαριστώ.!

      19
  • SpartaSparta

    Καλα κανουν οι νεοι και δεν προτιμουν τις μηχανες,γιατι καποτε τα αυτοκινητα δεν ηταν πολλα ουτεν μπορυσαν να τρεξουν πολυ και αφηναν χωρο για τις μηχανες,δηλ. οι κυκλοφοριακες συνθηκες ηταν καταλληλες για μηχανες,σημερα ηνκινηση ειναι πολυ ασφυκτοκη οδηγανε ολοι οσοι εχουν προβληματα υγειας π.χ., ζαχαρο οι οποιοι δεν βλεπουν καλα βλεπουν σαν μεσα απο σωληνα και δεν βλαπουντα μηχανακια γυρω τους αλλα και αυτοι που βλεπουν καλα δεν σεβονται τα μηχανακια τα στριμωχνουν οι δρομοι δεν δεν βελτιωθει τα αυτοκιμητα σημερα νγαινουξνμε μεγαλη ιπποδυναμη και αναπτυσουν μεγαλες ταχυητες,επισηε επειδη υπαρχουν και πολλα μηχανακια ((καγκουρες)) οι οδηγοι τψν αυτοκινητων θεωρουν οτι ολα τα μηχανακια ειναι καγκουρες και οτι εχουν βγαλμενες ξατμισεις και κανουν σουζες και αντιμετωπιζουν τα μηχανακια με επιθετικη οδηγηση και για να μην παραξηγηθω εχω κσο αυτοκινητο αλλα περισσοτρρα χρονιαμοδδηγω μηχαμακια εχω τεσσερα μηχανακια και ταχω δει ολα στο δρομο ας μου συχωρεθει η οποια γενικευση και υπερβολη,γιτ το αν ειναι φτηνα η ακριβα δεν συμφωνω υπαρσουν και κξνεζικα κορεατικα φτηνα καο !εταχειρησμενα σε καλα κατασταση εγω ολα μεταχειρισμενα τα χω και ειναι πανω απο 25 χροων κι ακομη τσουλανε,τα συντηρω βεβαια αμα χαλανε τα δινω σε συνεργειο και τα επισκευαζει,υπαρδουν μηχανακια για ολα τα γουστα και ολα τα πορτοφολια,αρκει ο οδηγος να μην κανει μαγκιες και πεσει και τσακιστει

      9
  • PETROS

    Δεν είμαι νεολαια να απαντησω στα σιγουρα, αλλα ο ανηψιος μου που ηθελε πολύ μοτοσυκλετα, τελικα αγορασε σκουτερ για να το παιρνει κ ο πατερας του. Παλιοτερα δεν υπηρχαν τα σκουτερ, να "τραβηξουν" τους πιο σοβαρους νεους εστω. Και εννοείται ότι είναι ακριβές, ακόμη και οι μεταχειρισμένες.

      6
  • Νίκος

    Οι μηχανές , έχουν ξεφύγει στις τιμές. Μπορείς κάλλιστα να πάρεις με πολύ λιγότερα ένα σκούτερ 350-400 κυβικά και να κάνεις σχεδόν τα ίδια , σε ότι αφορά την μετακίνηση στη πόλη και μικρά ταξιδάκια. Με το κόστος στα τέλη να είναι πάνω από 100 ευρώ για μεγάλη μηχανή, και σέρβις ακριβά είναι πλέον ασύμφορο.Προσωπικά έχω παραδώσει πινακίδες ,της μηχανής και κυκλοφορώ με σκούτερ 125 κυβικά.Θα προσπαθήσω να την πουλήσω ,ακόμη κι αν χάσω χρήματα και να αγοράσω ένα σκούτερ 350- 400 κυβικά .

      10
  • Θεόδωρος Κυριακίδης

    Τα σημερινά σκουτερ είναι "μουρατα" ροπατα, δε βρεχεσαι, δε σε κοπανάει ο αέρας παντού, κάθεσαι πιο ξεκουραστα, έχουν χώρους και ηλεκτρονικά συστήματα. Τα χρησιμοποιεις όλο το χρόνο άφοβα στην πόλη και άμα δώσεις κάτι παραπάνω για κυβικά κάνεις και ταξίδια άνετα. Βάλε και ότι είναι αρκετά φθηνότερα. Να γιατί τα προτιμάει ο κόσμος.

