H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι
  • H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι

H Keeway παρουσιάζει γυμνό V2 300άρι

V2 κινητήρας 298cc με 29,9 άλογα.
Όψη και σχεδιασμός που ξεχωρίζουν.
Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι.
Θα το δούμε στην Ευρώπη;

V2 κινητήρας 298cc με 29,9 άλογα

O V2 κινητήρας 298cc που εξοπλίζει το νέο V302N της Keeway, αποδίδει 29,9 άλογα στις 8.500 σαλ. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η διαδρομή και η διάμετρος του εμβόλου είναι σχεδόν ίσες στα 56,4 και 58 χιλιοστά αντίστοιχα, ενώ η σχέση συμπίεσής του είναι αρκετά υψηλή, στο 11,5:1, ενώ η ροπή αγγίζει τα 26,5 Nm στις 6.500 σαλ. Ο οχταβάλβιδος κινητήρας όμως, μπορεί να περιορίζεται στο "στροφάρισμα" καθώς οι αλλαγές του γκαζιού ρυθμίζονται από έναν μόνο επί κεφαλής εκκεντροφόρο. Η τελική του μοντέλου κυμαίνεται στα 129 χλμ/ω με 6η σχέση στο κιβώτιο.

Όψη και σχεδιασμός που ξεχωρίζουν, με μονόμπρατσο ψαλίδι

Το V302N ξεχωρίζει με τον σχεδιασμό του και ιδιαίτερα με τη χρήση ενός μονόμπρατσου αλουμινένιου ψαλιδιού πίσω, το οποίο αναδεικνύει έντονα την κόκκινη ζάντα αλουμινίου σε σχήμα αστεριού. Στο ταμπλό συναντάμε επίσης ένα πολύ κομψό, κυκλικό όργανο με ψηφιακή οθόνη ενώ ο προβολέας με χώρισμά του οριζοντίως σε δύο τμήματα θυμίζει πολλών κυβικών streetfighter μοτοσυκλέτα.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ατσάλινο πλαίσιο με ανεστραμμένο πιρούνι

Το ατσάλινο πλαίσιό του συνοδεύει ένα monoshock αμορτισέρ πίσω με δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ και ένα πιρούνι USD διαδρομής 120 χλστ εμπρός με δίσκο 296 χλστ. Τα ελαστικά είναι διαστάσεων 150/60 και 110/70 πίσω και εμπρός αντίστοιχα ενώ τοποθετούνται σε τροχούς 17 ιντσών
 

Θα το δούμε στην Ευρώπη;

Σε έναν ακόμα τομέα που ξεχωρίζει το νέο Keeway είναι βάρος του, το οποίο τείνει να είναι αρκετό για την κατηγορία του με ονομαστικό κενό βάρος 170 κιλών πράγμα που σημαίνει ότι με το ρεζερβουάρ 15 λίτρων και πλήρης υγρών, με μπαταρία θα ζυγίζει γύρω στα 185 κιλά. Μάλιστα το ωφέλιμο φορτίο της ανέρχεται μόλις στα 150 κιλά. Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν το V302N θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, αν θα είναι αυτή η τελική μορφή του ή το πόσο θα κοστίζει, αναμένουμε όμως περαιτέρω ανακοινώσεις από την Keeway.