Συνδυάζοντας το παρελθόν με τη νέα τεχνολογία, το XSR 125 αποτελεί μια στυλάτη και ποιοτική πρόταση για αυτούς που δεν θέλουν απλώς ένα εργαλείο καθημερινής μετακίνησης, αλλά μια πραγματική μοτοσυκλέτ

Συνδυάζοντας το παρελθόν με τη νέα τεχνολογία, το XSR 125 αποτελεί μια στυλάτη και ποιοτική πρόταση για αυτούς που δεν θέλουν απλώς ένα εργαλείο καθημερινής μετακίνησης, αλλά μια πραγματική μοτοσυκλέτα.

Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
Yamaha XSR125
  • Συνδυάζοντας το παρελθόν με τη νέα τεχνολογία, το XSR 125 αποτελεί μια στυλάτη και ποιοτική πρόταση για αυτούς που δεν θέλουν απλώς ένα εργαλείο καθημερινής μετακίνησης, αλλά μια πραγματική μοτοσυκλέτ
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125
  • Yamaha XSR125

Yamaha XSR125

Πάρε προσφορά για το συγκεκριμένο μοντέλο και κέρδισε ένα κράνος LS2 Vector Evo αξίας 219€. περισσότερα »

Η νέα XSR125 ανήκει στην οικογένεια Sport Heritage της Yamaha και χαρακτηρίζεται από το ιδιαίτερο ρετρό στυλ της σειράς, με ισχυρά στοιχεία ταυτότητας στο στρογγυλό εμπρός φανάρι, την μακριά επίπεδη σέλα και το μοναδικού σχήματος ρεζερβουάρ. Ο φωτισμός είναι εξολοκλήρου LED και τα όργανα είναι τύπου LCD.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το μικρό XSR είναι το πρώτο της οικογένειας που μπήκε στον χορό των προδιαγραφών Euro5, αφού ο κινητήρας του βασίζεται σε αυτόν του ΜΤ-125. To υγρόψυκτο σύνολο των 125 κυβικών αποδίδει 14,8 ίππους στις 10.000 σ.α.λ, δηλαδή τη μέγιστη επιτρεπόμενη ισχύ για το δίπλωμα Α1, όμως δεν είναι το απόλυτο νούμερο που το κάνει να ξεχωρίζει.  Συναντάμε αρκετά τεχνολογικά καλούδια που δεν συνηθίζονται στην κατηγορία, με σημαντικότερο φυσικά το σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων (VVA).

Ο κινητήρας διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό για τη διαχείριση του καυσίμου, με τις απαραίτητες αλλαγές στην χαρτογράφηση και την εξάτμιση για τον περιορισμό των ρύπων αλλά και της κατανάλωσης. Όπως και στο ΜΤ-125 συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και συμπλέκτη ολίσθησης

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την ΚΥΒ και αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 37χιλ και μονό αμορτισέρ που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου, ενώ υπεύθυνος για την πέδηση είναι ένας δίσκος 267χιλ με διπίστονη δαγκάνα στο μπροστινό, ένας δίσκος 220χιλ με μονοπίστονη δαγκάνα στο πίσω μέρος και φυσικά το ABS. Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17 ιντσών, διαθέτουν 10 ακτίνες και εφοδιάζονται με ελαστικά τύπου block Pattern της IRC ώστε να ταιριάζουν και αισθητικά με το υπόλοιπο σύνολο.

Yamaha XSR125: 4.490 ευρώ