      19
  • Silot

    Άκυρα τα περισσότερα σχόλια , δεν είναι ένας ο λόγος είναι πολλοί, πρώτα οι περισσότεροι παίρνουν απλά ένα δίπλωμα αυτοκινήτου και τέλος , αν θες να βγάλεις και για μηχανή πόσο μάλλον Α τότε μαζεύονται πολλά τα λεφτά + τα μαθήματα για το δίπλωμα μοτοσυκλέτας είναι πολύ λίγα και δεν προλαβαίνεις να μάθεις τίποτα επίσης δεν βγαίνεις ποτέ και στον δρόμο οπότε καληνύχτα. Δεύτερον, γιατί να δώσεις ένα κάρο λεφτά για μοτοσυκλέτα + ακριβό εξοπλισμό + ασφάλεια αν θες να είσαι ασφαλής όταν παίρνεις με τα ίδια λεφτά ένα αρκετά καλό αμάξι και με φθηνότερα ασφάλιστρα. Τρίτον υπάρχει ο φόβος της κλοπής και σε μεταχειρισμένες και σε καινούργιες μοτοσυκλέτες οπότε πρέπει να ρίξεις και άλλα λεφτά σε αλυσίδες λουκέτα συναγερμούς , gps trackers και να μην μιλήσουμε για ασφάλεια κλοπής που προσφέρουν ελάχιστες ασφαλιστικές και είναι πανάκριβες και σε περίπτωση που σε κλέψουν αλλά αφήσουν το πλαίσιο δεν παίρνεις μια. Τέταρτον, υπάρχει ο φόβος των ατυχημάτων που πλέον με την εξαφανισμένη τροχαία την έλλειψη καμερών κυκλοφορίας και έλλειψη δικαιοσύνης δημιουργούν ένα τοξικό κλίμα. Οπότε πλέον μοτοσυκλέτες οδηγούν μόνο ευκατάστατοι γέροι τα Σαββατοκύριακα ή πορωμενοι ή φτωχοί τύποι που έχουν ένα scooter , παπί για να μετακινούνται.

      16
  • io

    1. δεν είναι πια σύμβολο "αμφισβήτησης και επαναστατικότητας" 2. είναι πανάκριβες. με 3000 ευρώ παίρνεις μεταχειρισμένο αμάξι 1600 ή παπί / σκούτερ 125 καινούργιο 3. παλιά τα νεανικά είδωλα που δημιουργούν τάσεις είχαν μοτό (μουσικοί, ηθοποιοί κλπ-δες βίντεο κλιπ παλιά) τώρα όχι 4. στις μεγάλες πόλεις παίζει δίκυκλο για λόγους μετακίνησης και μόνο. οι μοτοσυκλέτες λίγες για συνειδητοποιημένους 5. καθόλου αμελητέο το θέμα των κλοπών

      10
  • Γιαννης

    Οι μηχανές είναι πανάκριβες σε συνδυασμό με το ότι δεν υπάρχουν λεφτά.κ το σημαντικότερο είναι η πολύ ακριβή συντήρηση μιας μοτοσυκλέτας!έκαναν την μοτοσυκλέτα είδος πολυτελείας....

      14
  • KANAKAKIS

    Οι μοτοσυκλέτες είναι πανάκριβες για τα οικονομικά των νέων. ( Με ελάχιστο κόστος αγοράζουν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα). Επίσης το ταμπεραμέντο και η φιλοσοφία των νέων σήμερα δεν έχει καμία σχέση με την εποχή του 1960-70-80.

      12
  • ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΑΚΟΜΙΧΕΛΑΚΗΣ

    Έχουν αλλάξει τρόπο ζωής οι νέοι. Έχουν απόλυτη επίγνωση της οικονομικής τους πραγματικότητας! Προτιμούν την οικονομία, την ασφάλεια και τη συνδεσιμότητα ενός μικρού αυτοκινήτου το οποίο καίει ίδιο ή και λιγότερο από μια μοτοσυκλέτα κοστίζει σχεδόν το ίδιο και τα service του είναι πολύ φθηνότερα!Την αδρεναλίνη έτσι κι αλλοιώς την αναζητούν σε ψηφιακές περιπέτειες. Και ναι ένα σκούτερ είναι ασύγκριτα πρακτικότερο από μια μοτοσυκλέτα! ( κάτοχος μοτοσυκλέτας+ αυτοκινήτου)

      9
  • Ανδρέας

    Κατ'αρχήν με την μοτοσυκλέτα είσαι εκτεθειμένος σε όλους τους κινδύνους, το ίδιο ισχύει και με το σκούτερ. Ο νεολαίος που έχει αφήσει την ψυχή του στην άσφαλτο, έχει απο πίσω τον πατέρα, τον θείο, τον φίλο, την διαφήμιση που έμμεσα τον έχει κάνει πουλάκι τσιου. Οι τιμές που κάνουν οι μηχανές και η κατανάλωσή τους είναι ίδιες με αυτές του αυτοκινήτου. Τέλος οι ασπρομάλλιδες, κοιλαράδες, μεσήλικες και γέροι που καβαλάνε τις μηχανές έχουν αφαιρέσει το image της επανάστασης και της ανεξαρτησίας. Σήμερα κύριοι για να αγοράσει κάποιος καινούρια μηχανή πρέπει να δουλεύει 12 ωρες την ημέρα, είτε είναι γιατρός ή καφενιάτορας ή κάποιος άλλος συστημικός υπόδουλος, που καμμία σχέση δεν έχει με το παλιό πρότυπο του μηχανόβιου.

      11
  • Σπύρος

    Αντε να πω και εγω την γνώμη μου σαν νέος... Ειμαι 27 χρόνων με τρελές οικονομίες και πενιχρους μισθούς κατάφερα επιτέλους να πάρω μια γαμημενη μηχανή μετά από πόσα ανέκαθεν είχα τρελά με τους δύο τροχούς... Φυσικά συμβιβάστηκα και δν πήρα το αυτό που θα ήθελα πήρα ένα fazer 600.. 1 παιδιά φταίνε σαφώς οι μισθοί δν γίνεται να θέλεις 7 χρόνια να αγοράσεις μια μηχανή καινούργια. 2 η νεολαία είναι και έμαθε της καλοπέρασης οπότε αυτοκινητάκι καφέ και άγιος ο θεός... 3 δίπλωμα στα 22 αν δν το έχεις καυλα πραγματική έχεις ήδη πάρει αυτοκίνητο και επενδύεις εκεί οπότε γιοκ λεφτά για δίτροχο... Υγ. Φυσικά για κάθε μέρα χρησιμοποιώ scooter γτ αλλιώς δν θα φτάναμε ούτε για ψωμί τα χρήματα με βασικό

      10
  • Γιαννης

    Οταν οι μεσαιες μοτοσυκλετες και τα Σκουτερ εχουν πανω απο 10000 ευρω και ο μισθος ειναι στα 786 ευρω ο μεγαλυτερος ,ειμαστε για γελλια και για κλαμματα!!!

      44
  • T.k

    Έχουν γίνει πανάκριβες οι μοτοσυκλέτες,βέβαια έχουν προσθέσει πάρα πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα και πανάκριβα ανταλλακτικά, αλλά οι νέοι προτιμούν με τα ίδια λεφτά να αγοράσουν ένα καλό αυτοκίνητο,και με το δίκιο τους.

      34
  • Moto

    Διαφωνώ με την άποψη του φίλου στο παραπάνω σχόλιο πως οι μοτοσυκλέτες ήταν πάντα ακριβές.Είμαι 44 ετών και αγόρασα στο παρελθόν 6 moto καινούριες.Κάποτε πλήρωσα το CBR 900 RR του κουτιού 2.100.000 δραχμές.Σημερα ένα CBR1000RR SP του κουτιού κοστίζει 28.000 ευρώ κοινός 8.000.000 εκ δραχμές.Η διαφορά είναι ΟΧΙ απλά τεράστια αλλά κάτι παραπάνω.Ποιος έχει σήμερα 30.000 ευρώ για να αγοράσει μια μηχανή καινούρια.Εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει.Και φυσικά να τονίσουμε πως ευθύνη έχουν και τα καταστήματα που δεν βοηθάνε με γραμμάτια και τα θέλουν όλα στο χέρι μέσω τράπεζας που έτσι και αλλιώς σήμερα δεν δίνουν δάνεια για moto.

      38
  • Δημήτρης

    Όπως λέει και το άρθρο υπάρχουν αξιόλογες προτάσεις για καινούργιες μηχανές από σχετικά ‘νέες’ εταιρίες που είναι value for money.. όπως της Benelli το leoncino η το TRK X αλλά και άλλων εταιριών, στην Ελλάδα έχουμε μείνει πίσω και αγοράζουμε μόνο ότι έχει μεγάλο όνομα για δείτε εξωτερικό τι παίζει..!!

      16
  • BASILHS1216

    Two stroke power ! Όπως λέει και ο φίλος Γιάννης παλιά υπήρχε το ξέσπασμα της ροπής και τίς ιπποδύναμη ατσαλα και έπρεπε να τα παλέψει για να μη σκοτώσουν, ωραίες εποχές.Καλα ήτανε αλλά τώρα και στρίβουν και έχουν και φρένα αλλά πολύ γραμμικα τα τετράχρονα μακάρι να ξαναβγαίνει ο δίχρονος κινητήρας ξανά στη παραγωγή έχει να δώσει πολλά ακόμη . Παλιά γινόμαστε όλοι μηχανικοί άμα είχαμε μηχανή ή μηχανάκι μικρό γιατί βάζαμε το χέρι μας να τα φτιάξουμε οι ίδιοι.

      16
  • Κώστας

    Μάλλον οι νέοι δεν αγαπούν την μοτοσυκλέτα δεν τους λέει τίποτα. Απλά ένα μεταφορικό χωρίς προβλήματα γκάζι φρένο ποδιές για να μην λερώνονται και απλά να μεταφερθούν εκεί που θέλουν. Άλλαξαν οι εποχές. Ούτε και εμείς είχαμε λεφτά για μηχανές αλλά παλεύαμε με τα παπιά να τα κάνουμε καλύτερα. Τώρα .... τίποτα απλά να χουν καλό internet. Ίσως μεγάλωσα και είμαι εκτός εποχής 😄

      49
  • Stelios

    Δεν υπάρχουν πλέον φθηνές μοτοσυκλέτες. Οι τιμές τους ανταγωνίζονται αυτές των αυτοκινήτων.

      32
  • Σπυρος

    Φταινε και τα διπλωματα παρα πολυ, με το αμαξι μπορεις να βγεις και απο την πολη με μεγαλη ευκολια τωρα με το παπι δεν μπορεις να βγεις στον αυτοκινητοδρομο. Μπορεις μηπως με το α2 να το κανεις αυτο; Αυτες οι μοτοσυκλετες ειναι πιο πολυ για την πολη, σε δρομους με μεγαλες ταχυτητες δεν κανουν και πολλα ειδικα οταν πας με 100 και θες να κανεις μια γρηγορη προσπεραση. Ουτε τα φρενα ειναι το ιδιο καλα ουτε πολλα... Αλλες χωρες οπως Γερμανια,Γαλλια και αλλες πολλες δινουν το Α διπλωμα στα 20, εδω στην Ελλαδα που η οδηγηση γινεται ολους τους μηνες του χρονου σχεδον, στα 22, αν καποιος εχει αναγκη ενα οχημα για να μπορει να κανει μικρες η μεγαλες διαδρομες δεν μπορει να περιμενει 4 χρονια απο τα 18 του για να παρει ενα διπλωμα φυσικα και θα προτιμησει το αυτοκινητο γιατι απλως γλυτωνει χρονο.

      3
  • Γιαννης

    Οι μοτο παντα ηταν ακριβες....αλλα παλια σε γεμιζαν εωθουσιασμο....βλεπεις ενα ταπεινο mt50 πηγαινε ανετα 110 χλμ,ενα ar125, ενα rd 125 πηγαιναν 150-160,ενα dt200 ειχε 32 ιππους για να συρει 120 κιλα,παρομοιος το kmx,αλλα και τα τετραχρονα ηταν γρηγορα και ζωντανα.......σημερα τα μχκ που απευθυνοντε στους πιτσιρικαδες ειναι βαρια και βαρετα.

      102